کد خبر : 32653
تاریخ انتشار : 10 آگوست 2017 - 12:34
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 238 بازدید

انصاف، اعتدال و مطالبه گری

    استاندار لرستان، هوشنگ بازوند در آیین گرامیداشت روز خبرنگار که صبح پنجشنبه 19 مردادماه در تالار آرشین خرم‌آباد برگزار شد در جمع اصحاب رسانه استان گفت:«خبرنگاران راه‌شکاف مسیر توسعه‌یافتگی جامعه هستند». بازوند از اعتدالگرایی در خبرنویسی دفاع کرد و توضیح داد:«در خبرهایی که تهیه می‌شوند انصاف و اعتدال بایستی رعایت شود». استاندار لرستان […]

 

 

استاندار لرستان، هوشنگ بازوند در آیین گرامیداشت روز خبرنگار که صبح پنجشنبه 19 مردادماه در تالار آرشین خرم‌آباد برگزار شد در جمع اصحاب رسانه استان گفت:«خبرنگاران راه‌شکاف مسیر توسعه‌یافتگی جامعه هستند».

بازوند از اعتدالگرایی در خبرنویسی دفاع کرد و توضیح داد:«در خبرهایی که تهیه می‌شوند انصاف و اعتدال بایستی رعایت شود».

استاندار لرستان از تقویت فرهنگ‌ مطالبه‌گری دفاع کرد و تلنگر زد که یکی از مشکلات استان لرستان ضعف مطالبه‌گری است و این ضعف باید جبران شود و اصحاب رسانه در این زمینه اثرگذار هستند.

وی خبرنگاری را حرفه‌ای سخت دانست و توضیح داد:«در بیان اخبار استان لرستان همواره باید ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های استان بیان شوند».

بازوند ترویج فرهنگ کار را از دیگر توقعات از رسانه‌ها دانست و گفت:«برای رسیدن به توسعه‌یافتگی استانی، رسانه‌ها بایستی فرهنگ کار را در جامعه تقویت و ترویج کنند».

گفتنی است آیین گرامیداشت روز خبرنگار با مشارکت استانداری لرستان، خانه مطبوعات استان و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان برگزار شد.

در این آیین، همچنین نماینده ولی فقیه در لرستان، حجت‌الاسلام و المسلمین سیداحمد میرعمادی، معاونان استاندار لرستان (خجسته‌پور، غنضفری و اصلانی)، فرماندار شهرستان خرم‌آباد (عبدالهی)، مدیران فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، هیئت مدیره خانه مطبوعات استان و برخی مشاوران استاندار، حضور داشتند.

17 مردادماه هر سال روز خبرنگار است. به علت آنکه استاندار لرستان در سفر کاری تهران بود، آیین گرامیداشت روز خبرنگار، در روز پنجشنبه 19 مردادماه برگزار شد.

بیان دیدگاه !

نام :