کد خبر : 24280
تاریخ انتشار : 18 ژانویه 2016 - 19:16
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 841 بازدید

انتخابات صنفی دمکراتیک برای انتخاب بازرس خانه‌ی مطبوعات استان/ سپهوند و درویشی «رأی» آوردند

گروه رسانه: از مجموع 65 رأی اخذ شده فاطمه سپهوند با 27 رأی و سجاد درویشی با 24 رأی به‌عنوان بازرسان خانه‌ی مطبوعات و خبرگزاریهای استان لرستان انتخاب شدند. عصر دوشنبه 28 دی‌ماه این انتخابات با حضور اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات و مدیرعامل آن در اداره ارشاد اسلامی خرم‌آباد برگزار شد و کنش‌گران رسانه‌ای […]

تابلو رأی

گروه رسانه: از مجموع 65 رأی اخذ شده فاطمه سپهوند با 27 رأی و سجاد درویشی با 24 رأی به‌عنوان بازرسان خانه‌ی مطبوعات و خبرگزاریهای استان لرستان انتخاب شدند.

عصر دوشنبه 28 دی‌ماه این انتخابات با حضور اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات و مدیرعامل آن در اداره ارشاد اسلامی خرم‌آباد برگزار شد و کنش‌گران رسانه‌ای استان که دارای کارت عضویت در خانه مطبوعات استان هستند به پای صندوق رأی رفتند تا بارزس خانه را به مدت یک‌سال انتخاب کنند.

خبرنگاران و روزنامه‌نگارانی چون فاظمه سپهوند، صغری سپهوند، شهرام شرفی، سجاد دالوند، سجاد درویشی و محمود کوماس‌جودکی برای منصب بازرسی کاندیدا شده‌ بودند. مدیرعامل خانه مطبوعات استان لرستان دکتر کیانوش رستمی می‌گوید:«این اولین بار است که برای انتخاب بازرس انتخابات برگزار می‌شود و در دوره‌های قبلی چنین روند انتخابی برای منصب بازرس وجود نداشته است».

در نهایت فاظمه سپهوند و سجاد درویشی در یک روند انتخابی توانستد به منصب بازرسی خانه مطبوعات استان لرستان برسند.  در مرحله‌ي بارزس علی‌البدل نیز شهرام شرفی به نفع محمود کوماس‌جودکی کناره‌گیری کرد و کوماس‌جودکی بازرس علی البدل شد.

هومیان‌نیوز انتخاب سپهوند و درویشی را به‌عنوان بازرس خانه‌ی مطبوعات و خبرگزاریهای استان لرستان شادباش می‌گوید.

خانه مطبوعات

.

رای ما

عکس‌ها: هومیان‌نیوز

بیان دیدگاه !

نام :