کد خبر : 28482
تاریخ انتشار : 24 سپتامبر 2016 - 17:05
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 181 بازدید

اعتراض معاون اقتصادی استاندار به موضع وزارت نیرو

خبرنگار هومیان‌نیوز: معاون اقتصادی استاندار لرستان گفت:«با وزرات نیرو مخالفیم که می‌گوید میزان تخصیص آب در بخش‌های کشاورزی و صنعت چقدر باید باشد». مهرداد غضنفری در جلسه‌ی ستاد تسهیل تولید که عصر شنبه سوم مهرماه در استانداری تشکیل شد تشریح کرد: «در تهران جلسه‌ای داشتیم که در آن جلسه از طرف وزارت نیرو گفته شد […]

مهرداد-غضنفری

خبرنگار هومیان‌نیوز: معاون اقتصادی استاندار لرستان گفت:«با وزرات نیرو مخالفیم که می‌گوید میزان تخصیص آب در بخش‌های کشاورزی و صنعت چقدر باید باشد».

مهرداد غضنفری در جلسه‌ی ستاد تسهیل تولید که عصر شنبه سوم مهرماه در استانداری تشکیل شد تشریح کرد:

«در تهران جلسه‌ای داشتیم که در آن جلسه از طرف وزارت نیرو گفته شد جابجایی بین بخش‌های تخصیص آب در استان‌ها باید در اختیار تهران باشد نه در اختیار استان‌ها که ما شدیداً مخالفت کردیم؛ زیرا معتقدیم درست است که مقدار تخصیص آب به استان توسط وزارت نیرو معین می‌شود ولی اینکه کدام بخش کشاورزی و صنعت چقدر از این تخصیص باید سهم ببرد باید در اختیار استان باشد».

گفتنی است بین استاندار لرستان و نمایندگان استان بر سر کم تخصیصی آب به لرستان که سالانه 13 میلیارد مترمکعب آب خروجی دارد اختلاف هست و البته تاکنون هنوز به صورت قطعی این مشکل رفع نشده است.

حتی برخی نمایندگان استان هشدار داده‌‌اند اگر کم‌تخصیصی آب استان لرستان پایان نیابد در اعتراضی مدنی به این مشکل استعفا می‌کنند.

«میزان تخصیص آب به استان لرستان در اختیار وزارت نیرو است اما اینکه از میزان تخصیص داده شده بیایند و بگویند.

بیان دیدگاه !

نام :