کد خبر : 28456
تاریخ انتشار : 22 سپتامبر 2016 - 13:47
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 285 بازدید

اتمام حجت مدیرکل بحران استانداری لرستان با شهردار خرم‌آباد/ مسئول خسارت‌های احتمالی شما هستید!

مهرماه با اتمام حجت مدیرکل ستاد بحران استانداری لرستان، رضا آریایی خطاب به شهردار خرم‌آباد، یحیی عیدی‌بیرانوند شروع شد. به گزارش خبرنگار هومیان نیوز، رضا آریایی به شهردار خرم‌آباد هشدار داده است که دو نامه‌ی مهم پیشگیرانه که توسط معاونت عمرانی استاندار لرستان در مردادماه و شهریورماه خطاب به شهرداری خرم‌آباد مبنی بر لایروبی رودخانه‌ها […]

پرسش

مهرماه با اتمام حجت مدیرکل ستاد بحران استانداری لرستان، رضا آریایی خطاب به شهردار خرم‌آباد، یحیی عیدی‌بیرانوند شروع شد.

به گزارش خبرنگار هومیان نیوز، رضا آریایی به شهردار خرم‌آباد هشدار داده است که دو نامه‌ی مهم پیشگیرانه که توسط معاونت عمرانی استاندار لرستان در مردادماه و شهریورماه خطاب به شهرداری خرم‌آباد مبنی بر لایروبی رودخانه‌ها و نهرهای درون شهری پیش از شروع بارندگی‌ها نوشته شده را هنوز که هنوز است شهرداری خرم‌آباد، «اجرایی» نکرده است.

پارسال، بارندگی‌های لرستان به بالاترین در طول چهل سال گذشته رسید و در شهرستانی چون کوهدشت نیز سه نفر جان خویش را به علت طغیان رودخانه از دست دادند.

مدام مدیرکل بحران استانداری لرستان به فرمانداران و شهرداران هشدار می‌دهد قبل از انکه بارندگی‌ها شروع شوند نسبت به لایروبی رودخانه‌ها و نهرهای درون شهری اقدام کنند مبادا بارندگی‌ها باعث سیلاب‌های خسارتی به شهروندان شود. مسئول ستاد حوادث غیرمترقبه‌ی هر شهرستان از منظر قانون، فرماندار آن شهرستان است و البته مصوبات این ستاد از سوی اعضا و شهرداری‌ها لازم‌الاجراست.

آریایی با شهردار خرم‌آباد اتمام حجت کرده مبنی بر اینکه لایروبی‌های درون شهری انجام نشده است و به همین علت مسئولیت هرگونه خسارت به شهروندان در فصل بارندگی‌ها، بردوش شهردار خرم‌آباد است.

حال باید دید واکنش و پاسخ شهردار خرم‌آباد، یحیی عیدی‌بیرانوند و نیز واکنش رئیس شورای اسلامی شهر خرم‌آباد، محمد حسین‌پور به موضوع لایروبی رودخانه‌ها و نهرهای درون شهر و اتمام حجت آریایی چیست؟

بیان دیدگاه !

نام :