کد خبر : 32747
تاریخ انتشار : 22 آگوست 2017 - 16:13
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 548 بازدید

اخراج 30 نیروی شرکتی!

تعداد 30 نیروی شرکتی که در سازمان‌های تابعه شهرداری خرم‌آباد مشغول به‌کار بودند با فرمان شهردار خرم‌آباد، یحیی عیدی‌بیرانوند و در آستانه تشکیل شورای اسلامی پنجم شهر، از کار بی‌کار شدند. در نامه‌ای که به رؤیت ما رسیده است با امضای شهردار خرم‌آباد، یحیی عیدی‌بیرانوند، خطاب به مدیرعاملان ده شرکت خدماتی به صراحت خواسته شده […]

تعداد 30 نیروی شرکتی که در سازمان‌های تابعه شهرداری خرم‌آباد مشغول به‌کار بودند با فرمان شهردار خرم‌آباد، یحیی عیدی‌بیرانوند و در آستانه تشکیل شورای اسلامی پنجم شهر، از کار بی‌کار شدند.

در نامه‌ای که به رؤیت ما رسیده است با امضای شهردار خرم‌آباد، یحیی عیدی‌بیرانوند، خطاب به مدیرعاملان ده شرکت خدماتی به صراحت خواسته شده است که نیروهایی اسم برده شده در این نامه که تعدادشان 30 است و به گفته‌ی شهردار خرم‌آباد، هیچ‌گونه رابطه استخدامی با شهرداری و سازمان‌های تابعه شهرداری ندارند در اسرع وقت، تسویه حساب شده و نتیجه نیز به شهردار اعلام شود.

این نامه تاریخ 12 مردادماه 96 بر خود دارد.

شهردار خرم‌آباد خطاب به مدیران عامل این ده شرکت خدماتی هشدار داده در صورت عدم اجرا، نسبت به فسخ قرارداد بین شرکت و شهرداری اقدام خواهد شد.

هنوز مشخص نیست چرا این دستور در آستانه تشکیل شورای اسلامی پنجم شهر و به‌صورت ناگهانی صادر شده است؟

یک منبع در شهرداری خرم‌آباد که نخواست نامش فاش شود گفت:«این نیروها نباید در سازمانهای تابعه شهرداری کار می‌کردند که کار کرده‌اند و شهردار آنها را اخراج کرده است! زیرا این نیروها متعلق به شرکت هستند نه شهرداری».

اما یک نکته در این میان اهمیت دارد: مهم‌ترین معضل لرستان بی‌کاری است؛ به همین علت مدیران، بایستی با درایت در جهت کاهش تعداد بی‌کاران گام بردارند و اگر مشکلات قانونی نیز به این شکل وجود داشت باید کوشش کنند با تدبیر به‌گونه‌ای عمل کنند که هم قانون‌مداری در سیستم اداری ترویج و تقویت شود و هم از سوی دیگر، بر تعداد بی‌کاران استان افزوده نشود.

امید می‌رود با تدبیر سازمان‌های بالادستی و نظارتی، هم قوانین در این موضوع، لحاظ شده و هم مشکل این 30 نیروی از کار بی‌کار شده، رفع شود.

بیان دیدگاه !

نام :