کد خبر : 32954
تاریخ انتشار : 12 سپتامبر 2017 - 19:56
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 590 بازدید

اجماع برای تغییر بازوند/ نظر ملکشاهی در مورد استانداری موسی خادمی

   نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اجماع نمایندگان برای تغییر هوشنگ بازوند، نسبت به خبر انتخاب موسی خادمی به‌عنوان استاندار لرستان واکنش نشان داد. الهیار ملکشاهی در گفتگو با مهر پیرامون شایعات مطرح شده در شبکه های اجتماعی در زمینه تغییر استاندار لرستان گفت: انتصاب استانداران فرآیند خاص خود را […]

 

 نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اجماع نمایندگان برای تغییر هوشنگ بازوند، نسبت به خبر انتخاب موسی خادمی به‌عنوان استاندار لرستان واکنش نشان داد.

الهیار ملکشاهی در گفتگو با مهر پیرامون شایعات مطرح شده در شبکه های اجتماعی در زمینه تغییر استاندار لرستان گفت: انتصاب استانداران فرآیند خاص خود را دارد و تا زمانی که در هیئت دولت تصویب نشود گزینه ها نهایی نیست.

وی تصریح کرد: ولی آنچه که نمایندگان لرستان بر روی آن اتفاق نظر دارند جابجایی هوشنگ بازوند از استانداری لرستان است.

ملکشاهی با اشاره به مذاکرات صورت گرفته با وزیر کشور برای انتخاب استاندار لرستان گفت: با آقای وزیر هماهنگ شده بود که گزینه استانداری لرستان تجربه و سابقه استانداری داشته باشد و لرستان به روال دوره های قبل به محل آزمون و خطا تبدیل نشود.

نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه متاسفانه تاکنون کسی که سابقه استانداری داشته به لرستان نیامده است یادآور شد: ما در صحبتی که با وزیر کشور داشتیم صرف نظر از اینکه مصداق چه کسی باشد تاکید کردیم که استاندار بعدی لرستان باید سابقه استانداری داشته و حتی المقدور در این دولت استاندار بوده باشد.

ملکشاهی با بیان اینکه صدور حکم استانداران روال خاصی دارد و بعد از پیشنهاد وزیر کشور باید در هیئت دولت مصوب شود، افزود: تاکنون گزینه استانداری لرستان در جلسه هیئت دولت مطرح و تصویب نشده است.

وی در مورد انتخاب «موسی خادمی» استاندار فعلی کهگیلویه و بویراحمد به عنوان استاندار لرستان نیز گفت: ما خوشحال می شویم که ایشان در لرستان مشغول به کار شوند چون خادمی دارای تجربه استانداری است.

 نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مطابق پرس و جوهایی که انجام دادیم ایشان موفق عمل کرده و در باب اشتغالزایی و پیگیری امور مطابق آنچه به ما گفته شده موفق بوده است.

ملکشاهی با بیان اینکه ممکن است در جلسه بعدی هیئت دولت گزینه استانداری لرستان نهایی و تصویب شود گفت: امیدواریم در اولین جلسه هیئت دولت استاندار لرستان تعیین تکلیف شده و لرستان از این حالت تعلیق و تزلزل خارج شود.

وی با بیان اینکه فرصت زیادی نیست و باید استاندار جدید کار خود را هرچه زودتر شروع کند یادآور شد: در جلسات مجمع نمایندگان لرستان روی چند موضوع تاکید داشتیم که یکی از موضوعات بحث جابجایی استاندار فعلی لرستان بود که تقریبا همه نمایندگان روی این موضوع اتفاق نظر داشتند که این تغییر حتما صورت بگیرد.

ملکشاهی ادامه داد: دومین نکته این بود کسی به عنوان استاندار لرستان انتخاب شود که حتما تجربه استانداری داشته باشد و واقعا ما روی شخص و مصداق  خاصی حساسیت نداشتیم.

دیدگاه ها

خرم آباد در گفته :

درود بر ملکشاهی نماینده پر تلاش کوهدشت (درود درود درود)

[پاسخ]

جمعی از کنش گران حامی دکتر روحانی لرستان در گفته :

پیشا پیش انتصاب استاندار اصلاح طلب این روزهای استان لرستان هم به مردم شریف لرستان وهم ایشان تبریک عرض می کنیم خوشحالیم ار اینکه فردی اصلاح طلب وحامی رای مردم سکاندای مدیریت ارشد استان را تحویل خواهد گرفت ومطلب بعدی پشت کردن بازوند به حامیان وکنش گران واعضای ستادهای دکتر روحانی در این مدت چهار ساله بود وعدم پاسخ گویی ایشان به ظلم آشکار قدرت ولدی وصفی خانی محافظه کار وحراست دوازده ساله سازمان صنعت معدن وتجارت در حق همراهان دکتر روحانی خلاصه صبح صادق فرا رسید وان شا الله امیدواریم در مدیریت جدید استاندار ظلم های فاحش وآشکاری که به حامیان دکتر روحانی در استان وبخصوص شهرستانها اتفاق افتاد وکسی هم حمایت نکرد به طور جدی تلافی نمایند.

[پاسخ]

روزي هم اجماع مردم براي رفتن شما صورت ميگيرد ، عملكرد بازوند و تيمش شفاف است ، اقاي نماينده شما بگوييد براي استان چه كرديد
جز دخالت در عزل و نصب مديران شما چه كرديد . تا وقتي راي دادن در لرستان بر اساس قوميت و تعصبات قوميتي است نماينده از اين بهتر نداريم . كاش جايي هم براي بررسي عملكرد شما بود و كاش عزل و نصب هم براي جايگاه شما بود نه اينكه با خيال راحت ٤ سال استراحت كنيد .

[پاسخ]

امیر محبی -بروجرد در گفته :

جناب وحید در یکی از سورهای قر آن کریم به صراحت در مورد ظلم به دیگران این گونه آمده است: خداوند فحش ونا سزا گویی از هیچ کس قبول نمی کند مگر کسی که بش ظلم شده باشد ویا در حدیثی متقن از مولا علی ( ع) روایت شده در مورد زن یهودیه که به زور خلال از پایش در آوردند می فرمایند اگر کسی از این عمل ناشایست وظلم دق کند کم است با این وصف ظلم وستمی که در حق کسی روا داشته می شود ومدیر ارشد که نماینده تام الاخیار دولت است به خاطر مسایل پشت پرده آشنا بازیها سکوت می کند ظلم آشکار ومضاعف است وحق الناس است قریب به یکسال است اکثر کنش گران شهرستانه از دست مدیرانی که این عزان به آن اشاره داشته اند هیچ گونه اقدام ویا تذکری ویا عزل وبرکناری از طریق بازوند صورت نگرفت از طرفی دیگر گفته شما را در باره نماینده تایید می کنم که قدم مثبتی که مردم را راضی کند برنداشته وجناحی فکر می کند چرا که مخلف رییس جمهور بوده وهست.

[پاسخ]

اصولگرا در گفته :

من نمی فهمم چرا بعضی ها اصرار دارند که نماینده کوهدشت اصولگرا است . هر چه دقت می کنم به نظر من نماینده فعلی اصولگرا نیست بلکه اصلاح طلب از طیف و تبپ اسماعیل دوستی است و دور اول با رای اصلاح طلبان و دور دوم هم از طرف دست اندرکاران دولت اعتدال نماینده شده است . بنابراین ایشان اصولگرا نیست . فهمیدید

[پاسخ]

سوری در گفته :

جناب اصول گرا از این روشنتر که آقای ملکشاهی در دوره اول ریاست جمهوری از آقای قالیباف ودر دوره دوم باز هم قالیباف وبعد از کنار کشیدن ایشان از آقای رئیسی حمایت کرد واضح تر وآشکار تر از این میشه.

[پاسخ]

بیان دیدگاه !

نام :