کد خبر : 33518
تاریخ انتشار : 10 نوامبر 2017 - 18:17
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 329 بازدید

از رسانه های شهرم انتظار دارم

  کرم رضا پیریایی: به خواست و نیاز و مصلحت مردم بیندیشند، زبان صادق و جدی این دیار محروم باشند. خواست را خود مردم می گویند، تقاضای عمومی پنهان نیست، نیاز را علاوه بر افکار عمومی، کارشناسان و متخصصان ونخبگان می سنجند، و مصلحت منطقه را اندیشمندان آمایش شناس و صاحبان تجارب کلان و ویژه […]

 

کرم رضا پیریایی:

به خواست و نیاز و مصلحت مردم بیندیشند، زبان صادق و جدی این دیار محروم باشند. خواست را خود مردم می گویند، تقاضای عمومی پنهان نیست، نیاز را علاوه بر افکار عمومی، کارشناسان و متخصصان ونخبگان می سنجند، و مصلحت منطقه را اندیشمندان آمایش شناس و صاحبان تجارب کلان و ویژه می دانند.
هر سه نوع موضوعاتی که عرض کردم مهم است، هم خواست مردم، هم نیاز شهرستان و هم مصالح کلان و ویژه آن.
رسانه ها بجای پرداختن به اشخاص و رپورتاژ های شخصی، اولویت های منطقه را مطرح کنند اولویت‌های مردمی را. آن دسته از نیازهای شهرستان را که در اولویت خاص قرار دارد مورد توجه قرار دهند. در خصوص مصالح کلان و ویژه، ظرفیت هایی که در آمایش سرزمین جایگاه راهبردی و پیشران دارد در موقعیت مباحثه افکار عمومی و نخبگان و خبرگان منطقه قرار داده تا در نهایت به عنوان مطالبه پخته و ضریب خورده و ستاره دار تعیین شود.
این جنس از فعالیت رسانه ای با کمک نخبگان کارآزموده صورت تحقق می پذیرد و از ضروریات فرهنگ سازی برای امور اساسی منطقه و مردم است.
ادامه این روند از مباحث رسانه ها را در پست های بعدی تریبون تغییر پیگیری می کنیم.
ان شاءالله

دیدگاه ها

مراد در گفته :

آقای پیریایی لطفاً تبلیغات زودهنگام ممنوع

[پاسخ]

لر در گفته :

داستان کوچ ..همینه وقتی سبزه های ولایت خشکیده میشن کوچ کنی ودرمراتع بالادست منزل کنی وفرودست وبه فراموشی بسپاری …وزمان خشکیدن فرادشت به خانه بازگردی …ییلاق وقشلاق

[پاسخ]

بیان دیدگاه !

نام :