کد خبر : 32161
تاریخ انتشار : 17 ژوئن 2017 - 19:57
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 707 بازدید

انتصاب مدیر جوان به فرمان حنان

تغییر کلید خورد؛ دولت دوم دکتر روحانی در راه است و علاوه بر کابینه وزیران در استان‌ها نیز شاهد تغییرات مدیریتی خواهیم بود. به فرمان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، شیخ اصلاح‌طلب، حجت‌الاسلام و المسلمین حمیدرضا حنان، معاون فرهنگی و هنری این اداره، تغییر کرد. ماشاءاله امان‌الهی‌بهاروند جای خود را به شیرزاد بسطامی داد. […]

تغییر کلید خورد؛ دولت دوم دکتر روحانی در راه است و علاوه بر کابینه وزیران در استان‌ها نیز شاهد تغییرات مدیریتی خواهیم بود.

به فرمان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، شیخ اصلاح‌طلب، حجت‌الاسلام و المسلمین حمیدرضا حنان، معاون فرهنگی و هنری این اداره، تغییر کرد.

ماشاءاله امان‌الهی‌بهاروند جای خود را به شیرزاد بسطامی داد.

بسطامی، جوان است و تحصیلکرده دانشجوی دکترای تاریخ ایران باستان. او متولد سال 1361 خرم‌آباد است.

وی در سالهای گذشته در دوهفته‌نامه بیان‌لر مطلب می‌نوشت.

صاحب امتیاز و مدیرمسئول این نشریه دکتر محمدجعفر ایرانی است.

بعضی مطالب بسطامی در نشریه سیمره نیز منتشر می‌شد. مدیرمسئول هفته‌نامه سیمره دکتر کیانوش رستمی است. بسطامی، شاعر، نویسنده و منتقد ادبی است.

برخی دیگر از سوابق شیرزاد بسطامی:

تالیف کتاب «داد در ترازوی خدایان» (اقلیت‌های دینی در ایران باستان)؛

کسب جایزه جشنواره‌های بین‌المللی پیامک ادبی رضوی، سومین کنگره ملی شعر ایوار،

جشنواره شعر منطقه‌ای گلستان،

حضور و عضویت در هیئت امنای انجمن شعر و ادب خرم‌آباد، دبیری سرویس فرهنگی روزنامه شرق ویژه لرستان، سردبیری نشریه پارسوا و دبیری نشریه مالیاتی اظهارنامه.

هنوز خبر رسمی این تغییر در تارنمای رسمی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان منتشر نشده است.

دیدگاه ها

جمعی از اصلاح طلبان دلفان در گفته :

بی شک مردم فهیم وبا درایت ایران اسلامی حماسه ای به یاد ماندنی وتاریخی آفریدندکه اساس ومبنای روشن آن تغییرات حداکثری در چیدمان دولت به طور خاص وتغییر وزرا واستانداران ومدیران کل ومدیران میانه وپائین دستی به طور عام می باشد که خوشبختانه این مهم با استقبال رای آورنده ومنخب مردم جناب دکتر روحانی مواجه شد واگر غیر از این باشد بی احترامی به رای مردم است که متاسفانه این خواسته به حق وطبیعی مردم در استان لرستان در دور اول دولت ایشان به سخره گرفته شد ومورد دست برد مخالفین ونا محرمان قرار گرفت که آثار زیانبار ومنفی اش ماندگار است نمونه آشکار و اظهر من الشمس آن انتصاب در سازمان صنعت ،معدن وتجارت لرستان در دو مرحله و وهله به وقوع پیوست مرحله اول انتصاب قدرت ولد در این سازمان بود که متا سفانه کسانی را درشهرستانها علم کرد مدیریت بخشید مخالفین وتوهین کنندگان علنی به دکتر روخانی در شهرستانها بودند اما خدا را شکر دیری نپاید ایشان عزل وبر کنار گردید مرحله دوم که نزدیک به دو سال می باشد انتصاب صفی خانی بود که با لابی گری با سازمان برنامه وبودجه کشور واستانداری انتخاب گردید که با اسم ورسم دولت تدبیر وامید صندلی ریاست را تصاحب کرد ودر عمل پاتوق ودستور گیرنده اصول گرایان بود وعمکرد منفی اش به کام شیرین آنها تمام شد که نمونه بارز وروشن ایشان عملکرد نا موفق در انتصاب مدیر اداره صنعت ،معدن وتجارت دلفان بود که حتی مردم کوچه وبازار از عملکرد نابخردانه ایشان ناراضی ومعترض بوده وهستند متا سفانه مسوو لین ارشد استان نیز بر این مهم هم چشم بستند وهم سکوت کردند وتا پایان دولت اول دکتر روحانی محبوب اینقضیه نا مربوطه ویک بام ودو هوا ادامه داشت ان شا ءالله رجا واثق داریم این دور ه جبران نا ملایمات ونا هنجایهایی که زیبده دولت روحانی نبود تکرار نشود تا مردم به عینه نتیجه زحمات خود را در میدیریت استان به عینه مشاهده بکنند والسلام

[پاسخ]

ناشناس در گفته :

آ یا بعد از چهار سال مشاهده این گونه امورات که دل هر انسان منضف و باوجدانی به درد می آ ورد گوش شنوایی وجود دارد تا مردم لرستان احساس بکنند که رای شان وپای صندوق آ مد نشان نه تنها تاثیر دارد بلکه منتج به نتیجه شده است وامثال صفی خانی سوار بر رای و گرده مردم نخواهند جنا ب آ قا ی ا ستا ندار؟!!!!!

[پاسخ]

احمد در گفته :

خدایا شکر بعضی از سایتها و رسانه های خبری به خوبی اعتراضات مردمی که واقعیت دارد به خوبی منعکس می کنند مثل موارد مذ کور که حداقل اتمام حجت و اطلاع رسانی برای شخص استاندار محترم خداوند به مدیران این دسته سایتهای خبری که محافطه کار نیستند دراین ماه مبارک اجر خیر عنایت در مقابل عده ای هستند که وظیفه خود رابه خوبی به جا نمی آ و رند و محافظه کار اند آن کجا این کجا کلی تفاوت است .

[پاسخ]

بنده پاه
تر می زارم ورک وپوست کنده نفرین وغًضب خداوند بر کسانیکه عمدا “خود را به نشنیدن می زنند چشم را بی شرمانه برواقعیت های جامه روز می بندند وخود را به حواس پرتی میزنند گر چه واقعیتها چیز دیگری است چهار سال سری سفره دولت دکتر روحانی بودند اما نشد که برای یکبار هم شده از طرفداران دولت دفاع نمایند نمونه بارز آ ن اداره صنعت معدن وتجارت شهرستان دلفان می باشد.

[پاسخ]

بیان دیدگاه !

نام :