کد خبر : 28272
تاریخ انتشار : 13 سپتامبر 2016 - 10:54
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 216 بازدید

انتقاد «ع پایدار» از منصب‌گرفتن «پایداری‌ها» در دولت تدبیر!

علی گودرزیان (ع پایدار): “پایداری” دست از پایداری اش برنمی دارد! ممکن است اصلاح طلبان معتدل نماشوند واگرنه ذات اصلاح طلبی “اعتدال” است! ترکیب “اصلاح طلب معتدل” درادبیات “حشو” است!! مثل این است که بگوییم: خرم آباد “شاپورخواست” یا بگوییم “آتش گرم” چرا چون اصلاح طلبی یک منش میانه روی است. بین دوسر افراطی “محافظه […]

علی گودرزیان

علی گودرزیان (ع پایدار):

“پایداری” دست از پایداری اش برنمی دارد! ممکن است اصلاح طلبان معتدل نماشوند واگرنه ذات اصلاح طلبی “اعتدال” است!
ترکیب “اصلاح طلب معتدل” درادبیات “حشو” است!! مثل این است که بگوییم:
خرم آباد “شاپورخواست” یا بگوییم “آتش گرم” چرا چون اصلاح طلبی یک منش میانه روی است.
بین دوسر افراطی “محافظه کاری و ارتجاع” و “انقلابی گری” منش”اصلاحات” خود اعتدال و میانه روی است.
♦️گاهی جامعه ی ما و برخی از مسیولین نسبت به یک واژه ای حساسیت پیدامی کنیم و بعد می خواهیم معادل سازی کنیم یعنی صورت مسئله را پاک کنیم!
♦️مقام معظم رهبری بسیار زیبا اصلاحات را تبیین نمودند ایشان فرمودند “من اصولگرای اصلاح طلبم و البته درتشریح این ترکیب بیانات خوب و مفیدی ایراد کردند که به نظرم تکمیل کننده بود.
♦️ما متاسفیم اگربرخی از پایداری ها دردولت تدبیرو امید بدون این که نگاه خودرا منعطف کنند مسئولیت بگیرند.
دردولت دکتراحمدی نژاد به برخی از اصلاح طلبان راستین مسیولیت پیشنهاد شد اما نپذیرفتند به خاطر این که حاضر نشدند دست از اصول فکری خودبردارند.
♦️هرکسی که مسیولیت می گیرد شرعن باید درمسیر نگاه دولت متبوعش حرکت کند و نگاهش با نگاه دولت همخوانی داشته باشد درغیراین صورت نوعی خیانت است.
خیانت است اگر پست دولتی را به کسی واگذارکنیم که نگاهش با دولت و برنامه های دولت همخوانی نداشته باشد.
♦️دولت تدبیرو امید دولت مظلوم و بی صاحبی است بارسنگین دفاع از حریم حرمت این دولت را نهادهای مدنی بردوش می کشند و مدیران حاضر نیستند فاش و آشکارا از دولت دفاع کنند!!
♦️برخی از مدیران منتصب دولت دقیقن کارکردی ضد دولت دارند شب بامنتقدین دولت اند و روز پشت تریبون دولت تدبیرو امید رگ گردن کلفت می کنند!!!
♦️ما از جناب استاندارلرستان مهندس بازوند انتظارنداریم بعدازاین که شجاعانه درشورای اداری بخش کاکاوند گفتند:
“یک روز دراین استان باشم من به پایداری ها پست نمی دهم…!”
مناصب دولتی به ویژه پایگاه های فرهنگی استان لرستان را به پایداری ها بسپارند!
پایداری ها اگر می خواهند دردولت تدبیرو امید پست بگیرند بهتراست تغییرنوع نگاه خودرا به مردم اعلام کنند!
♦️منتقدین دولت تدبیرو امید عجله نکنند روی موضع خود بایستند نقد کنند و دولت تدبیرو امید را از نقد خود بی بهره نکنند بدون شک نقد درسلامت دولت بی تاثیر نیست.
♦️منتقدین بهتراست به جای تصرف و تسخیر مناصب دولتی تلاش کنند برای مردم خودرا و برنامه هایشان را تبیین کنند و درآینده با برنامه و مرام درست خدمت به مردم درانتخابات حضور پیداکنند!
♦️هیچ جامعه ی بی حزبی موفق نخواهد شد دولتی که برآمده از احزاب نباشد آش شله قلمکارمی شود! دیریا زود باید به سمت احزاب حرکت کنیم هرکس که می خواهد اهل سیاست باشد باید برسردرخانه اش پرچم بزند. دوران این “دوزیستی” و “چند زیستی سیاسی” به سر می رسد نظام، راهی جز حرکت به سمت تقویت احزاب ندارد!
♦️روزی می رسد که شخص به جرم حزبی بودن صلاحیت خدمت به مردم را ازدست ندهد و دولت ها افتخارشان این نباشد که”فراجناحی هستند”!

بیان دیدگاه !

نام :