کد خبر : 10662
تاریخ انتشار : 21 ژوئن 2014 - 19:49
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 577 بازدید

امام جمعه پلدختر از معارفه چراغ خاموش برخی مدیران شهرستان انتقاد کرد

   امام جمعه پلدختر از نحوه معارفه مدیران شهرستان به صورت چراغ خاموش و بدون اطلاع مسئولان شهرستان انتقاد کرد. به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی محمد لروند ظهر شنبه در دیدار رئیس و کارکنان فنی حرفه ای پلدختر اظهار داشت: اخیرا در شهرستان رسم شده که مراسم معارفه چراغ خاموش و پنهانی انجام […]

 

 امام جمعه پلدختر از نحوه معارفه مدیران شهرستان به صورت چراغ خاموش و بدون اطلاع مسئولان شهرستان انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی محمد لروند ظهر شنبه در دیدار رئیس و کارکنان فنی حرفه ای پلدختر اظهار داشت: اخیرا در شهرستان رسم شده که مراسم معارفه چراغ خاموش و پنهانی انجام می شود مانند معارفه سرپرست دفتر نمایندگی اوقاف و امورخیریه شهرستان پلدختر که با گذشت چند ماه هنوز مردم و مسئولان شهرستان اطلاعی از این انتصاب ندارند و فکر می کنند مسئول سابق تصدی امور را عهده دار است.

امام جمعه پلدختر گفت: مرکز فنی و حرفه ای شهرستان پلدختر راکد است که امیدواریم با مدیریت جدید روح تازه ای در کالبد آن دمیده شود.

حجت الاسلام لروند با بیان این که آموزش فنی و حرفه ای پیش زمینه توسعه مهارتهای فنی و زمینه ساز اشتغال جوانان است افزود: یکی از برنامه های مهم همه دولت ها به عنوان راهکار حل مشکل اشتغال، اتقای مهارت آموزی است.

وی بر لزوم توسعه و ارتقای سطح کیفی و کمی آموزش های مهارتی در این شهرستان تاکید کرد و گفت: آموزشهاي فني در توسعه اقتصادی جامعه نقش مهمی دارند که با فراهم کردن بسترهای مناسب ارائه آموزشهای مهارتی می توان گامی مهم در راستای ایجاد اشتغال پایدار و مولد برای جوانان برداشت.

امام جمعه پلدختر اظهار داشت: ترویج آموزشهای مهارتی در مناطق محروم مانند این شهرستان رابطه مستقیم با کاهش معضل بیکاری دارد و بهترین راهکار برای اشتغال زایی امر آموزش است.

قیصر دانشگر رئیس مرکز فنی و حرفه ای شهرستان پلدختر نیز در این دیدار گزارشی از عملکرد این مرکز ارائه کرد و اظهار داشت: این مرکز نیمه فعال است و نیاز به حمایت دارد.

وی از برگزاری دوره های آموزش فرش و تابلوفرش در مرکز فنی و حرفه ای شهرستان خبر داد و گفت:  این کار موجب ایجاد اشتغالزایی در شهرستان خواهد شد.

بیان دیدگاه !

نام :