کد خبر : 27883
تاریخ انتشار : 20 آگوست 2016 - 13:26
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 608 بازدید

بازدید محمد بیرانوندی از دفتر هفته‌نامه‌ی سیمره

  محمد بیرانوندی، نماینده اصلاح‌طلب خرم‌آباد و دوره‌چگنی از دفتر هفته‌نامه‌ی اصلاح‌طلب سیمره بازدید کرد. صبح شنبه 30 مردادماه شورای نویسندگان هفته‌نامه‌ی سیمره میزبان نماینده مردم خرم‌آباد و دوره‌چگنی در مجلس دهم، محمد بیرانوندی بود تا  در فضایی دوستانه، گپ‌وگفتی صمیمی با صیدمحمدخان رقم بخورد. در این بازدید و گفت‌وگو که بیش از دو ساعت […]

 

بازدید یک

محمد بیرانوندی، نماینده اصلاح‌طلب خرم‌آباد و دوره‌چگنی از دفتر هفته‌نامه‌ی اصلاح‌طلب سیمره بازدید کرد.

صبح شنبه 30 مردادماه شورای نویسندگان هفته‌نامه‌ی سیمره میزبان نماینده مردم خرم‌آباد و دوره‌چگنی در مجلس دهم، محمد بیرانوندی بود تا  در فضایی دوستانه، گپ‌وگفتی صمیمی با صیدمحمدخان رقم بخورد.

در این بازدید و گفت‌وگو که بیش از دو ساعت طول کشید بیرانوندی تأکید کرد:

«اصحاب رسانه از نخبگان جامعه هستند و همیشه باید فعالیت رسانه‌ای در استان لرستان مورد حمایت قرار گیرد و تقویت شود».

وی ابزار خوشحالی کرد که در جمع شورای نویسندگان هفته‌نامه‌ی سیمره حضور یافته است و تصریح  کرد:

«رسانه‌های استان همیشه باید مدافع مطالبه‌محوری مردم باشند و به همین علت نیاز است یک نهضت مطالبه‌گری در بین مردم  و نخبگان استان لرستان به‌راه بیفتد و رسانه‌ها در این راستا نقش بسیار مهمی ایفا می‌کنند».

بازدید دو

در این بازدید و دیدار، سودابه آزادگان (صاحب امتیاز)، کیانوش رستمی (مدیرمسئول)، صادق سیفی، ایرج احمدی، علی گودرزیان(ع پایدار)، مراد سپه‌وند،

مظفر امیدی، شهرام شرفی، عبدالرضا شهبازی، پرویز گراوند،  لطیفی (انجمن لرستان‌های مقیم تهران)، فریدون دهقانی (حقوقدان) و آبتین رستمی حضور داشتند.  اعضای شورای نویسندگان هفته‌نامه‌ي سیمره نیز هرکدام دیدگاه‌های خویش درباره مسائل و مشکلات گونه‌گون استان لرستان را با محمد بیرانوندی در میان گذاشتند.

بازدید چهار

عکس‌ها: هومیان‌نیوز

بیان دیدگاه !

نام :