کد خبر : 14646
تاریخ انتشار : 18 نوامبر 2014 - 21:59
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 718 بازدید

انتقاد امام جمعه ی پلدختر از استاندار لرستان

  حجت الاسلام لروند از بی توجهی استاندار لرستان به پلدختر انتقاد کرد. به گزارش اختصاصی هومیان نیوز، امام جمعه پلدختر درجلسه ی شورای اداری  پلدختر در فرمانداری این شهرستان، با گرامیداشت هفته بسیج گفت :بزرگداشت بسیج وظیفه همگانی است و مسئولان هم در این زمینه باید پیش قدم باشند. حجت الاسلام علی محمد لروند با تاکید بر […]

 

حجت الاسلام لروند از بی توجهی استاندار لرستان به پلدختر انتقاد کرد.

به گزارش اختصاصی هومیان نیوز، امام جمعه پلدختر درجلسه ی شورای اداری  پلدختر در فرمانداری این شهرستان، با گرامیداشت هفته بسیج گفت :بزرگداشت بسیج وظیفه همگانی است و مسئولان هم در این زمینه باید پیش قدم باشند.

حجت الاسلام علی محمد لروند با تاکید بر تبیین فرهنگ بسیجی در جامعه بیان کرد:امنیت،اقتدار و استقلال امروز کشور مدیون رشادت ها و جانفشانی های رزمندگان و بسیجیانی هستیم که در سن نوجوانی و جوانی با حضور در جنگ تحمیلی پوزه رژیم بعثی و استکبار را به خاک مالیدند.

وی در ادامه با اشاره به  سفرهای چندین باره ی مهندس بازوند به شهرهای لرستان، از سفر نکردن استاندار لرستان به پلدختر گلایه کرد و گفت: استاندار قرار بود در هفته دولت به شهرستان پلدخترسفر کند که تا به حال صورت نگرفته است و این نشان دهنده کم توجهی ایشان به پلدختر است.

امام جمعه ی پلدختر خواستار سفر استاندار لرستان برای بررسی مصوبات سفرهای قبلی و نظارت برپروژ ه های عمرانی این شهرستان شد.

دیدگاه ها

آساره در گفته :

انتقاد به ایشان خیلی وارد است. چندی پیش با دفاع نا به جا از کسی که جدیدا سنگ دولت تدبیر و امید را به سینه می زند با عث به تدخیر انداختن جریمه 700 میلیون تومانی !!!!!!!! بانکی آن فرد شد.

[پاسخ]

بیان دیدگاه !

نام :