کد خبر : 17600
تاریخ انتشار : 23 مارس 2015 - 10:14
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 3,195 بازدید

گزارش میدانی از خانه معلم مرکز استان/ «کیفیت خدمات» چگونه است؟

اختصاصی هومیان‌نیوز/ گروه اجتماعی:«اصلاً قابل مقایسه با گذشته نیست»،«واقعاً متحول شده است». این‌ها جملاتی است که خبرنگار هومیان‌نیوز بر زبان جاری می‌کند و از مدیر خانه معلم مرکز استان خداحافظی. شامگاه یکشنبه دوم فروردین‌‌ماه 94 است و خبرنگار هومیان‌نیوز همچون سال پیش می‌خواهد به صورت سرزده به تهیه یک گزارش میدانی از اسکان مسافران نوروزی […]

11

اختصاصی هومیان‌نیوز/ گروه اجتماعی:«اصلاً قابل مقایسه با گذشته نیست»،«واقعاً متحول شده است». این‌ها جملاتی است که خبرنگار هومیان‌نیوز بر زبان جاری می‌کند و از مدیر خانه معلم مرکز استان خداحافظی.

شامگاه یکشنبه دوم فروردین‌‌ماه 94 است و خبرنگار هومیان‌نیوز همچون سال پیش می‌خواهد به صورت سرزده به تهیه یک گزارش میدانی از اسکان مسافران نوروزی بپردازد. ترجیح می‌دهد این بار به خانه معلم مرکز استان برود. جایی که 85 نفر ظرفیت اسکان دارد. جایی 29 سوئیت دارد و میزبان معلمانی است که همراه خانواده‌شان از دیگر استانها به استان لرستان آمده‌اند.

به ورودی خانه معلم که می‌رسیم نمایش تغییر کرده است؛ چند ماه پیش این‌گونه نبود. زیباتر شده است؛ پیام‌های نوروزی به مهمانان نوروزی خوش‌آمد می‌گوید. سردر تازه‌ای نیز پیدا کرده است. چند ماه پیش اصلاً این‌گونه نبود.

12

به طبقه اول که پا می‌گذاریم بی‌درنگ مسئول اطلاعات خانه معلم می‌پرسد:«ببخشید آقا! خیلی خوش‌آمدید/ کجا می‌خواهید بروید؟». پاسخ ما نیز چنین است:«خبرنگاریم و برای تهیه گزارش آمده‌ایم لطفن اتاق مدیرخانه را نشان دهید».

متصدی اطلاعات ما را به طبقه دوم هدایت می‌کند؛ از پله‌ها بالا می‌رویم؛ موکتی زیبا و منقوش به رنگ‌های شاد برروی پله‌ها کشیده شده است. چند ماه پیش اصلاً چنین نبود.

به اتاق مدیر خانه می‌رسیم و گرم گفت‌وگو می‌شویم. او تمایلی ندارد اسمش نوشته شود. می‌گوید«وظیفه ما خدمت‌رسانی به مردم است وبس». به یاد این عبارت می‌افتیم:«مردان بی‌ادعا».

تقاضایم این است گشتی در خانه معلم بزنیم که مدیرهم لبخندزنان استقبال می‌کند. کارکنان خانه معلم هم که حالا متوجه شده‌اند برای تهیه گزارش آمده‌ایم اکثرشان خوشحال می‌شوند و انگار هومیان‌نیوز را می‌شناسند.

زیباسازی دیوارهای داخلی

نگاهی به دیوارهای راهروهای خانه معلم مرکز استان می‌اندازیم؛ بسیار تغییر کرده است؛ طرح چوب زیبا در آن استفاده شده. چند ماه پیش اصلاً این‌گونه نبود. چند ماه پیش رغبت نمی‌کردی به خانه معلم بروی. اما حالا وضعیت بسیار تغییر کرده. تنها در مدت یک مدیریت چهار ماهه.

یک تابلوی بزرگ را می‌بینیم؛ آثار تاریخی استان لرستان بر آن نقاشی شده است. هرمسافری می‌تواند آن‌ها را ببیند. این تابلو در سالن نصب شده است. نورپردازی نیز برایش درنظر گرفته شده است. هم‌چنین مبل‌هایی در راهروها گذاشته شده است. هرموقع مسافر احساس خستگی و یکنواختی کرد می‌تواند به مبل‌های گفت‌وگو بیاید. نمای دیوارها نیز زیبا شده است؛ قبلاً زمخت و خشن بود و حالا چشم‌نواز و نمایش سادگی و وقار را بیان می‌کند.

14

سفره هفت سین نیز در دو طبقه خانه معلم پهن است. مشاهدات ما نشان می‌دهد همه اتاق‌ها پر از مسافر است. اصلاً اتاق خالی وجود ندارد.

نمای داخلی اتاقها چگونه است؟

سری به برخی اتاقهای خانه معلم می‌زنیم؛ از مهمان ساکن شده در اتاق اجاز می‌گیریم و وارد اتاق می‌شویم. هر اتاق یک یخچال/ یک تلویزیون ال ای دی و سه تختخواب دارد. اتاقهای دو تختجوابی نیز همین‌گونه‌اند. حمام‌های بهسازی شده نیز خودنمایی می‌کند. همه چیز تمیز و مرتب است. پتوها یک بار مصرف است و همه چیز به صورت روزانه کنترل می‌شود. انگار وارد یک هتل مجهز شده‌ایم. حتا پرده‌های پنجره‌های داخل اتاقها هم تغییر کرده است.

15

داخل هر اتاق یک تابلوی زیبای نقاشی نصب شده است. طبیعت را نشان می‌دهد. دیوارهای داخل اتاقها نیز طرح چوب شده است. چند ماه پیش اصلاً این‌گونه نبود. آن موقع خانه معلم به عنوان نماد کهنگی شناخته می شد. برخی معلمان آن  موقع می‌گفتند خانه معلم مرکز استان اصلاً کیفیت خدمات ندارد. اما حالا و فقط بعد از چهارماه مدیریت، تحول کیفی بزرگی در اینجا اتفاق افتاده است.

راستی‌آزمایی این توصیف‌ها هم راحت است؛ می‌توانید به خانه معلم مرکز استان واقع در فازیک کیو خرم‌آباد بروید و از نزدیک ببینید.

سری هم به آشپرخانه بزنیم!

فراموش نکردیم تا چند ماه پیش هرکس به خانه معلم مرکز استان می‌رفت از کیفیت بد غذایش می‌نالید. اما حالا وضعیت تغییر کرده. تیم آشپزی به کلی تغییر کرده است. متصدی آشپزخانه موظف شده اتیک بر سینه‌اش نصب کند. نام و نام خانوادگی بر روی این اتیکت نوشته شده است. این نوعی حرکت است برای تحقق پاسخگویی بهتر.

همه تیم آشپزی موظف شده‌اند این‌گونه کار کنند. حالا وقت شام است و ما نیز  همچون دیگر مهمانان نوروزی سرسفره حاضر می‌شویم. از مهمانان می‌پرسیم کیفیت غذا چگونه است؟ نارضایتی نمی‌بینیم.

به اتفاق پاسخ می‌دهند کیفیت غذا خوب است. قبلاً اصلاً این‌گونه نبود. انگار این خانه معلم آن خانه معلم نیست. این کجا و آن کجا. همه چیز تغییر کرده است.

13

نظرسنجی از مهمانان نوروزی!

در یکی از اتاقها را می‌زنیم؛ مهمانی آمده از شمال شرق کشور به ما خوش‌آمد می‌گوید. از او می‌پرسیم وضعیت اینجا چگونه است؟ می‌گوید:«خوب است، بسیار شیک شده است؛ اینجا ارزان‌تر از مشهد پول می‌گیرند».

می‌پرسیم:«چقدر ارزان‌تر؟» می‌شنویم:«بین ده تا پانزده هزار تومان ولی کیفیت خدمات و کیفیت محیط اینجا واقعاً خوب است، ما راضی هستیم».

در اتاق دیگری را می‌زنیم؛ معلمی آمده از تهران است و نگاهش فریاد می‌زند که فکر می‌کند ما بازرس هستیم؛ چه فرقی می‌کند. خبرنگاران بازرسان مردم بر عملکرد مسئولان‌اند.

16

باز هم پرسش تکراری ما:«از اینجا و خدماتی که به شما ارائه داده‌اند راضی هستید؟». و این پاسخ:«بله خوب است؛ من همدان و سنندج و مریوان هم رفته‌ام، این‌جا قیمت اسکان ارزان‌تر است و خدمات و غذا خیلی خوب است؛ اتاقها هم شیک شده‌اند».

در داخل اتاقهای پیامکی اعلام شده است؛ پیامکی که ویژه رسیدگی به انتقادات و توصیه‌هاست. 5000263310.  هر کس انتقادی دارد می‌تواند انتقادش را به این شماره پیامک کند. برروی منوهای غذا نیز این شماره پیامک نوشته شده است.  کسی تا حالا شکایت جدی نداشته است.

17

غرفه‌ای برای غذاهای محلی

به محوطه خانه معلم قدم می‌گذاریم. باران هم‌چنان می‌بارد. نوروز امسال هم‌زمان شده با بارش باران. مردم خوشحال‌اند. یک غرفه ویژه‌ی غذاهای محلی و لبنیات محلی نیز در اینجا مشغول به کار است. از او هیچ هزینه‌ای گرفته نشده است. بخش خصوصی است.

معلمان مهمان لرستان می‌توانند محصولات این غرفه را نیز ببینید و خریداری کنند. حالا ساعت نزدیک به 23 است. چند ساعت از گزارش میدانی ما گذشته است. باران هم‌چنان می‌بارد.

18

پارکینگ هم اختصاص داده شده

محوطه یکی از مدارس اطراف به عنوان پارکینگ درنظر گرفته شده است. یک نفر نیز به عنوان نگهبان در آن‌جا مشغول خدمت به مهمانان است. تعامل با همسایگان مورد توجه مدیریت اینجاست. اگر وضعیت خانه معلم چندماه پیش را با وضعیت فعلی مقایسه کنیم به خوبی متوجه می‌شویم تحول به معنی کیفی‌سازی، هویداست. باران هم‌چنان می‌بارد.

حالا نوبت مدیرکل آموزش و پرورش لرستان و فرماندار خرم‌آباد است که گزارش توصیفی ما را مورد «راستی‌آزمایی» قرار دهند.

اعتقاد داریم مدیران کاربلد باید تجلیل شوند؛ به ویژه مدیرانی توانمندی که تمایلی ندارند نامشان بر قلم جاری شود. باران هم‌چنان می‌بارد و ما نیز در حالی که خیس نعمت الهی شده‌ایم خانه معلم مرکز استان را ترک می‌گوییم…

19

عکس‌ها: هومیان‌نیوز 

دیدگاه ها

ناشناس در گفته :

با سلام وتشکر ازسایت هومیان نیوز .احسن به مدیر کل کار آمد خدایی خیلی زحمت میکشدجای تقدیر دارد

[پاسخ]

مسافر پاسخ در تاريخ دوشنبه 23 مارس , 2015 3:59 ب.ظ:

ناگفته نماند خانه معلم تحویل بخش خصوصی است نه اداره کل آموزش وپرورش

[پاسخ]

معلم بازنشسته پاسخ در تاريخ سه‌شنبه 24 مارس , 2015 11:36 ق.ظ:

برای هر سازمان انسانهای کارآمد ارزشمندترین هستند. آقای کریمی فر اگر از بهترین نیروها استفاده کند آموزش و پرورش متحول می شود. او انتخابهای خوبی داشته مثل مدیر خانه معلم، مدیر پژوهشکده، مدیر تعاون و… اما نیروی ضعیف هم کم ندارد.

[پاسخ]

فرهنگی در گفته :

1- خرج کردن هنر نمی خواهد بودجه که از بیت المال باشد به هر کسی بده می تونه کار بکند.
2- هومیان که دیگه ذوبه در اموزش وپرور ش شدی دیگه چی ؟
3- چرا بجای این کار خبرنگارت نفرستادی 25 و26 و27 اسفند از تجم ع معلمان فیلم بگیرد
فقط می گویم متاسفم.

[پاسخ]

شهرام شرفی پاسخ در تاريخ دوشنبه 23 مارس , 2015 10:06 ب.ظ:

جناب فرهنگی
احتمالاً اخبار هومیان را به دقت نمی‌خوانی! خبر تجمع معلمان را ما کار کردیم. دوم خانه معلم به صورت هیئت امنایی اداره می‌شود و دولتی به معنی گرفتن بودجه از دولت نیست. اگر به هرکسی بدهند می‌تواند کار کند پس چرا قبلاً این کارها صورت نگرفته؟
جناب فرهنگی! اول مطالعه کن بعد کامنت بگذار!‌

[پاسخ]

ناشناس پاسخ در تاريخ سه‌شنبه 24 مارس , 2015 8:42 ق.ظ:

سپاسگزار

[پاسخ]

فرهنگی از خرم اباد پاسخ در تاريخ جمعه 27 مارس , 2015 8:30 ق.ظ:

اقای شرفی اول سپاس از جوابتان
درج خبر 25 و26 و27 اسفندتان کجاست؟دوروز جلوی استانداری وروز اخر جلوی اموزش وپرورش ؟اگه نمی دونی برو تو سایت های دیگه نگاه کن حتی عکس سخنران که روی یک ماشین هست را نشان می دهد .
یعنی چه هیئت امنایی است ؟مثلا این خانه معلم به دولت اجاره می دهد؟ساختمانی با تمام تشکیلات در اختیارشان هست نکند خیال دارید خرج خودشان را هم در نیاورند ؟این ساختمان اگر فقط هزینه اجارشو حساب بکنی خیلی بیشتر از در امد ان است .حقیر به دلیل شغلم خیلی خوب می دانم در انجا چه می گذرد ؟
اقای شرفی عزیز شما فقط موکت های قرمز ویا شاید میز های شیک ان می بینی اما من در پشت اینها چیز های می بینم که شما نمی بینی؟
اقای شرفی عزیز من با اون قبلی ها همین حرف را دارم اگه این ها راست می گویند بیایند این خانه معلم را در مزایده قرار بدهند بگویند هر کسی بیشتر پول به دولت بدهد برنده است حالا منظور این نیست که پول بدهد بلکه خدمات بیشتری به اموزش وپرورش بدهد مطمئن باشید ان وقت می توان دید که فاصله در امد چقد است؟
اقای شرفی من به عنوان یک منتقد از شما در خواست می کنم این سوال من را خدمت هیئت امنا بدهید :تراز مالی سود وزیان ودر امد مالی سال منتهی به 94 را در اختیار افکار عمومی قرار بدهند یا حداقل در اختیار شما قرار بدهند تا شما هم ما را قانع کنید که این گروه از گروه قبلی بیشتر کار کردند مقایسه کنیم وبعد نتیجه گیری کنیم
اونوقت ما دوتا نتیجه گیری می کنیم :
1- ایا این گروه که شما می فرمایید بهتر کار کرده است یا گروه قبلی
2- ایا در امد خانه معلم بیشتر است یا در امد یک کبابی با یک اتاق 50 متری وسه نفر پرسنل تازه ان هم بدون داشتن مهمانی از نوع خانه معلم که ماهیانه چندین نفر با بودجه بیت المال به صورت قطعی مهمان خانه معلم هستند
به هر حال اقای شرفی از بذل توجه شما به خوانندگان سپاسگزارم امیدوارم جوابی بدهید که من وخوانندگان قانع بشویم حداقل اگر من قانع نشدم دیگران که قانع بشوند

[پاسخ]

شهرام شرفی پاسخ در تاريخ جمعه 27 مارس , 2015 10:34 ق.ظ:

فقط شما هستید که قانع نشدید/ برای قانع شدن لطفن به خانه معلم مراجعه فرمایید.
خانه معلم واقعن متحول شده است/ اگر متحول نشده پس چرا قبلاً این طوری نبود؟ با مسائل پشت پرده و روی پرده کاری نداریم برای ما این مهم است که مدیر آن‌جا موفق شده خانه معلم را متحول کند/ در مورد اخبار تجمع هم دو بار خبر تجمع را کار کرده‌ایم/ شما چون سایت ما را مطالعه نمی‌کنید و فاقد بینش رسانه‌ای هستید می‌پندارید ما این خبر را کار نکرده‌ایم/ لطفن به آرشیو سایت مراجعه کنید!‌ با احترام

ناشناس پاسخ در تاريخ جمعه 27 مارس , 2015 10:47 ق.ظ:

آقای دکتر شرفی بعضی از این فرهنگیان همیشه معترض هستند حتی اگر مشکلی وجود نداشته باشد

ناشناس پاسخ در تاريخ جمعه 27 مارس , 2015 2:47 ب.ظ:

جناب فرهنگی ظاهرا شما قصد قانع شدن ندارید اگر خبرهای سایت هومیان را به درستی ملاحضه می کردید تجمع فرهنگیان جز اخبار این سایت بود

[پاسخ]

خرم ابادی در گفته :

سلام و درود بر مدیر خانه معلم که با بالا بردن سطح کیفی این مرکز باعث ابروی استان از منظر مهمانان می گردد بنده به خانه معلم ملایر و اشتیان و اراک رفته ام انصافا این امکاناتی که در خانه معلم خرم اباد است در انجا وجود نداشت دستشان درد نکند .

[پاسخ]

ناشناس در گفته :

اولا خانه معلم در اختیار بخش خصوصی نیست بلکه خود گردان است ویک ریال از بیت ا لمال هزینه نمی شود ضمنا خرج کردن هنر نمیخواد بلکه درستی وتدبیر میخواد انصافا باید از مدیر کل ومدیر خانه معلم باید تشکر کرد به خاطر این تلاش صادقانه

[پاسخ]

با سلام جناب شرفی خدا قوت مثل همیشه گزارش عالی و زیبا بود خسته نباشید به شما و همه زحمت کشان که برای توسعه و آبادانی استان لرستان تلاش میکنن.انصافا با ورود دکتر کریمی تحول خوبی در این حوزه صورت گرفته و بقول حضرتعالی باید از مدیران خوب و زحمت کش تجلیل بشه. البته پیشنهاد میکنیم که تغییراتی هم در روابط عمومی این اداره ایجاد بشه.

[پاسخ]

با سلام وتشکر از گزارشتان اما واقعیت این است که بنده پس از بیست سال یکبار به خانه معلم مراجعه کردم وبرا همیشه پشیمان شدم..

[پاسخ]

رضا ش در گفته :

از امکانات وخدمت رسانی این مرکز متعجب شدم و اصلا فکر نمی کردم در خرم آباد چنین مرکزی با این امکانات وجود داشته باشد.از مدیر کل استان و مدیر این مرکز تشکر می کنم.

[پاسخ]

از فرهنگیان خرم آباد در گفته :

خداوکیلی بی انصافیست اگر بگیم تغییرات اساسی در خانه معلم صورت نگرفته درود خدا بر انسانهای سالم وکار بلد

[پاسخ]

میهمان فرهنگی در گفته :

بنده جا دارد از مدیریت خانه معلم تشکر کنم هم امکانات مناسب بود وهم برخورد کارکنان . من خیلی جاها رفتم اما خانه معلم خرم آباد خیلی شیک وتمیز هست کیفیت غذا هم عالی بود .

[پاسخ]

دهقان در گفته :

باسلام ضمن تشکر از نظرات دوستان میخواستم از این دوست همکار که معترض هستن دعوت کنم تشریف بیارن خانه معلم واگر نیاز میبینن خبرنگاران مورد علاقه خودشون را هم دعوت کنن بنده هم تمام اسناد ومدارک دوستان قبلی و اسناد ومدارک عملکرد چهار ماهه حضور خودم را تقدیم ایشان میکنم آنوقت هرجوری که دوست دارند قضاوت کنن اگر در این مدت بنده کوتاهی ویا خلاف قانون عمل کرده باشم حاضرم به احترام فرهنگیان کنار بروم واگر دیگران کوتاهی کرده باشن بایستی مواخذه شوند.ضمنا تا زمانی اینجا هستم اجازه نخواهم داد به فرهنگیان عزیز بی احترامی شود ویا دیگران از امکانات این مرکز استفاده کنن

[پاسخ]

محمدفیضی در گفته :

باتشکرازهمه ی دوستان ونظراتشون . ایکاش دنیای مجازی هم مثل دنیای واقعی، واقعاواقعی بود وهمه چیز را با چشم وازنزدیک میدیدیم . هم پذیرایی ازمهمانان وتحول شگرف در خانه ی معلم را وهم ترازمالی وصورت حسابهارا.

[پاسخ]

عنایت صادقی الشتر در گفته :

مدیرخانه معلم مدیریست توانمند محبوب خوش نام ودارای روحیه مهمانداری برخوردصحیح ایشان ازمهمانان ومدیریت ایشان برکسی پوشیده نیست آرزوی بیروزی وشادکامی برای ایشان اژخداوند منان آرزومندم

[پاسخ]

گرمسیر در گفته :

با سپاس از تهیه کننده این گزارش و مدیر خانه معلم. لطفا اگر خانه معلم وبسایت دارند آنرا اعلام کنید می خواستم لینکش کنم.

[پاسخ]

بختیاری در گفته :

باسلام . بنده در زمان جناب جوادضیایی به خانه معلم خرم آباد مراجعه و از آنجا
بازدید کردم و در آن زمان معاون فرمانداربودم و واقعا مدیریت ایشان را تایید
میکردم و آن زمان حتی به ایشان پیشنهاد داده شد جهت مدیر کلی یکی ازادارات
لرستان که مخالفت نمودند.به هرحال برای ایشان آرزوی توفیق میکنم و امیدوارم
مدیر جدید نیز در ارایه خدمت به مردم موفق باشند.
همچنین نوروز باستانی را به مردم شریف لرستان تبریک میگویم.
بختیاری.

[پاسخ]

رضاه پناه در گفته :

باسلام خدمت فرهنگیان محترم. من با دیدن این تصاویر واقعا لذت بردم و
می خواستم از دست اندرکاران این امر تشکر کنم. من آخرین بار در زمان جناب
جوادضیایی به این مجموعه آمدم و در آن زمان بسیار با مدیریت ایشان یک
دگرگونی و تغییر اساسی در خانه معلم ایجاد گردید که این دگرگونی رابنده
مدیون جناب ضیایی و جناب حسین معصومی و سیدمصطفی شاهرخی
می دانم. امیدوارم این عزیزان که طبق اطلاع بنده بازنشسته شدند در هرکجا
هستند موفق و پیروز باشند.
برای مدیر جدید نیز آرزوی موفقیت دارم.
رضاه پناه بازنشسته آموزش و پرورش لرستان.

[پاسخ]

معصومی در گفته :

باسلام وتبریک سال نو به محضر فرهنگیان عزیز.
بنده با دیدن این تصاویر بسیار خوشحال شدم و خاطرات گذشته
زنده گردید. می خواستم از فرصت ایجادشده استفاده کرده و
به کارمندان خدوم آموزش و پرورش خسته نباشید عرض کنم.
این اقدامات در اواخر دوره اصلاحات انجام شد و الآن به بهترین
شکل تکمیل شده که جای دارد از همه عزیزان تشکرکنم. یک تشکر ویژه
دارم از مدیر یت سابق برادر عزیزم جناب حاج جواد ضیایی که واقعا
از زحمتکش ترین مدیران سازمان در زمان بنده بودند و همچنین آقایان
سیدنجم الدین موسوی زاده و معاون پشتیبانی محترم جناب سید مصطفی
شاهرخی که من با این سه عزیز توانستم به خوبی کار کنم و دوستی با این
عزیزان از افتخارات من هست. برای مدیریت جدید جناب دهقان نیز آرزوی
توفیق دارم.

[پاسخ]

موسوی پاسخ در تاريخ یکشنبه 29 مارس , 2015 1:20 ق.ظ:

جناب معصومی عزیز.
باسلام و عرض ادب. از این که پس از مدتها اخبار سلامتی شما
راشنیدم خداوند صبحان را شاکرم. امیدوارم با حضور مجدد
شما و تیم مشاورین شما شاهد پیشرفت موثر در ادارات استان
بویژه آموزش و پرورش باشیم. امید دارم با حضور شما و آقایان شاهرخی
و ضیایی آموزش و پرورش در مسیر موفقیت قرار بگیرد. بنده در زمان
جنابعالیرخاطرات خوشی از آموزش و پرورش دارم.
به امید دیدار مجدد. موسوی

[پاسخ]

شهروند اصفهانی پاسخ در تاريخ دوشنبه 30 مارس , 2015 8:53 ب.ظ:

جناب معصومی همواره دوستتان داریم.
سید مهرداد موسوی.

[پاسخ]

معصومی در گفته :

باسلام خدمت فرهنگیان محترم . سال نو را به تمامی شما عزیزان تبریک عرض میکنم.
با دیدن این تصاویر یاد گذشته افتادم و خواستم از تک تک این عزیزان تشکر کنم.
این مجتمع در زمان اصلاحات زیباسازی و تکمیل گردید و خوشبختانه از افتخارات بنده نیز میباشد.
در آن زمان با انتصاب جناب جواد ضیایی توسط بنده موفق شدیم یک مرکز قوی ایجاد کنیم و من
از همین سایت از تلاش های جناب ضیایی قدردانی میکنم.
همچنین از دیگرمدیران سازمان جناب نجم الدین موسوی و مصطفی شاهرخی نیز تشکر میکنم.
برای مدیریت جدید نیز که واقعا بنا به تصاویر خوب کار میکند نیز آرزوی موفقیت دارم.
سید حسین معصومی

[پاسخ]

عجب! پاسخ در تاريخ چهارشنبه 1 آوریل , 2015 2:39 ب.ظ:

اگر من جای شما بودم هیچگاه هویدا نمی شدم. شما اصلاح طلبان واقعی را خیلی اذیت کردی.

[پاسخ]

ناشناس در گفته :

تاجایی که اطلاع داریم خانه معلم تازه تغییر کرده قبلا این امکانات را نداشت

[پاسخ]

میهمان از اهواز در گفته :

بنده به نوبه خود از مدیر خانه معلم بابت همه چی تشکر میکنم هم وضعیت اتاق ها عالی بود وهم کیفیت غذا وهم برخورد پرسنل به ویژه زیبا سازی این مرکز

[پاسخ]

سجاد رضایی در گفته :

با سلام خدمت دوستان عزیز و تشکر از هومیان به خاطر این گزارش . بنده 14 سال است در همسایگی خانه معلم زنگی می کنم و معمولا هفته ای چند بار از خانه معلم غذا تهیه میکنم .دوستان خانه معلم واقعا تا اواخر پاییز امسال وضعیت اسفناکی پیدا کرده بود وکیفیت غذاهایش و خدماتش صدای همه را در اورده بود ولی از پنج ماه پیش که جناب دهقان مدیر این مرکز شدند واقعا این مرکز و خدماتش و غذاهایش متحول شده است .الان بنده به جرات میتونم بگم که غذاهای این مرکز قابلیت رقابت با بهترین رستورانهای شهر را داراست و ازنظر ظاهری وتمیزی و رضایت مسافران ومردم 180 درجه تغیر کرده .واقعا از جناب دکتر کریمی تشکر ویژه میکنم به خاطر انتصاب مدیر زحمتکش خانه معلم .در انتها به عنوان یک همسایه از مدیر زحمت کش خانه معلم جناب دهقان کمال تشکر رو دارم .در طول 14 سالی که در همسایگی خانه معلم زنگی میکنم هیچوقت خدماتش اینقدر عالی نبوده است.

[پاسخ]

ناشناس در گفته :

جناب دهقان نزاد خداوند بهت عزت دهد امیدوارم همیشه موفق باشید کارتون عالیست خدا کند همه مدیران استان مثل شما با تدبیر ودلسوز باشند

[پاسخ]

شهروند اصفهانی در گفته :

باسلام.
بنده یکبار به خانه معلم خرم آباد آمدم و مدیر وقت به بنده لطف کردند با وجود کمبود
اتاق من که در جاده مانده بودم ایشان لطف نمود و من را اسکان دادند. من این
بزرگواری ایشان را فراموش نمیکنم. درضمن بنده 4ماه پس از این جریان در دوران
جناب دکتر احمدی نژاد به سمت معاون سیاسی استانداری اصفهان منصوب شدم.
هر چه دنبال ایشان گشتم که خوبیشان را جبران کنم توفیق نیافتم.
ممنون از جناب ضیایی و و مردم خونگرم و ولایتمدار لرستان.
معاون سیاسی استانداری اصفهان در دولت یازدهم.
من نزدیک به یک ماه هست که با سایت شما آشنا شدم و تصمیم دارم فردا به خرم آباد
سفر کنم.

[پاسخ]

بهرام نژاد در گفته :

خانه معلم در زمان جناب آقایی خوب بوده است.

[پاسخ]

فرهنگی در گفته :

بنده قبل از مدیریت آقای دهقان خانه معلم رفته بودم واقعا وضعیت مناسبی نداشت اما الان بسیار عالیست امیدوارم ایشان همواره موفق باشند

[پاسخ]

ناشناس پاسخ در تاريخ پنج‌شنبه 16 آوریل , 2015 6:27 ق.ظ:

بر دروغ گو لعنت

[پاسخ]

سعید مرادی در گفته :

قبل از اینکه آقای دهقان بیاد خانه معلم اونجا شبیه یه زباله دانی بود وقتی غذاشو میخوردی بدبخت معده خیلی اذیب میشد تا اونو هضم کنه الان خیلی خوب شده خسته نباشی میگم خدمت آقای دهقان

[پاسخ]

احمدی در گفته :

بنده از جناب دهقان نژاد با زحمات وکارهای خوبی که برای خانه معلم انجام دادند تشکر میکنم ایشان شایسته تقدیر است .خداوند شما را سلامت وموفق بدارد

[پاسخ]

حسینی در گفته :

درود بر مرد توانا وبا تدبیر جناب آقای دهقان دستت درد نکندکاری کردی کارستان

[پاسخ]

محسن در گفته :

چقدر خوب است با انصاف قضاوت کنیم خانه معلم اولا توسط بخش خصوصی اداره نمیشه مستقیما زیرنظر اداره کل آموزش وپرورش اداره میشه ضمن تشکر از زحمات مدیران قبلی باید بگویم مدیریت کنونی آموزش وپرورش با همه ی موانع با تدبیر و خلاقیت در همه ی زمینه ها داره کار میکنه و تا جایی که خبر دارم بزرگترین مرکز رفاهی وخانه معلم در غرب کشور تا چند ما ه آینده در خرم آباد افتتاح خواهد شد که دارای استخر سالن ورزشی پارکینگ و کلیه امکانات می باشد حالا ایشالا ببینید و یکی دیگر از افتخارات رفاهی معلم خواهد بود مجددا ضمن سپاس از قبلیها باید بپذیریم تغییرات خوب و مطلوبی در حال رخ دادن است از مدیر کل و رییس خانه معلم تشکر ویژه میکنم

[پاسخ]

مدیرکل زمان اصلاحات در گفته :

بنام پروردگار یکتا.
سلام.
متاسفانه عده ای از دوستان یکجانبه و غرض ورزانه نسبت به تخریب مدیران
و بزرگان اصلاحات در لرستان اقدام میکنند. بالاخص در یک ماه گذشته این
موج تخریب آفتی شده در لرستان. اولین تخریب برای رییس شورای مشورتی
اصلاحات لرستان اتفاق افتاد و حالا مدیرکل سابق آموزش وپرورش لرستان
ومشاور ایشان مورد هجوم این آفات قرار میگیرند. آقایان معصومی و ضیایی
همواره جز خدمت و احترام به قشر مظلوم فرهنگ و آموزش راهی دیگر
برنگزیدند. این اهانت ها و تخریب ها همواره به شخصیت و منش این
عزیزان لطمه ای نمیزند جز آنکه خود آن طیف کوته ذهن را بیشتر منزوی
خواهد کرد.
ومن الله التوفیق.

[پاسخ]

سلام به همه فرهنگیان عزیز و نوروز مبارک.
خانه معلم خرم آباد بسیار کیفیت خوبی پیداکرده و
امید میرود بیشتر از گذشته مورد مراقبت و نگهداری
دولت قرار گیرد.
دوستی عنوان کرده که عده ای در حال تخریب اصلاح طلبان
هستند و متاسفانه بنده هم با ایشان هم نظر هستم. تخریب
مدیران کاردان و باسابقه بزرگترین لطمه را به کشور و استانمان
میزند و باید در مقابل این به قول دوستمان آفت ها ایستاد
و هیچ انسان و شخص آگاه و دانایی این تخریبهارا نمی پذیرد.
افرادی همانند معصومی و ضیایی بسیارمورد احترام جامعه فرهنگی
هستند و ما بازنشستگان آموزش وپرورش به این عزیزان همواره
تشکر نموده و از زحماتشان سپاسگزاریم.
جامعه فرهنگی لرستان همواره با تخریب و اتهام مخالف بوده و هست
و خواهد بود. برای هر دو عزیز توفیق و سعادت آرزومندم.

[پاسخ]

صفرپور در گفته :

با عرض ادب واحترام محضر مردم شریف لرستان
خانه معلم واقعا پیشرفت کرده و امید داریم از قبل نیز
بهتر شود. در سال گذشته کبفیت این واحد بسیار پایین
بودولی الآن بهتر شده.
بنده توفیق همکاری با جناب ضیایی در مدت 2سال
با ایشان داشته ام و همچنین توفیق همکاری با جناب
حمیدرشیدی و این دو عزیز بسیار افراد خوش برخورد
و کاربلدی هستند از همین جا از این عزیزان متشکرم.
همچنین خدمت همکار عزیزمان که به نحو مطلوبی
در مدیریت این مجتمع فعالیت میکنند خداقوت میگویم
و برایشان آرزوی بهروزی دارم.
امیدوارم با نیروهای اصلاح طلب بتوان این استان را به
یک استان توریستی تبدیل کرد.
ممنون از همه مردم شریف لرستان

[پاسخ]

بهاری در گفته :

ممنون بابت گزارش خوبتان
واقعا مدیر خانه معلم خوب کار کرده و امیدوارم موفق باشند.

[پاسخ]

ناشناس در گفته :

به نظر بنده مدیریت خانه معلم به مدیرکل ربطی ندارد بلکه به هوش وخلاقیت آقا فرشاد دهقان ربط داره آدم خلاقی ازدوست مخصوصا فرهنگی می خواهماینقدر منفی باف و تنگ نظر نباشه خوب اگر آقا فرشاد وهیات امنا ریگ به گفش داشتن چه نیازی به این هزینه ها بود …

[پاسخ]

مسافر پاسخ در تاريخ پنج‌شنبه 16 آوریل , 2015 6:36 ق.ظ:

من ماهی یکبار به خانه معلم مراجعه میکنم از مدیریت هم تشکر میکنم. ولی اگه تلویزیون 14 اینچ با ال سی دی عوض شده نه دلیلی بر بی کفایتی مدیرهای قبلیه و نه کفایت مدیر جدید.

[پاسخ]

مسافر نوروزی در گفته :

مدیر جدید خانه معلم واقعا این مرکز را متحول کرده نسبت به سال های گذشته قابل مقایسه نیست .دست اقای مدیر مرکز درد نکند .ای کاش از مدیران خلاق و مدبری مثل ایشان استفاده شود که متاسفانه این اتفاق خیلی کم می افتد

[پاسخ]

مهرداد محمدزاده از الیگودرز پاسخ در تاريخ جمعه 17 آوریل , 2015 7:05 ق.ظ:

سلام عرض میکنم و خسته نباشید.
من آخرین بار که به خانه معلم مراجعه کردم سال 1388 بود و واقعا از لحاظ کیفی
وضعیت ضعیفی داشت.از اون موقع دلم نمی آمدم به خانه معلم خرم آباد بیام.
غذاهایش کم کیفیت داشت ولی ارزان بود. امیدوارم کیفیت غذاها را بالا ببرید.
باتشکر از سایت هومیان.

[پاسخ]

بیداد در گفته :

بنده عمدتا هر از چند گاهی به خانه معلم خرم آباد مراجعه می کنم انصافامدیریت جدید تغییرات اساسی چه در بحث زیبا سازی و مبلمان و چه در بحث کیفیت غذا ایجاد کرده اند برخورد مدیریت و کارکنان هم جای تشکر دارد

[پاسخ]

گراوند پاسخ در تاريخ دوشنبه 27 آوریل , 2015 10:48 ب.ظ:

من هم به مدیر توانمند و کاردان خانه معلم بخاطر این عرضه تبریک میگویم.
ما کوهدشتیها لرستان را در دست خواهیم گرفت. به این میگویند قدرت .

[پاسخ]

لیلا در گفته :

با تشکر فراوان از جناب آقای فرشاد دهقان نژاد مدیر توانا و دلسوز خانه ی معلم خرم آباد

[پاسخ]

بیان دیدگاه !

نام :