کد خبر : 28903
تاریخ انتشار : 20 اکتبر 2016 - 12:17
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 958 بازدید

آغاز دومین موج جابجایی فرمانداران لرستان/ رئیس ستاد دکتر روحانی در پلدختر، «فرماندار» شد / فرماندار رومشکان هم رفت

تهیه خبر/ خبرنگار هومیان‌نیوز: رنگ واقعیت به خود گرفت گمانه‌هایی که خبر از فرماندار شدن نعمت‌اله دستیاری می‌داد. استاندار لرستان، هوشنگ بازوند به رئیس ستاد انتخاباتی دکتر حسن روحانی در شهرستان پلدختر، «نعمت‌اله دستیاری» اعتماد کرد و سکان سرپرستی فرمانداری شهرستان 80 هزار نفری پلدختر را در آخرین پنجشنبه‌ی اولین ماه پاییز به وی سپرد. […]

استانداری لرستان

تهیه خبر/ خبرنگار هومیان‌نیوز:

رنگ واقعیت به خود گرفت گمانه‌هایی که خبر از فرماندار شدن نعمت‌اله دستیاری می‌داد.

استاندار لرستان، هوشنگ بازوند به رئیس ستاد انتخاباتی دکتر حسن روحانی در شهرستان پلدختر، «نعمت‌اله دستیاری» اعتماد کرد و سکان سرپرستی فرمانداری شهرستان 80 هزار نفری پلدختر را در آخرین پنجشنبه‌ی اولین ماه پاییز به وی سپرد.

این آغاز دومین موج جابجایی در فرمانداری‌های استان لرستان است.

موج اول جابجایی‌ها، تابستان و پاییز 94 به راه افتاد که قدرت‌اله ترابی‌نژاد از فرمانداری پلدختر به فرمانداری شهرستان چگنی رفت و نورالدین درمنان از فرمانداری آن‌جا به پلدختر آمد.

در همان موج اول، جعفر طولابی فرماندار شهرستان دلفان شد و قدرت‌اله فلاح‌نژاد نیز فرماندار شهرستان سلسله.

حالا شهرستان پلدختر سومین فرماندار در دولت تدبیر و امید را به خود می‌بیند؛ دستیاری تاکنون معاون مدیرکل سیاسی و انتخاباتی استانداری لرستان بوده است که زیرمجموعه‌ي حوزه‌ی معاونت سیاسی استانداری است.

نورالدین درمنان نیز به شهرستان رومشکان رفت تا سکان فرمانداری‌ آن شهرستان را در دست بگیرد و جایگزین محمد محمدی‌نژاد شود.
نماینده‌ی حوزه‌ی انتخابیه رومشکان ( در کنار کوهدشت)، الهیار ملکشاهی است که ریاست کمیسیون حقوقی و قضایی پارلمان را بر دوش دارد.

درمنان حالا به سومین فرمانداری در کارنامه‌ی کاری‌اش می‌رسد که البته دوران هر کدام از مدیریت‌هایش بر فرمانداری‌ها، کوتاه بوده است.

یک منبع موثق که نخواست نامش نوشته شود ظهر پنجشنبه 29 مهرماه به چکیده خبر:
«در روزهای آینده فرماندار شهرستان سلسله نیز تغییر می‌کند».

شهرستان سلسله هم در طول سه سال گذشته، اگر تغییر فرماندارش حتمی شود، سومین تغییر فرماندار است که به خود می‌بیند.
ابتدا غلامرضا سلیمانی فرماندار این شهرستان شد؛
او پس از چندی به میراث فرهنگی رفت تا مدیریت سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان لرستان را عهده‌دار شود.
فلاح‌نژاد جایگزین سلیمانی شد و حالا خبر می‌رسد که فلاح‌نژاد نیز با صندلی فرمانداری شهرستان سلسله خداحافظی خواهد کرد.

برخی منابع به چکیده خبر گفتند:
«اینکه معاون فرماندار پلدختر چه کسی شود بستگی مستقیم به نظر آقای استاندار دارد».

حدس‌ها درباره‌ی معاون فرماندار پلدختر، حول «نورخدایی» و «بیرانوند» می‌چرخد؛
نورخدایی کارمند حوزه‌ی سیاسی استانداری لرستان است و قبلاً مسئول روابط عمومی فرمانداری شهرستان خرم‌آباد بود.
او به تعامل و خوش‌رویی با رسانه‌ها شهره است.
بیرانوند نیز بخشدار مرکزی شهرستان الیگودرز است.

نعمت‌اله دستیاری در ایام رقابت‌های انتخابات ریاست‌جمهوری سال 92 رئیس ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در شهرستان پلدختر بود.

وی از جمله حامیان نماینده‌ی فعلی پلدختر در مجلس، سیدحمیدرضا کاظمی، محسوب می‌شود.

کاظمی چندی پیش در یک سخنرانی هشدار داده بود:
«نیروهای ستاد دکتر روحانی در شهرستان پلدختر مظلوم هستند و اوضاع باید تغییر کند».

یک طیف دیگر از اصلاح‌طلبان شهرستان پلدختر، منتقد کاظمی هستند و با این انتصاب نیز مخالف‌اند.

نعمت‌اله دستیاری بارها اعلام کرده آماده‌ است اختلافات را از راه «گفت‌وگو»، حل و فصل کند تا اختلافات به درازا نکشد و اصلاح‌طلبان و اعتدال‌گرایان حامی دولت دکتر روحانی با اتحاد و انسجام، به سوی انتخابات ریاست‌جمهوری و شوراهای شهر و روستای سال 96 بروند.

استاد علوم سیاسی دانشگاه تهران، دکتر صادق زیباکلام نیز چند روز پیش در همایش اصلاح‌طلبان استان لرستان که در سینما استقلال خرم‌آباد برگزار شد تأکید کرد:

«اصلاح‌طلبان همراه با بیان مطالبات و خواسته‌هایشان، باید همه‌جانبه از دکتر روحانی در انتخابات آینده حمایت کنند».

دیدگاه ها

عزیز مردیان- عینی- قلندری -یوسفی- زیتی نسب در گفته :

این روزها با خبر شدیم بعد ار حاشیها و فراز ونشیبها فراوان با لاخره با لابی گری سرپرست موقت اصول گرای اداره بازگانی دلفان آنهم غیر بومی ( کوهدشتی) با حکم مدیریت استانی دور از چشم مردم ودر سایه بی خبری برای چند صباحی انتخاب گردید به همین منظور به دست اندکاران و کسانیکه به این انتصاب موقت ونا فرجام روی خوش نشان دادند وروی اعصاب مردم راه رفتند از صمیم قلب تسلیت عرض می کنیم.

[پاسخ]

امیر امرایی در گفته :

از قدیم الایام تا بوده نبض سیاست وسیاست بازی این گونه زده وایام علی الظاهر به کام کسانی بوده که نقش بازی کرده اند وبا سیاست وسیاست بازی جلو رفته اند این روزها ملاک پست گرفتن غیر از چیزی است که من وتو فکر می کنیم چرا که مصطلح است که طرفداران وپیروزمندان میدان انتخابات بر دیگران وشکست خوردگان ورقیبان ارجح اند اما متا سفانه در لرستان خصوصا” دلفان این گونه عمل نمی شود با همین توصیف می بینیم که چگونه به حامیان دکتر روحانی ظلم می شود ودر عوض از حامیان احمدی نژاد وطیف اصول گرا حمایت می شود جالب دولتی که برای ملت دست آوردی جز بی اعتمادی دروغ تهمت افترا بد اخلاقی واختلاس هنگفت ومیلیاردی عمکردی نداشت اما برای انتصاب مدیران در دلفان ملاک وشاخص طرفدار مرده بودن است.

[پاسخ]

ناشناس در گفته :

برکناری آقای محمدی نیا فرمانداررومشگان اقدامی مناسب ودرست بود اما دیر هنگام.

[پاسخ]

نعمت اله میرزایی منش در گفته :

عرض تبریک به اقای درمنان وتوفیق وسلامتی برای ازاده سرافراز دکتر محمدی نژاد که واقعا از نیروهای خوش اخلاق و مردم دار اصلاح طلب بودن

[پاسخ]

عینی در گفته :

ظلم وحق کشی ان شا ء الله ماندگار نخواهدبود نباید از مکافات عمل غافل شد رای وانتخاب حق مردم است با زور ره به جایی نخواهیم برد.

[پاسخ]

ارسلان نیک رو در گفته :

همه مطلع ایم به علت اعتراضات مردمی وهمراه نبودن قدرت ولدی باسیا ستهای دولت تدبیر وامید خوشبختانه دیری نپایید ایشان از ریاست سازمان صنعت ومعدن وتجارت لرستان عزل وبر کنار گردید که متا سفتانه صفی خانی مدیر فعلی پایبند به سیاستهای مدیر قبلی خود می باشد که نه تنها عبرت نگرفته بلکه چندین گام هم از ایشان جلو تر می باشد به قول مولا علی (ع) عبرت ها چه زیادند ووعبرت ودرس گیرندگان چه کم که متا سفانه این روزها شاهد وناظر انتصاب سرپرست موقت اصل گرای طرفدار احمدی نژاد در اداره صنعت معدن وتجارت دلفان می باشیم این انتصاب نا فرجام به دست اندکاران تسلیت می گوییم.

[پاسخ]

شکر اله بیرانوند در گفته :

دوست عزیز ضرب المثل معروفی هست با این عنوان که سیاست پدر ومادر ندارد واقعا” زیبنده وسزاوار نیست که نا جوانمردانه ودر خاموشی به حامیان وطرفداران دولت تد بیر وامید ضربه بزنند اما در محافل ومجالس اداری خود را طرفدار دولت جای بدهند رفتا ومنش این مدیر برای همه حتی افراد کوچه وبازار روشن است اما بداند این چند صباح ریاست مثل باد می گذراما بهتر است که روراست باشد که فردا وپس می گذرد.

[پاسخ]

غلام رضا در گفته :

در تنها سازمانی که متا سفانه ساز وارونه می زند وبه شدت با حامیان دولت تدبیر وامید لجاجت تام دارد وبر عکس از افکار وطرفداران احمدی نژاد دفاع وحمایت می کند سازمان صنعت معدن وتجارت لرستان است که نمونه آشکار انتصاب سرپرست موقت واصول گرای اداره بازرگانی دلفان است که با کمال وقاحت خیلی هم به آن افتخار می کند دست اندرکاران بی تفاوت شرمتان باد.

[پاسخ]

مرادي در گفته :

با آمدن آقاي دستياري نسيم اعتدال در شهرستان پلدختر فراگير ميشود . سپاس ويزه از استاندار لرستان .

[پاسخ]

بیان دیدگاه !

نام :