کد خبر : 18160
تاریخ انتشار : 19 آوریل 2015 - 20:42
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 653 بازدید

استاندار لرستان: برای مبارزه مؤثر با موادمخدر باید «مدیریت بر بحران» داشته باشیم نه مدیریت در بحران!

اختصاصی هومیان‌نیوز/ گروه اجتماعی: استاندار لرستان گفت:«در زمینه مبارزه با موادمخدر باید مدیریت بر بحران داشته باشیم نه مدیریت در بحران». به گزارش گروه اجتماعی/ هوشنگ بازوند که عصر یکشنبه سی‌ام فروردین‌ماه ریاست جلسه شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان لرستان را برعهده داشت افزود:«مسئله‌ی پیشگیری بسیار مهم است و ما در مبارزه با موادمخدر […]

محمدرضا گودرزی

اختصاصی هومیان‌نیوز/ گروه اجتماعی: استاندار لرستان گفت:«در زمینه مبارزه با موادمخدر باید مدیریت بر بحران داشته باشیم نه مدیریت در بحران».

به گزارش گروه اجتماعی/ هوشنگ بازوند که عصر یکشنبه سی‌ام فروردین‌ماه ریاست جلسه شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان لرستان را برعهده داشت افزود:«مسئله‌ی پیشگیری بسیار مهم است و ما در مبارزه با موادمخدر بایستی مدیریت بر بحران داشته تا مدیریت در بحران».

بازوند تشریح کرد:«موضوع مبارزه با موادمخدر بسیار دارای اهمیت است؛ زیرا موادمخدر جوانان ما را هدف قرار داده است و مهم‌ترین سرمایه برای توسعه‌‌ی کشور جوانان ما هستند؛ باید تلاش کنیم در حوزه‌ی نرم‌افزاری بیشتر تلاش کنیم و امسال فعالیت‌ها باید دوچندان شود».

وی تصریح کرد:«اولویت کار باید بحث پیشگیری باشد و استفاده از ظرفیت‌های فرهنگی باید مورد توجه ویژه قرار گیرد؛ آموزش و تبلیغات و آگاهی‌بخشی عمومی نیز بسیار مهم است و باید جدی گرفته شود».

او ادامه داد:«ستادهای مبارزه با موادمخدر شهرستان باید به طور ماهانه تشکیل جلسه بدهند و همه دستگاه‌ها باید در این زمینه همکاری همه‌جانبه داشته باشند».

گودرزی دو

استاندار لرستان تصریح کرد:«در سال نود و چهار باید معتادان به طور منظم جمع‌آوری شوند نه این‌که جمع‌آوری اینها فقط در ایام خاصی از سال صورت گیرد؛ در زمینه اوقات فراغت هم باید طوری برنامه‌ریزی کنیم که اعتبارات ورزشی را حداقل بیست درصد افزایش بدهیم و سرانه ورزشی ما به میانگین کشوری برسد چراکه بخشی از اوقات فراغت جوانان در همین مکانهای ورزشی می‌گذرد و این خودش یک راهکار پیشگیری از تمایل بخشی از جوانان به سوی موادمخدر است».

هوشنگ بازوند درباره شعار مبارزه با موادمخدر سال نودوچهار گفت:«شعار امسال این خواهد بود: پیشگیری از اعتیاد ضامن سلامت عمومی است».

گفتنی است در این جلسه علاوه بر استاندار/ نماینده ولی فقیه/ معاون سیاسی استاندار/ فرمانداران/ مدیران دستگاههای اجرایی استان و اصحاب رسانه حضور داشتند.

عکس‌ها: محمدرضا گودرزی

دیدگاه ها

آساره در گفته :

به قول فامیل دور :
اگر در بند “در” مانند، در مانند
کلمه دو حرفی “در” عجب بار سنگینی را به دوش می کشد

[پاسخ]

معلم در گفته :

دبیرکل سازمان معلمان ایران بازداشت شد

لطفا اطلاع رسانی داشته باشید؛ سایت بهار نیوز زده

[پاسخ]

بیان دیدگاه !

نام :