کد خبر : 18448
تاریخ انتشار : 7 می 2015 - 13:21
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 1,760 بازدید

بررسی وضعیت مدیریت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان/ آیا شهبازی از «بلاتکلیفی» نجات پیدا می‌کند؟

اختصاصی هومیان‌نیوز/ گروه اجتماعی: عبدالرضا شهبازی از چهره‌های شناخته شده‌ی فرهنگی رسانه‌ای استان لرستان است. او حالا در وضعیت معلق بین مدیریت و عدم مدیریت مانده است! آری؛ داستان از این قرار است: اواخر اسفندماه نود وسه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور از عبدالرضا شهبازی می‌خواهد رزومه کاری‌‌اش را ارسال کند تا اگر […]

کانون پرورش فکری

اختصاصی هومیان‌نیوز/ گروه اجتماعی: عبدالرضا شهبازی از چهره‌های شناخته شده‌ی فرهنگی رسانه‌ای استان لرستان است. او حالا در وضعیت معلق بین مدیریت و عدم مدیریت مانده است! آری؛ داستان از این قرار است: اواخر اسفندماه نود وسه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور از عبدالرضا شهبازی می‌خواهد رزومه کاری‌‌اش را ارسال کند تا اگر تجربه و دانش کافی را دارد به عنوان مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان لرستان منصوب شود. کیست که فعال فرهنگی/ رسانه‌ای باشد و روزمه کاری شهبازی را نداند:

اول: کارشناسی مدیریت فرهنگی و دانشجوی کارشناسی ارشد علوم سیاسی.

دوم: شهبازی بیست کتاب در حوزه شعر، داستان، گفت‌وگو و پژوهش نوشته است و کتابهایش همگی به چاپ رسیده است.هر شخصی در استان، طبعی در شاعری و داستان‌نویسی دارد شهبازی را می‌شناسد.

سوم: دو سال مدیر مرکز آفرینش‌های ادبی حوزه هنری استان لرستان.

چهارم: یک سال مسئول دفتر ادبیات پایداری حوزه هنری استان لرستان.

پنجم: دو سال عضو کمیته تألیف «کتاب مقاومت» بنیاد شهید استان لرستان.

ششم: بنیان‌گذار آیین کتاب سال در استان لرستان که شش دوره آن برگزار شده است.

هفتم: سه سال کارشناس خاطره بنیاد حفظ و نشر آثار و ارزشهای دفاع مقدس(استان لرستان).

هشتم: صاحب امتیاز و مدیرمسئول نشریه تخصصی ادبی درگاه.

نهم:دبیر انجمن کتابداری ادبیات و اطلاع‌رسانی استان لرستان.

دهم: برگزیده اولین جشنواره فجر در حوزه‌ی کتاب شعر.

یازدهم: برگزیده کتاب سال کشور در حوزه ادبیات دفاع مقدس.

دوازدهم: دبیر علمی اجرایی بیش از دهها کنگره کشوری، استانی و منطقه‌ای در حوزه شعر و داستان.

سیزدهم: بیش از بیست سال سابقه‌ی مدیریتی و کارشناسی و اداری در حوزه‌های مختلف اداری و مالی دانشگاه علوم پزشکی استان لرستان.

چهاردهم: عضو فعلی کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر خرم‌آباد.

شهبارزی

شهبازی (تصویر بالا) هم در بین فعالان فرهنگی استان و هم دربین شاعران استان و هم در بین رسانه‌های استان چهره‌ای شناخته شده است.

براساس اطلاعات ما وقتی شهبازی برای مصاحبه به تهران می‌رود از آن‌جا که وی چهره‌ای شناخته شده است تأیید می‌شود و نوبت به معارفه وی می‌رسد؛ از سوی دیگر، معاون سیاسی استاندار لرستان/ سیدسعید شاهرخی/ نیز با انتصاب عبدالرضا شهبازی موافقت کرده است که به اعتقاد ما اقدامی کاملاً درست بوده؛ زیرا شهبازی هم روزمه کاری قابل اعتنایی دارد و هم چهره‌ای شناخته شده در بین فعالان شعر و داستان استان و کنش‌گران رسانه‌ای این دیار است. او از نظر سیاسی نیز از نیروهای نزدیک به اعتدال است.

در نقطه مقابل شاید این‌گونه استدلال شود که مدیرکانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان حتمن باید معلم رسمی باشد. این نکته اگر صحیح باشد باید تهران از آن اطلاع می‌داشت و طبیعتاً وقتی تهران برای شهبازی تأییدیه صادر می‌کند معنی‌اش این است که نشستن وی بر صندلی مدیریت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بلامانع است.

حالا  اگر قانون می‌گوید مدیرکانون فکری پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان باید حتمن «معلم رسمی» باشد انتظار این است روابط عمومی آموزش و پرورش لرستان نیز به ما کمک کند و متن قانون در اختیار ما گذاشته شود تا آنرا منتشر کنیم و اگر قانون بگوید مدیر کانون حتمی باید معلم رسمی باشد روشن است که تمکین به قانون، «ملاک» است؛ اگر قانون ایرادی در این رابطه نمی‌بیند پس چه بهتر از مدیرشدن شهبازی حمایت شود؛ زیرا شهبازی برمعیار روزمه‌اش و عنصر شهرتی که در بین فعالان فرهنگی و رسانه‌ای استان دارد به اعتقاد ما گزینه‌ی مناسبی برای این منصب مدیریتی است که البته مورد تأیید معاونت سیاسی استانداری هم قرار گرفته است.

اطلاعات ما از کانون پرورش فکری کشور درباره موضوع

براساس اطلاعاتی که ما کسب کرده‌ایم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور رضایت دانشگاه علوم پزشکی استان لرستان را نیز برای مدیرشدن جناب شهبازی اخذ کرده است و البته علت این‌که مدیرشدن وی به تأخیر افتاده است برای ما هنوز به طور مستند روشن نیست.

به هرروی، وضعیت شهبازی در حال حاضر، «بلاتکلیفی» است. چه بهتر که با درایت معاونت سیاسی استانداری (جناب شاهرخی) و مدیرکل آموزش و پرورش استان لرستان (جناب کریمی‌فر) این بلاتکلیفی پایان یابد.

دیدگاه ها

آرش کریمی در گفته :

سلام
تردیدی نیست که شهبازی یکی از چهره های شناخته شده ی استان است که در حوزه ی فرهنگ،طی سال های گذشته فعالیت ههای قابل توجهی داشته است. در استان ما نخبه گریزی امری شایع است که باید با حضوری افرادی چون شهبازی ریشه کن شود

[پاسخ]

پاپیلی در گفته :

امام خمینی:اگر تعهدنباشد علم توحیدهم به درد نمی خورد.

[پاسخ]

ناشناس در گفته :

اقای شهبازی اگر چه از چهره های فرهنگی این استان به شمار می رود اما در حد و اندازه مدیریت کانون استان نمی باشد چرا که کانون به قدر کافی شاعر و نویسنده دارد کانون مدیر میخواهد نه نویستده

[پاسخ]

حسینی پاسخ در تاريخ جمعه 8 می , 2015 7:54 ب.ظ:

فراموش نشود شهبازی تحصیل کرده مدیریت فرهنگی است و در حوزه فرهنگی توانایی مدیریت دارد…. ای کاش با آگاهی بیشتری ناشناس جان حرف دلت را می زدی. چرا ناشناس!!!!

[پاسخ]

کانونی در گفته :

فعالیتهای کانون کاری کاملا تخصصی است و هرکسی را نباید وارداین امر تخصصی کرد .کانون باید کسی که روحیه کانونی دارد در آن خدمت کند نه کسی که با اندیشه حذبی وارد آن شود

[پاسخ]

امیر هوشنگ پاسخ در تاريخ جمعه 8 می , 2015 7:51 ب.ظ:

سلام کانونی………. حذبی یا حزبی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

[پاسخ]

کانونی پاسخ در تاريخ شنبه 9 می , 2015 3:35 ب.ظ:

کاش همه انسانها نسبت به همه چیز اینقدر ریز بین بودن

[پاسخ]

هوشمند پاسخ در تاريخ سه‌شنبه 12 می , 2015 11:39 ق.ظ:

کاش

م.جوادی در گفته :

مشک آنست که ببوید نه آنکه عطار بگوید!!! تنها اداره ای که بدون حاشیه داره کارتخصصی پرورشی بانیروهای توانمندش انجام میده کانونه .

[پاسخ]

همکار در گفته :

ذکرشده که بخشنامه معلم رسمی از طرف آموزش و پرورش دراختیارگذاشته شود,لازم به ذکرایه کانون ازسال 91به اداره کل تبدیل شده و هیچ ارتباطی بیا آموزش پرورش و کانون وجودنداردمگر روابط دوستانه,این مسعله به راحتی از طریق کارگزینی کانون قابل پیگیری است همچنین همانطورکهذکرشده کانون اداره کلی بدون حاشیه است و تعدادبسیاری نویسنده و شاعر دارد,انشالله که آقای شهبازی. اصلاح طلب میانه رو و همچنین مدیریت و مدیرباشد,چون کانون واقعابه مدیرتوانمندنیازداردو با روحیه نویسندگی نمیشودکارکرد,کانون یک شخص مدیر میخواهد

[پاسخ]

ناشناس در گفته :

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به کسی نیاز دارد که با هیچکسی رودربایسی نداشته باشد و اصلا نگذاردکسی. در اداره جو سازی کند,کانون مهمترین نهاد فرهنگی پرورشی کشور و نیازمندحضورافراد دور از جریانات سیاسی حذبی است و صدالبته با مدیریت قاطعانه

[پاسخ]

ن.م در گفته :

انشالله که خیره

[پاسخ]

یک کانونی در گفته :

ازاین که ایشان یک چهره فرهنگی است شکی نیست اما کانون مکانی مقدس، سالم و تربیتی است که مدیرش باید به دور از حواشی کارفرهنگی انجام دهدنه وابسته به جناح خاصی است نه سعی می کند سیاست را وارد کارتربیتی کند. کاربا کودک ونوجوان و مربیانی که هرکدام درکار خود متخصص و حرفه ای هستند اهل دل می خواهد و بی ریا. صادق و بی غل وغش. یک فرهنگی خالص و ناب چون با بچه هایی سروکار دارد که پاک وبی ریا و سرمایه های فردای این جامعه هستند. .از این ها گذشته خیلی از نیروهای کانون قابلیت این را دارند که مدیرش باشنداما چون پشتوانه سیاسی دراستان ندارند و مسئولان به خوبی آن ها را نمی شناسند گمنام مانده اند… کاش مسئولان استان به این درک برسند که هرکسی را برای مدیر بودن در کانون به تهران معرفی نکنند و بیشترازاین استان و عدم شناخت خود را از کارکردن با کودک و تخصص نیروهای کانون زیر سوال نبرند!!!!! کاش مسئولان ارشد استان برای یک بارهم که شده از نیروهای شریف کانون نظزسنجی به میان آورند تا متوجه ضعفی که در تصمیم گیری های شان دارند بشوند… کاش می شدبه این سوال نیروهای کانون پاسخ می دادند چرا نیروهایی که طی ماه های اخیر به تهران معرفی کرده اند چه قدر نگاه تربیتی و تخصص شان با کودک ونوجوان ضعیف تراز نیروهای کانون است!!! کاش فقط ای کاش برای کودکان ونوجوانان استان ارزش و بهای بیشتری قائل می شدند و سیاست را در اولویت کار تربیتی قرار نمی دادند!!! وهزاران کاش!!!

[پاسخ]

رها در گفته :

با عرض احترام به اقای شهبازی.زمر موفقیت کانون در دوران فعالیتش .دوری جستن از سیاست وبازیهای سیاسی و حذبی است چرا که مخاطب کانون کودکان و نوجوانان هفت تا هفده ساله میباشد.بطور قطع حضور افراد سیاسی با گرایش های حذبی میتواند برای کودکان و نوجوانان که حتی نمی توانند از حق خود دفاع کنند بسیار نا خوشایند است.

[پاسخ]

وارتان در گفته :

چند بارم از من رزومه خواستن بهشون ندادم .والا کی حوصله بچه بازی داره

[پاسخ]

رها در گفته :

چرا دیدگاه منو درج نکردید؟

[پاسخ]

رها در گفته :

الان شد فکر کردم اینجام پیامها گزینشی درج میشه.سپاس

[پاسخ]

رضا فیضی در گفته :

کانون کجای مملکت دیده میشه که یه عده دارن به خاطرش خودشون رو به اب و اتیش میزنن .تازه تو بلا تکلیفی هم به سر میبرن؟نوبره والا.هم اونای که تو کانون هستند ول معطل هستند .وبیچاره کسی که میخواد کانون بره.

[پاسخ]

رها در گفته :

دیر مسوول محترم سایت .لطفا بیان دیدگاه رو کامل بزنید .اگه اینجا جایی برای بیان نظرات است پس چرا مطلب من درج نشد؟

[پاسخ]

رهگذر در گفته :

کانون پرورش فکری در کل به علت کم اهمیت بودن مسعولین استانداری به این نهادفرهنگی مهم از جایگاه مناسبی برخوردارنیست,نیاز هست بخش سیار تقویت شودکه این امر فقط باحمایتهای استانداری انجام خواهدپذیرفت,

[پاسخ]

رهگذر در گفته :

استان ما واقعا به پرورش کودکان نیازمنده,

[پاسخ]

ر. کاظمی در گفته :

متاسفم برای شهری که نخبگانمان جذب استان های دیگر می شود. و باعث ارتقا فرهنگ در آن استان می شوند. جناب آقای شهبازی در درجه ی اول یک مدیر فرهنگی متعهد سپس یک نویسنده خلاق می باشد که دغدغه های مردم استان لرستان را دارد

[پاسخ]

شهرام .ا پاسخ در تاريخ شنبه 9 می , 2015 7:58 ق.ظ:

از انتظارت کودکان و نوجوانا ن هم میداند.در میان آنان حضور داشته اشت ؟ پس این را هم بداند که اعتیاددر بین کودکان و نوجوانان بیداد میکند . ما گرسنه ایم . به داد ما برسید .ما نان نمیخواهیم ما کرامت والای انسانی میخواهیم.جمع کنید این صفت های متعهد .فرهنگی.نخبه.سری به کودکان کار بزنید

[پاسخ]

رامین در گفته :

از دفتر زمانه فتد نامش از قلم هر ملتی که مردم صاحب قلم نداشت

قطعا حضور چهره های فرهنگی و ادبی در کلاس ملی و با توانایی مدیریتی خوب مانند آقای شهبازی در مدیریتهای فرهنگی استان نوید بخش برنامه ها ، فعالیتهای دانایی محور ، پویا و انشالله رو به جلو خواهد بود.

[پاسخ]

طهماسبی پاسخ در تاريخ شنبه 9 می , 2015 7:29 ق.ظ:

رامین جان صحبت از مدیریت یه مکان فرهنگی است .مکانی که با کودکان و نوجوانان سر کار دارند وباقشری که آینده سازان ابران عزیز است .با کمی مطالعه خواهید فهمید که مدیریت در کانون تخصصی و بر پایه پرورش بنا گردیده است. اگر این جناح گیری های بدون شناخت از هم وطنانمان صورت نگیرد این استان با این همه مشکل رو به رو نبود .در بحث انتخاب و معرفی نمایندگان هم با این مشکل رو برو هستیم .(چون فلانی از طایفه …به او رای دهید .چون ….. از اینکه آقای شهبازی فردی فرهنگی است شکی نیست .اما داشتن این مولفه ها برای مدیریت کلان در دستگاه ها کافی نیست. به نظر من حضور ایشان در دستگاه های چون ارشاد اسلامی .نشر آثار دفاع مقدس بیشتر مفید می باشد

[پاسخ]

دانشجو در گفته :

باسلام.متاسفانه مخالفین آقای شهبازی فقط بدنبال این هستند که دوستان هم حزبی خود را انتصاب کنند.البته تعریف این آقایون از حزب همان (هم محلی) بودن است!!! امیدواریم که یک مدیر همچون آقای شهبازی که فرهنگ را میفهمند حتی اداره آموزش وپرورش را هم از دست مدیرانی که فرهنگ را قربانی (هم محلی) گری خود کرده اند نجات دهند.

[پاسخ]

ایرج پاسخ در تاريخ شنبه 9 می , 2015 7:34 ق.ظ:

خواهر با برادر گرامی اگر مطالب درج شده در دید گاه را به درستی مطالعه کرده باشید .کانون تنها ارگانی است که در آن سیاست و افکار حزبی ورود نکرده است .و البته حضور عزیرانی با این گرایش ها در کانون بسیار خطر ناک است.کانون مدیر میخواهد و باز هم مدیر به معنای واقعی

[پاسخ]

فرهنگی در گفته :

سلام.در جلسه کارگروه حقوق شهروندی استان بودیم که آقای کریمی فر وقتی داشت گزارش کار میداد که برای حقوق شهروندی در آموزش وپرورش چه کرده گفت ما خودپرداز نصب کرده ایم!!!!!!!!!!!! خوب باید هم این آقا مخالف شخصیتهای فرهنگی همچون آقای شهبازی باشد

[پاسخ]

یحیی پاسخ در تاريخ شنبه 9 می , 2015 7:41 ق.ظ:

خود پرداز !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! خدا به داد دانش آموزان برسه . شاید آمار بوفه مدارس رو هم دارن

[پاسخ]

سیاسی در گفته :

آقای کاییدی شخصیتی ارزشی ومدیری توانمند هستند.ولی امروز که قرار است مدیر کانون تغییر کند چه بهتر که شخصیتی فرهنگی همچون آقای شهبازی این مسئولیت را برعهده بگیرند نه بله قربانگوی آقای مدیر آموزش وپرورش

[پاسخ]

شهریار .ق پاسخ در تاريخ شنبه 9 می , 2015 7:13 ق.ظ:

شخصیت های فرهنگی میبایست تجربه مدیریت های کلان را در پرونده کاری خود داشته باشند.چون بحث مدیریت یک دستگاه فرهنگی است که با نوشتن و تالیف کتاب کامل نمیشود…تجربه .تجربه .باز هم تجربه

[پاسخ]

سپیده پاسخ در تاريخ شنبه 9 می , 2015 7:38 ق.ظ:

سیاسی جان در گفته های (همکار )آمده است که کانون هیچ ارتباطی با آموزش و پرورش ندارد .اما مدیر باید چنان تعامل و همکاری با دیگر دستگاهها را داشته باشد که بنواند اهداف کانون را پیش برد

[پاسخ]

همکار پاسخ در تاريخ شنبه 9 می , 2015 3:47 ب.ظ:

منظورازارتباط زیر نظرنبودن کانون توسط آموزش و پرورش است,عده زیادی
این باور را دارند که کانون زیر مجموعه آموزش پرورش,در صورتی که فقط روابط دوستانه و همکاری دوستانه مابین کانون و آموزش پرورش است,

[پاسخ]

عبدالرضاقاسمی در گفته :

به قول نگارنده شهبازی هم در بین فعالان فرهنگی استان و هم دربین شاعران استان و هم در بین رسانه‌های استان چهره‌ای شناخته شده است. وجود چنین شخصیتی ، می تواند منشاء خیر برای فرهنگ لرستان به خصوص در بخش کودک و نوجوان باشد.
کاش اینقدر مهره سوزی نکنیم و قدر امثال شهبازی را بدانیم

[پاسخ]

اسفندیاری.ع در گفته :

دوستان همانگونه که از شنیده ودیده ها پیداست که کانون استان در سالهای اخیر به علت سؤ مدیریت مدیران قبلی بسیار فراتر از انتظار ما اسیب دیده است وبیشترین اسیب را نیز مربیان متحمل شده اند .اگر الان ارامشی در کانون حکمفرماست نتیجه تلاش برادر ارجمندمان اقای کاییدی است که با بهره گیری از تجارب بالای مدیریتی این کشتی طوفان زده را هدایت میکند .البته که ایشان از مدیران لایق استان محسوب میشوند و تاکنون سی و پنج سال در عرصه فرهنگی تلاش نموده وطبیعی است که به این علت در صدد بازنشستگی باشد .امید است مدیر بعدی هر که باشد با روشنفکری به دور از موارد حزبی والبته و صد البته غرض ورزی به مدیریت این دستگاه فرهنگی بپردازد .که با احترام خاصی که برای اقای شهبازی قاعل هستیم بسیار دشواراست .پیر کهنه کارمیخواهد که این کشتی اسیب دیده را به سلامت به ساحل برساند

[پاسخ]

م .ب در گفته :

بررسی وضعیت به شما چه مي ماسه كه چني تقلا ميكيت

[پاسخ]

از همکاران دانشگاهی شهبازی در گفته :

آنان که با سابقه کاری عبدالرضا شهبازی در دانشگاه علوم پزشکی آشنایی دارند. در این مدت بیست و چند سال به درستی دیده اند که نگاه ایشان به مدیریت نگاهی کاملا تخصصی و حرفه ای است و در این چند سال نشان داده به نگاه جمعی اهمیت می دهد و حضور کارشناسان را برای تقویت سازمان ضروری دانسته و بر این باور است که بیش از هر چیزی توسعه نیروی انسانی بسیار در روند توسعه کلی سازمان موثر است

[پاسخ]

ناشناس در گفته :

ناشناس

[پاسخ]

ناشناس در گفته :

خانم یا آقای اسفندیاری
خیلی حرفه ای تملق گفتی . خدا وکیلی کارمند کانونی دیگه درسته ؟
چون هیچ کس از ریز مسائل یک اداره دیگه خبر نداره .کشتیبانت هم حتما اینا رو می بینه و خوشحال میشه از وجود همچین کارمند ی!

[پاسخ]

سرباز پاسخ در تاريخ شنبه 9 می , 2015 2:08 ب.ظ:

بله من خوشبختانه از پرسنل کانون هستم .پس با شناخت صحبت میکنم .احتمالا شما نیز جیره ومواجبتون قطع شده

[پاسخ]

احمدی در گفته :

در جواب اسفندیاری . ع

من یکی از نیروهای اداری کانون استان هستم که ارتباط زیادی بخاطر مسائل کاری با آموزش و پرورش استان دارم لازم بذکر است بدانید اولا آقای کائیدی سی سال در آموزش و پرورش مدیر نبوده اند ایشان مسوول استعدادهای درخشان بوده در حد یک کارشناس و دوما در چهار سال گذشته ایشان هیچ مرکزی افتتاح نشده است و 20 مرکز موجود با تلاشهای فراوان آقای سید فضل ا… شاهرخی احداث گردیده اند .

[پاسخ]

ناشناس پاسخ در تاريخ شنبه 9 می , 2015 7:36 ب.ظ:

پس حتمن خبر داری که در حال حاضر چند مرکز در حال احداث هستند .چرا خودتو به بی خبری میزنی.

[پاسخ]

حسنوند در گفته :

خدا قوت ناخدا

[پاسخ]

سرباز در گفته :

بله من خوشبختانه از پرسنل کانون هستم .پس با شناخت صحبت میکنم .احتمالا شما نیز جیره ومواجبتون قطع شده

[پاسخ]

نرگس در گفته :

به جون هم افتادید که چی بشه .مهم اینه که همتونو سر کار گذاشتن .عزل وانتصاب ها به این حرفها نیست .مردم.به زندگیتون برسید. کم سر کار بودید

[پاسخ]

احسانی در گفته :

آنچه من کسب اطلاع کردم وازمنابع موثق شنیدم ماموریت حاج کاییدی تااول آبان نود وچهار تمدید شده است .حالا تا اون موقع کی مرده وکی زنده!آقای احمدی که فرموده ازنیروهای اداری کانون است زحمت بکشید از کارگزینی تان بپرسید و خیال دایه های دلسوز تر از مادران را راحت نمایید!اون موقع بیایید برای کانون استان آستین بالا بزنید!

[پاسخ]

فعال سیاسی در گفته :

جناب آقای کاییدی تلاش زیادی برای ساخت و توسعه کانونهای جدیدانجام میدهند

[پاسخ]

خرم ابادی پاسخ در تاريخ شنبه 9 می , 2015 4:48 ب.ظ:

به نظر بنده این حرکت انتشار اقدامات انجام شده درجهت مدیرکلی آقای شهبازی و انتشار این خبر اقدام صحیح نبود چراکه این امکان نیز وجود دارد که ایشان در جای دیگر به خدمت در دولت تدبیروامید مشغول شوند و این امر باعث خواهدشد شخصیت فرهنگی خودرازیرسوال ببرند.

[پاسخ]

ناشناس پاسخ در تاريخ شنبه 9 می , 2015 7:38 ب.ظ:

کاملا موافقم .کار بسیار نسنجیده ای بود

[پاسخ]

میانه رو در گفته :

این بخشنامه به آموزش پرورش ارتباطی ندارد . هر موردی باشد مربوط به خود کانون پرورش فکری کشور است..
اگر مدیران توانمند فرهنگی و تحصیل کرده و با سابقه فرهنگی خوب در کانون و سایر ارگانهای فرهنگی بکارگیری شوند استانمان
استانمان پیشرفت چشمگیری خواهدداشت . انشالله که مسعولین استان افرادشایسته ای در این بخش بسیارمهم فرهنگی در نظر
بگیرند

[پاسخ]

یک کانونی در گفته :

خوبه آدمیزاد نمیره همه چی میبینه!!! کانون کسی به اسم احمدی نداره حالا اگه درآینده قراره جذب بشن این حرفی!!!
جهت اطلاع احمدی جان! آقای کائیدی مجوز ساخت 6 مرکز( سپیددشت، الشتر، کوهدشت، چگنی، الیگودرز، دورود، و یک مرکز نجوم اگه اشتباه نکنم یا مجتمع را از سال 93 گرفتند. ساخت آن ها شروع شده و تا پایان 94 چه ایشان باشند چه نباشند تحویل کانون داده می شوند. حتی بودجه و هزینه ساخت آن ها به حساب پیمانکارها واریز شده… این از ندانستن واقعیت یا نخواستن واقعیت احمدی جان!!!
واما دوست مان آقای فیضی! بنا نیست اگر شما کانون را نمی شناسید اینقدر راحت به کانون که به عنوان تنها پرچمدار تربیتی و فرهنگی ویژه ی کودکان ونوجوانان با بیش از نیم قرن سابقه که دارد زحمت می کشد و طی دهه های مختلف قابلیت خود را به اثبات رسانده اینطور راحت به باد تمسخر بگیرید. شما حق ندارید نه نیروهای کانون نه کانون را که یک جامعه به آن ایمان دارد و همیشه سربلند وپیروز از امتحان سلامت فرهنگی بیرون آمده را ریشخند کنید. کمی مطالعه در مورد کانون برای تان بدنیست این را دوستانه بهتان توصیه می کنم…
برعکس ما کانونی ها ایمان داریم و معتقدیم همان طور که کار مربی گری کارخدای ست مدیر آن نیز باید از همه ی حب و بغض ها و بی فرهنگی هایی که در خیلی از کامنت ها نسبت به همدیگر رواداریم دورباشد. ناب و خالص مثل بچه ها….
نمی دانم ما کی دست از تخریب همدیگر برمی داریم؟ کی دل به هم می سپاریم و یاعلی می گوییم برای کسی که ممکن است توانایی اش از مابیشتر باشد.
یا یاد بگیریم هیچ وقت به خاطر حسادت همدیگر را له نکنیم. هیچ وقت به خاطر لج ولجبازی همدیگر را آزار ندهیم!!! که اگر جنین کنیم مطمئنا به خود اجازه نمی دهیم کانون را تمسخر کنیم یا فردی که ممکن است مناسب کانون باشد یا نباشد!!!

[پاسخ]

رضا فیضی پاسخ در تاريخ شنبه 9 می , 2015 7:44 ب.ظ:

دوست گرامی هدف توهین به کانون و کانونی ها نبود.عنوان خبر دم از بلاتکلیفی اقای شهبازی زده بود .حال که اقای شهبازی از نیروهای فرهنگی این استان میباشد چرا خود را الت دست کاربران از جمله بنده کند .لفظ بلاتکلیفی ازارزش ایشان کاسته است .کانونی ها دوستتان دارم .عذر خواهی مرا ببخشید

[پاسخ]

سهرابی پاسخ در تاريخ سه‌شنبه 12 می , 2015 3:01 ب.ظ:

این بلا تکلیفی چه ارتباطی به شهبازی دارد. سایتی خبری زده مگه این سایت سخنگوی شهبازی است. رسانه ها آزاد هستند از نگاه خودشون هر طور دوست دارند موضوعی را بررسی کنند

[پاسخ]

... در گفته :

مدیرسایت خواهشا نظرات رو به دلخواه خودتان تایین کنید . چندنظرگذاشتم تایید نشدن . نظر که دیگه گزینشی نیست.هرکس نظری داره

[پاسخ]

هومیان نیوز پاسخ در تاريخ شنبه 9 می , 2015 6:31 ب.ظ:

دیدگاه باید خطوط قرمز را رعایت کند. به افراد هم توهین نشود.

[پاسخ]

جلدانییان در گفته :

.مدیر سایت کاملا مشخص است که اطلاعاتی به این دقیقی را خود شخص آقای شهبازی در اختیار شما گذاشته و از شما خواسته جهت اطلاع مسعولان و اصلاح طلبان در سایت هومیان قرار دهید . البته به ما ربطی نداره ولی باید آدم با تدبیر قدم بردارد

[پاسخ]

پیروولایت پاسخ در تاريخ شنبه 9 می , 2015 8:17 ب.ظ:

درتولیدفرهنگی کشور بخش مهمی مربوط به کانون پرورش فکری می باشد و همین اهمیت کانون از دید مقام معظم رهبری باعث شد تا به دستور شخص مقام معظم رهبری کانون از خصوصی سازی معاف شد.در نتیجه کسی که میخواهد کانون خدمت کندباید چشم گوشش پیرو مقام معظم رهبری باشد.با سپاس.

[پاسخ]

سهرابی پاسخ در تاريخ یکشنبه 10 می , 2015 5:26 ق.ظ:

قابل توجه جلدانیان اگر در گوگل سرچ بفرمائید رزومه شهبازی مشخص است. فکر نمی کنم شهبازی به این چیزها نیاز داشته باشد زیاد نگران نباش شهبازی دارد زندگی خودش را می کند

[پاسخ]

ان در گفته :

دعوا به خاطر رفتن ریس الانه یا امدن شهبازی
اگر این ریس رفتنیه چرا کشش میدید بلاخره هرکسی چند روزی ریس می شور وبعد میرود
چرا به جای شهبازی ازنیروی داخل کانون استفاده نمی کنید که بهتر باشد

[پاسخ]

علوی در گفته :

کانون اینقدر مهمه ؟ ؟

[پاسخ]

درکم در گفته :

سپاس

[پاسخ]

محمدی در گفته :

من از کارگزینی اداره کل آموزش وپرورش پرسیدم به سیستم مراجعه کرد وگفت آقای کائیدی تا94/8/1ماموریتش تمدید شده است!

[پاسخ]

ر.بیرالوند در گفته :

سلام خدمت همکاران فرهیخته وآگاه وکاردان.همکاران گرامی اولا هرکسی که میخواهد بعنوان مدیر کانون انتخاب شود
د در درجه اول باید انسان باشد ودرس انسانیت آموخته باشد.سپس کاردان،دلسوز،مدیر،آگاه،متخصص و…باشد.فردی باشد که از تجربه کارکنان باسابقه استفاده نمایید با کارکنان مشورت نمایید نه فقط با آنهایی که پاچه خواری میکنند.ومدح
ثنای مدیر را می گویند .در کانون بیشتر همکاران شاعر نویسنده نقاش وهنرمند هستند واین بخودی خود یک مزیت نیست بلکه یک ویژگی می باشد .یک مدیربایددارای مدیریت بداند وبا کارکنان ارتباط کاری وکلامی داشته باشد.متاسفانه در این چند سال کانون آنقدر آسیب دیده است که تنها یک مدیر مدبر با همکاری کا رکنان آگاه میتواند زخم های ایجاد شده را التیام بخشند.متاسفانه همکاران کانونی هم دراین زخم ها نقش داشته اند بعضی از افراد بخاطر آنکه اضافه کارشان قطع نشوداز پشتیبانی همکا رش اجتناب میکند!!!حمایت نکردن از پیشنهادات سازنده ونکردن انتقاد بجا باعث بسیاری از مسایل امروز شده است.وقتی افراد با تجربه براحتی کنار گذاشته میشود وافراد با سابقه یکساله ودوساله بجای افراددلسوز وکار کشته قرار میگیرند چه انتظاری میتوان داشت؟!وقتی بعضی از افراد برای آنکه اضافه کار خوب میگیرند درحالیکه عملا فعالیتی آنچنان نداشته اند وزبان تشکرشان بابت این اضافه کاریها تا استان هم میرسد چه انگیزه ای برای بقیه می ماند که دراین چندسال حتی بک ساعت هم اضافه کار نگرفته اند!متاسفانه افرادی بعضی از امور رابعهده گرفته اند که خودشان تعادل رفتاری ندارند آنوقت مسیولیت بعضی از بخش ها حساس به آنها واگذار شده است وطبق مسوولیت شان میخواهند برای بقیه هم برنامه ریزی کننددرحالبکه زندگی شخصی اشان سراسر مشکل ونابسامان است.اینها همه درد است که در سالهای اخیر گریبان کانون را گرفته است.ندانم کا ری های مدیران گریبان کارکنان را گرفته است ومتاسفانه تا اعتراض میکنیم باید عواقبی را که مسحق آن نیستیم را بکشیم.سنوات تجربه مهارت دانش وداشتن اطلاعات کاری متاسفانه در این چند سال اخیر ارزشش ازبین رفته .امید که هرکس سکان این کشتی را در دست می گیردانسان باشدنه در هیبت انسانی بلکه در فلسفه انسان بودن وانسانی زیستن.

[پاسخ]

یک غریبه پاسخ در تاريخ یکشنبه 10 می , 2015 11:17 ق.ظ:

هم استانی های عزیز خودتان را با این مسایل درگیر نکنید . و آرامش محیط کاری خود را بهم نزنید .
هر کارمندی که برای رضایت خداوند کار کند قطعا خداوند پاسخ خوبی او را خواهد داد .

هر کارمندی که در هر جایی نخواهد کار کند در کانون هم با هر تغییر مدیریتی نمی تواند کار کند .

[پاسخ]

ر.ب در گفته :

خانم یا آقای اسفندیاری.ع.همکارگرامی نمیدانم چندسال سابقه دارید اما متاسفانه قضاوت تان براساس واقعیت ها نبوده.آقای کاییدی سابقه مدیربت کلان نداشته اند ومدیر فرزانگان بوده اند در حدیک مدیر مدرسه که با مدیریت کلان بسیار متفاوت است.زمانی که آقای شاهرخی مدیر کانون لرستان شدنداستان لرستان فقط سه مرکز داشت مرکز یک خرم آباد,بروجرد ودرود بقیه مراکز را ایشان ساختند از جمله کتابخانه پستی وسیار وچهارده مرکز شهری ومجوز چهار مرکز رانیز گرفتند.همچنین در خصوص آرامش صحبت کردید این چه آرامشی است که همه سکوت کرده ایم چون گوش شنوایی وجودندارد با آنکه چندصد بار گفته ایم وبدانید که سکوت بزرگترین فریاد است.متاسفانه تملق افرادی مثل شما باعث غرور بیجای افراد خودشیفته میشود.تملق کار افرادی است که آنچه راکه دریافت نموده اندشایستگی اش راندارند وبرای آنکه موقعیت شان را از دست ندهند به چاپلوسی روی می اورند.همکار گرام درزندگی بیاموزید که ارزش انسان فروشی نیست درزندگی قیمت نداشته باشید وآزاده باشید

[پاسخ]

قدکی در گفته :

ندانستیمقدر مدیران قبلی را

[پاسخ]

یک دوست در گفته :

همه مدیران رفتنی هستند و این همکاران هستن که با هم میمانن . هیچ چیز جز خوبی نمی ماند

[پاسخ]

همکارکانون شهرستان در گفته :

کایدی می رود .
بعدی و بعدی هم می آیند و میروند
و باز همین آش و همین کاسه

[پاسخ]

قدکی در گفته :

انگیزه را از ما گرفتند

[پاسخ]

ک در گفته :

ما دیگه آب از سرمون گذشت کاش هر مدیری مباد تبعیض نکنه

[پاسخ]

ناشناس در گفته :

تبیعض که کار خیلی عادیه . مدیر های قبلی هم واسه خودشون نورچشمی داشتند .بعد ها هم این روند ادامه داره . یه عده هم فقط کار می کنند و دیده نمی شن . چون ……!

[پاسخ]

نامیرا در گفته :

دوست خبرنگار شما دایه مهربانتر از مادری شاید ! تا بحال آیا اخباری از فعالیتهای کانون ، نقاط ضعف یا قوت آن منتشر کرده اید؟ آیا کار شما به عزل و نصب افراد سمت و سو نمیدهد ؟ کائیدی مدیر کم کاری نیست که بخواهید با این موارد مقدمات رفتنش را مهیا کنید ؟ یادمان نرفته چطور با یک مدیر موفق به جهت جو سازی دوستان شما خداحافظی کردیم حالا نوبت کائیدی است ؟
اقای شهبازی انسان فرهنگی و خوبی ست اما شما بدتر از آنکه فکرش را بکنید مدافعش شده اید و همگان گمان میکنند ایشان بی تاب تکیه زدن بر مسند کانون هستند .
لطفا کانون را بدور از سیاست نگه دارید این مکان با کودکان سروکار دارد و احتمال دارد خوشایندی برای شما برای آنها نسخه مناسبی نباشد

خداوند آنچه خیر است پیش رویمان بگذارد ! آمین یا رب العالمین

[پاسخ]

یک بسیجی در گفته :

در جواب تمجیدهای یک کانونی از مدیر کانون :

در رابطه با احداث 6 مرکز توسط آقای کائیدی همه می دانند که هرگز امکان ندارد برای ساخت حتی یک مرکز فرهنگی در زمان کوتاهی موافقت شود یعنی سال 93 اقدام و سال 94 افتتاح کمی خنده دار نبنیست ؟زیرا موافقت 6 مرکز فوق در زمان مدیریت آقای شاهرخی بوده که بعد از ایشان نیمه کاره ماندند و مدارک و مستندات در طرحهای عمرانی تهران و استان موجود می باشند و هنوز سیل هم نیامده که آب آنان را ببرد .

[پاسخ]

یک پیام از طرف پیشکسوتان کانون لرستان در گفته :

کسانی که می خواهید در آینده مدیر کل کانون پرورش فکری کانون بشوید :

مانند آقای شاهرخی مدیریت کنید در مدت قریب 17 سال که مدیر بودند حتی یک نفر از بستگان خود را به استخدام کانون در نیاورده و هیچ گونه تبعیضی قائل نمی شدند و همیشه مانند برادری مهربان سنگ صبور کارکنان خود بودند .

[پاسخ]

هومیان نیوز پاسخ در تاريخ یکشنبه 10 می , 2015 5:40 ب.ظ:

چنانچه چند دیدگاه از یک رایانه و با یک آی پی ارسال شود فقط یکی از این چند دیدگاه تأیید می‌شود!

[پاسخ]

ر.بر در گفته :

ببخشید مدیر باید براساس شایستگی ها,علم ودانش وتدین وضوابط انتخاب شود نه براساس روابط.مربیانی در کانون هستند که خودشان یک مرجع کامل از اطلاعات فنی وکاری هستنداما کنار گذاشته شده اند .کسانی هستند که آنچنان توانمند می باشند که درتمام مباحث کاری براساس اطلاعاتشان می توانند کار انجام دهند وایده بدهند اما چون بله قربان گونیستند به این دلیل کنار گذاشته شده اند

[پاسخ]

همكار غير استاني شما در گفته :

ما هرچه بدبختي داريم تو كانون ميكشيم از مديران غير كانوني و مخصوصا آموزش و ژرورشي ميكشيم كه فقط ميخوان طبق بخش نامه رياست و مديريت كنن. اما كسي به فكر هيچ مربي و غيره نيس كه با اين چنر غاز حقوق چه ميكنن و چطور بچه هاي مردم رو تر و خشك ميكنن. جاي تاسفه كه بازم يه عده هجوم ميارن سمت كانون تا مدير بشن و رياست كنن. به ارواح خاك بابام حزب و غير حزب تداره رزومه و اينام تو كانون يعني پشم. واقعا كانون استان لرستان يه فرد لايق از خودش نداره كه بايد اين آموزش و پرورشيا بيان آقابالاسري كنن

[پاسخ]

داد در گفته :

از بین همکاران کانونی مدیر فرهیخته انتخاب شود ما افراد شایسته زیاد داریم که پارتی ندارند

[پاسخ]

اقایی در گفته :

مگر نمی شود مدیر خانم باشد؟مثل کردستان چرا برای انتخاب مدیر رای گیری نمی شود؟ مثل رییس جمهور

[پاسخ]

خودكار در گفته :

باسلام وخداقوت
باش تانباشد
شماي كه تاديروز دنبالش راه افتاديد ودكتر دكتر ميكرديد چي شده اضافه كار نگرفتي يا پست هركه ديگه هم بياد باز دستتان رو ميشه

[پاسخ]

همکاری کانونیی پاسخ در تاريخ سه‌شنبه 12 می , 2015 7:50 ق.ظ:

انصافا درست میگی

[پاسخ]

منتظران کانون در گفته :

زمانبندی خدا بی نظیر است , نه هیچگاه دیر نه هیچگاه زود کمی بردباری می طلبد و ایمان بسیار , اما ارزش انتظار را دارد ……………

[پاسخ]

یک بسیجی در گفته :

کسی که حق را یاری ننماید باطل نابودش می کند

امام علی (ع)

[پاسخ]

ی در گفته :

فقط یک نفر کانونی واقعی و آدم شناس داشتید که زیر آبش بازدید رفت دریغ که شما نه بایار خودی سازش دارید نه با غریبه

[پاسخ]

احسانی در گفته :

همکاران عزیز کانونی هرمدیر دیگر ی بیاید خودمان ذهنش را خراب می کنیم.وگرنه اوکه از گذشته ما خبر ندارد.بیاییم پیمان ببندیم پایان مهرامسال که ماموریت آقای کاییدی تمام می شود ومدیرجدید می آید زیرآب همدیگر رانزنیم!بایک یاعلی…

[پاسخ]

م ب پ كانوني پاسخ در تاريخ سه‌شنبه 12 می , 2015 7:08 ق.ظ:

آدم خوبه رفيق دزد وشريك قافله نباشه .رفيق جان!

[پاسخ]

احسانی تبار پاسخ در تاريخ سه‌شنبه 12 می , 2015 9:10 ق.ظ:

با سلام
قابل توجه یک سری از همکاران محترم بایدبدانید که هر گردی گردو نیست و اون احسانی که مطلب نوشته من که احسانی تبار هستم نیست.

[پاسخ]

بنی ادمی پاسخ در تاريخ سه‌شنبه 12 می , 2015 9:53 ق.ظ:

یا علی

[پاسخ]

هوشمند در گفته :

خدا عاقبت همه ما را بخیر کند و بی آن که از موضوعی اطلاع نداشته باشیم. قضاوت نکنیم. شهبازی فرصتی است برای کانون . ای کاش مسئولین استان این فرصت را نسوزند. در چند سال گذشته هر اتفاق فرهنگی در حوزه ادبیات افتاده به نوعی شهبازی نقشی در آن داشته…. فکر نمی کنم کانون چیزی به شهبازی اضافه کند ….

[پاسخ]

كانوني پاسخ در تاريخ سه‌شنبه 12 می , 2015 10:29 ق.ظ:

اند رحكايت آورده اند :
دختری عاشق جوانی بود و همواره در آتش عشق و دوری او می سوخت به این امید بود که شاید روزی به او برسد. دختر هر روز کارش این بود که ظرفی ماست را به یکی از دکان های محله برای فروش ببرد. ناگاه آن جوان، مرد. وقتی خبر مرگش به دختر رسید، دختر از ناراحتی مثل مار بر خود می پیچید ولی از ترس پدر و مادرش جرات گریه کردن نداشت. فردای روزی که خبر مرگ معشوق را شنیده بود، ظرف ماست را بر سر گذاشت و به طرف دکان روان شد. چون قدری راه رفت عمدا پای خود را به زمین، گیر داد و ظرف ماست را به زمین انداخت و بالای سر آن نشست. در ظاهر به بهانه ی شکستن ظرف و ریختن ماست و در واقع در غم آن جوان شروع کرد به گریه تا کمی دلش سبک شود. در این گیر و دار چند فقیر و گرسنه سر رسیدند و مشغول لیسیدن ماست ها شدند. پیر مردی دانا که این جریان را دیده بود گفت:

تغاری بشکند ماستس بریزد جهان گردد به کام کاسه لیسان
كانون را به خودمون آ گذاريد آخه اين كانون واس ماس

[پاسخ]

احسانی تبار در گفته :

لطفا احسانی خودشون رو معرفی کنند چون تشابه اسمی باعث یک سری مشکلات می شود

[پاسخ]

از همه جا با خبر در گفته :

در پاسخ به آقا یا خانم ( ی )

آن یک نفر کانونی ما سرش را زیر آب نکردیم , خودش مشکل داشت چون بعد از کانون مدیر یک دستگاه دیگر هم شد آنجا هم ما سرش را زیر آب کردیم یا همکاران جدیدش ………… یارو خودش مشکل دارد مقصر کانونی ها رو می دونند . شنیدی میگن عروس خونه باباش چشم نداشت گفتند کلاغ تو راه چشمشو درآورده !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

[پاسخ]

ی ک کارمند صدا وسیما در گفته :

چقدر جو اداره شما خرابه بیش ازاین آبروریزی نکنید دیگه هیچ کسی نماید کارمند آنجا شود

[پاسخ]

س.ا در گفته :

کی کتاب گربه ها و خروسها را خوانده؟

[پاسخ]

فریدون دهقانی در گفته :

اقای شهبازی از دوستان بیست ساله حقیر میباشد و نیازی به پست ندار این شخصیت انسانها است به یک جایگاه و پست عزت و کرامت میدهد نه بالعکس آن . خدا را قسم میدهم اگر انتصاب در این پست و مقام اورا از انسان بودن دور میکند هرگز منصوب نگردد ولی اگر خیر مردم و جامعه در انتصاب ایشان است همان شود که خدا میخواهد .
خدایا چنان کن سرانجام کار تو خوشنود باشی شهبازی رستگار الهی آمین .

[پاسخ]

رضا در گفته :

احسانی تبار جان ،شما یه تباربافامیلیتون هست میدونیم شما نیستید.

[پاسخ]

اقا یاخانم نامیرا شمایی که ازمدیرتعربف ووتمجیدکرده اید لطفابگویید این مدیرچه کارهایی کرده؟گه گلی به سرمون زده؟واینکه میگویید سیاسی اش نکنید بفرمایید ببینم این مدیر چطور به کانون آمده؟مطمینا ازطریق فرهنگی نیامده است!!!کمی دقت کنید وبعد درمورد چیزهایی که اطلاعات صحیح نداریدلطفا صحبت نکنید

[پاسخ]

بنی بشر در گفته :

سلام کانونی ها
در ادبیات و فرهنگ خود ضرب المثلهای سنجیده و با معنی زیاد داریم (گرچه بسیار هم ضرب المثلهایی هستند که نه تنها مفید نبوده چه بسا بازدارنده و مانع هستند که فعلا کاری به آنها نداریم) به نظر من یکی از بهترینهای آنها همین ضرب المثل است:” خلایق هر چه لایق” در مورد ریشه و فلسفه آن مطالعه نکرده ام، البته به نظرم خیلی هم مهم نیست که چه داستان یا حکایتی پشت آن است، مهم این است که این ضرب المثل فراتر از زمان و مکان است. در مورد همه کس صدق میکند به فرهنگ و قوم خاصی هم تعلق ندارد.هر چقدر زمان به جلوتر میرود صحت و صلابت آن بیشتر نمود پیدا میکند. هر کس به هر جایگاه و مقامی که دست پیدا کرده است لایقش است در واقع خود خواسته است که به آنجا برسد.

[پاسخ]

جانباز جنگ تحمیلی در گفته :

در جواب بنی بشر :

در ضرب المثل خلایق هر چه لایق به نظر شما جای پارتی بازی های سیاسی کجاست , نماینده ها ی فامیل هیچ نقشی ندارند , مهمانی های آنچنانی چه ؟ سوغاتی ها و هدایای ارزشمند به تهران و غیره چه ؟
پس خود نخواسته که به آنجا برسد بلکه طایفه ای و گروهی خواسته اند تا همه با هم بخورند …………
از سفره ی بیت المالی که به پایش خون هزاران بسیجی مظلوم ریخته شده است !
این چنین حرمت خون شهدا را حفظ می کنید ؟

[پاسخ]

در جواب بنی بشر :
لطفاٌ مطالب را از روی سایت کپی نکنید ، سعی کنید مطالعه بیشتری داشته باشید بعد نظر بدید

[پاسخ]

دارا در گفته :

در جواب بنی بشر باید تو هم خودت خواستی خوار و مظلوم باشی

[پاسخ]

مینا خبرنگار در گفته :

به نظرم بهتر است این مدیر سنگین و رنگین خودش را زودتر، بازنشسته کند کارمندان نمی خواهندشد ز؟ز که نیست

[پاسخ]

لیلا بزرگی در گفته :

در دنیا آموزش وپرورش حرف اول برای سرمایه گذاری بروی نیروی انسانی می زند تا نیروها را متخصص وتوانمند بار بیاورداما متاسفم در لرستان تا همین آش وهمین کاسه است نه تنها رشدی در کار نیست سیر نزولی رشد فرهنگ نیز وجود داردفقط پاچه خواری و رابطه و تکبر وسوزاندن فرهنگی که حاصل خون شهیدان است ،ویژگی بارز شهر ماشده است امان امان امان از دست قضاوت های ناصحیح سیستم مسئول آموزش فرهنگ ما.مسولین چاره ای بیندیشید

[پاسخ]

بیان دیدگاه !

نام :