کد خبر : 32362
تاریخ انتشار : 11 جولای 2017 - 20:56
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 199 بازدید

آماده همکاری اقتصادی با لرستان هستیم

  رئیس اتاق بازرگانی استرازاگورا گفت: در زمینه‌های گوناگون اقتصادی آماده‌ همکاری با کشورهای مختلف ازجمله ایران و لرستان هستیم. به نقل از مهر، اولگ استویلوف در همایش همکاری های لرستان و بلغارستان با بیان اینکه دیدار از لرستان در پاسخ به سفر هیئت تجاری اقتصادی لرستان در چند سال گذشته به بلغارستان صورت گرفته […]

 

رئیس اتاق بازرگانی استرازاگورا گفت: در زمینه‌های گوناگون اقتصادی آماده‌ همکاری با کشورهای مختلف ازجمله ایران و لرستان هستیم.

به نقل از مهر، اولگ استویلوف در همایش همکاری های لرستان و بلغارستان با بیان اینکه دیدار از لرستان در پاسخ به سفر هیئت تجاری اقتصادی لرستان در چند سال گذشته به بلغارستان صورت گرفته است، گفت: متاسفانه بعد از آن سفر به دلیل اتفاقات ناخوشایند از جمله وضع تحریم‌های بین‌المللی، فرصت پیگیری و ارتباط و تعامل بیشتر وجود نداشت.

وی با بیان اینکه در حال حاضر با بیش از ۵۰ کشور همکاری مستقیم داریم، اظهار داشت: در زمینه‌های گوناگون اقتصادی آماده‌ همکاری با کشورهای مختلف از جمله ایران و لرستان هستیم.

رئیس اتاق بازرگانی استرازاگورا با بیان اینکه ۵ دلیل برای سرمایه‌گذاری در بلغارستان وجود دارد، تصریح کرد: کشور ما علاوه بر اینکه از حیث اقتصادی و سیاسی قابل اطمینان است، با توجه به عضویت در اتحادیه‌ اروپا نیز دارای شرایط ویژه‌ای است که نباید از نظر دور نگه داشته شود.

استویلوف به پایین بودن هزینه‌ها در کشورش اشاره کرد و عنوان داشت: مالیات دریافتی در بلغارستان ۱۰ درصد است که یکی از پایین‌ترین درصدها در دنیا است.

وی وجود دانش فنی و تکنولوژی را یکی از شاخصه‌های کشورش اعلام کرد و بیان داشت: دولت بلغارستان و اتاق بازرگانی این کشور از سرمایه‌گذاران حمایت می‌کنند.

رئیس اتاق بازرگانی استرازاگورا افزود: پارامترها و شاخص‌های اقتصادی بلغارستان نشان می‌دهند که این کشور برای سرمایه‌گذاری مکان مناسبی است و در میان ۲۰۰ کشور، رتبه‌ی ۳۸ سرمایه‌گذاری را دارد.

استویلوف جمعیت «استرازاگورا» را ۳۵۰ هزار نفر اعلام کرد و گفت: ۱۴ هزار شرکت در حوزه‌ صنایع کوچک و متوسط این استان فعالیت می‌کنند و ۵ میلیارد یورو تولید ملی این استان است.

وی با بیان اینکه ۴۰ درصد برق مورد نیاز بلغارستان در «استرازاگورا» تولید می‌شود، خاطرنشان کرد: در حوزه‌ تولید عطر از گل‌های مختلف از جمله رُز پیش رو هستیم و عطر رز یکی از سنبل‌های کشور بلغارستان است.

بیان دیدگاه !

نام :