کد خبر : 33243
تاریخ انتشار : 5 اکتبر 2017 - 20:45
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 561 بازدید

انگيزه ی قتل فجيع جوان مهابادی توسط دوستانش اعلام شد

  توکل حیدری رییس کل دادگستری آذربایجان غربی درباره قتل فجیعی که در مهاباد رخ داده است توضیحاتی ارائه داده است. به گزارش هومیان نیوز، در مورخه 3.7.96 در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیس 110 شهرستان مهاباد مبنی بر کشف جسد سوخته مجهول‌الهویه در جاده‌ای روستایی، مأمورین پلیس آگاهی به همراه بازپرس شعبه اول دادسرای […]

نتیجه تصویری برای قتل جوان مهابادی

 

توکل حیدری رییس کل دادگستری آذربایجان غربی درباره قتل فجیعی که در مهاباد رخ داده است توضیحاتی ارائه داده است.

به گزارش هومیان نیوز، در مورخه 3.7.96 در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیس 110 شهرستان مهاباد مبنی بر کشف جسد سوخته مجهول‌الهویه در جاده‌ای روستایی، مأمورین پلیس آگاهی به همراه بازپرس شعبه اول دادسرای مهاباد بلافاصله در محل حاضر می شوند.

پس از وصول گزارش، پرونده در شعبه اول بازپرسی دادسرای مهاباد تشکیل و بازپرس دستور تعیین هویت و تشخیص علت تامه فوت به پزشکی قانونی را صادر می کند.
رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی پس از این حادثه از دستگیری عاملان آن خبر می دهد و  در جریان تحقیقات مشخص می شود که جسد متعلق به شخصی به هویت صادق برمکی متولد1371 ساکن مهاباد است.
نتیجه تصویری برای قتل جوان مهابادی
روزپلاس در مورد انگیزه قتل فجیع مهاباد که تصاویر آن در فضای مجازی منتشر شده است نوشته است: توکل حیدری رییس کل دادگستری آذربایجان غربی در تحقیقات اولیه در بازپرسی “د. د” در اقاریر خود انگیزه قتل را مسائل ناموسی عنوان کرده است.
بنابراین گزارش حیدری گفته است تحقیقات در مورد دیگر زوایای این اتفاق ناگوار ادامه دارد و بازپرس پرونده به تحقیقات تکمیلی ادامه خواهد داد.
حیدری همچنین با بیان اینکه دستور رسیدگی فوق العاده و سریع این پرونده صادر شده ، گفته است: رسیدگی سریع و عادلانه به این پرونده با توجه به ابعاد گسترده‌ای که این پرونده پیدا کرده است در دستور کار خواهد بود.

جزئیات قتل

بنا به گزارش مقام‌های پلیس اول مهرماه سال جاری ۴ تن از دوستان صادق ۱۹ ساله، ابتدا با چاقو و اجسام تیز به او ضرباتی وارد کرده و او را رها می کنند. فردای آن روز جنازه نیمه جان وی را در خارج از شهر و در بیابان‌های روستای «کهریز» در نزدیکی شهر مهاباد آتش زدند.

چهار مظنون بازداشت شده این قتل دلخراش همگی ۱۸ تا ۲۰ ساله هستند. به گزارش رسانه‌های ایران این افراد در بازجویی‌های اولیه انگیزه خود از قتل دوستشان را «انتقامجویی به دلیل مسائل غیراخلاقی» اعلام کردند.

سه نفر از این جوانان به معاونت و یکی از آنان به عاملیت قتل اعتراف کرده اند. به نظر می‌رسد این افراد مقتول را در یک پارتی شبانه مسموم و بیهوش کردند و پس از وارد آوردن ضربات چاقو برای مخفی کردن قتل، جسد وی را سوزاندند.

سرهنگ رضا ظهیریان، فرمانده انتظامی مهاباد در گفتگو با خبرگزاری مهر اعلام کرد که سوم مهر جسد سوخته شده این جوان توسط یک چوپان در کنار جاده پیدا شد که با حضور پلیس مدارک جمع آوری و جنازه به پزشکی قانونی منتقل شد.

فرمانده انتظامی مهاباد می گوید که خانواده این جوان نیز به پاسگاه مراجعه و اعلام کردند که فرزند آنان با نام صادق شب گذشته به همراه دوستان خود از خانه بیرون می‌رود. خانواده صادق اضافه کردند که این افراد «دوستان و هم دانشگاهی های» وی بوده اند.

 مسئولان پرونده اظهارداشته اند: چهار جوانی که در این قتل دست داشتند به دلیل مصرف الکل حالت عادی نداشتند. تحقیقات این پلیس درباره این قتل با اعتراف عاملان آن به پایان رسیده و پرونده در اختیار مراجع قضایی قرار خواهد گرفت.

بیان دیدگاه !

نام :