کد خبر : 31490
تاریخ انتشار : 25 آوریل 2017 - 07:01
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 724 بازدید

باویسی مسئول ستاد انتخاباتی بانوان (دکتر روحانی) در لرستان شد

دبیر جمعیت زنان مسلمان نواندیش استان لرستان، آغاسلطان باویسی به‌عنوان مسئول ستاد انتخاباتی بانوان (دکتر روحانی) در استان لرستان منصوب شد. ریاست این ستاد در کشور بر دوش اشرف بروجردی است. فاطمه راکعی دبیرکل جمعیت زنان مسلمان نواندیش (کشور) است. جمعیت زنان مسلمان نواندیش از تشکل‌های اصلاح‌طلب عضو شورای اصلاح‌طلبان استان لرستان و عضو شورای […]

دبیر جمعیت زنان مسلمان نواندیش استان لرستان، آغاسلطان باویسی به‌عنوان مسئول ستاد انتخاباتی بانوان (دکتر روحانی) در استان لرستان منصوب شد.

ریاست این ستاد در کشور بر دوش اشرف بروجردی است.

فاطمه راکعی دبیرکل جمعیت زنان مسلمان نواندیش (کشور) است.

جمعیت زنان مسلمان نواندیش از تشکل‌های اصلاح‌طلب عضو شورای اصلاح‌طلبان استان لرستان و عضو شورای هماهنگی احزاب و تشکل‌های اصلاح‌طلب لرستان است.

استان لرستان یک میلیون و 760 هزار نفر جمعیت دارد.

867 هزار نفر از جمعیت استان، زن هستند.

رئیس ستاد مرکزی انتخاباتی دکتر حسن روحانی در استان لرستان، دکتر محمد بیرانوندی است. قائم مقام ستاد نیز رحمت‌الله هاشمی است.

دیدگاه ها

حبیب اله بدری در گفته :

سلام
بی هویتی سیاسی و تزلزل سیاسی بزرگترین عامل برای فرصت طلبان است تا یه روز با ملکشاهی یه روز با دوستی و یه روز هم با مومنی.
روزگار عجیبی است!!
سیاست هم شارلاتان شده است.
یه روز این حزب روز دیگر حزب دیگر
اینگونه سیاست ورزی به لجن می ماند که بیماری نفاق و بی ثباتی را ترویج می کند.
روباهان ویلفردو پاره تو هر روز شیران سیاست را از پشت سر دور می زنند و پنیر را از دهان پرستوهای صداقت می ربایند. پلورالیسم کلاهبرداران و اپورتونیست ها بلای بی درمان لرستان شده است. باید تعزیه ی سیاست در لرستان برپا کرد و دهل و سنج در خیابانها نواخته شود و برای اینگونه سیاست ورزی متلون سیاه پوش شد.

[پاسخ]

ولايت در گفته :

ايشان اصلاح طلبند ؟

[پاسخ]

آخرشری روحانی راببینید!!!!

[پاسخ]

بیان دیدگاه !

نام :