کد خبر : 3789
تاریخ انتشار : 20 آگوست 2013 - 09:43
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 482 بازدید

بدهی چهار میلیاردی مشترکان کوهدشتی به شرکت برق/ احداث دو پست جدید برق

  کوهدشت – خبرگزاری مهر: معاون شرکت توزیع برق لرستان از بدهی چهار میلیاردی مشترکان کوهدشتی به این شرکت خبر داد. رضا چاغروند در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: قبلا بیشترین خاموشی ها مربوط به کوهدشت بود که با پیگیری های مسئولان و نماینده این شهرستان خاموشی های این شهرستان به کمتر از 10 […]

 

کوهدشت – خبرگزاری مهر: معاون شرکت توزیع برق لرستان از بدهی چهار میلیاردی مشترکان کوهدشتی به این شرکت خبر داد.

رضا چاغروند در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: قبلا بیشترین خاموشی ها مربوط به کوهدشت بود که با پیگیری های مسئولان و نماینده این شهرستان خاموشی های این شهرستان به کمتر از 10 درصد وضعیت گذشته رسیده است.

وی ادامه داد: البته در برخی مناطق کوهدشت با افت ولتاژ برق مواجه هستیم اما با پیگیری های انجام شده بیشترین اعتبارات به سمت کوهدشت سوق داده خواهد کرد.

معاون بهره برداری شرکت توزیع برق لرستان تصریح کرد: بیشترین اقدامات در زمینه برق به نسبت سهمیه درکوهدشت انجام شده است.

وی با بیان اینکه سال گذشته مبلغ یک میلیارد تومان اعتبار ویژه در این حوزه به شهرستان کوهدشت اختصاص داده شده است، یادآور شد: با این وجود در حال حاضر صنعت برق در کوهدشت به عنوان یک زیرساخت با مشکلی جدی روبرو نیست.

چاغروند ادامه داد: اگر علاوه بر ایجاد پتروشیمی در آینده، صنایع دیگری نیز در این شهرستان ایجاد شود در بحث تامین برق مشکلی نخواهیم داشت.

معاون بهره برداری شرکت توزیع برق لرستان اظهار داشت: اگر پست رومشکان و پست جدید کوهدشت نیز وارد مدار شوند پنج برابر پست های فعلی امکان بارگیری وجود دارد.

وی ادامه داد: درکوهدشت 50 هزار مشترک وجود دارد که در این میان چهار میلیارد تومان از مشترکین طلب داریم و اگر بتوانیم این مطالبات را وصول کنیم به وضعیتی مطلوب تر و بهتر از آن چه که هست خواهیم رسید.

چاغروند با اشاره به کارهای انجام شده در مناطق عشایری عنوان کرد: برای تامین برق مناطق ضرون 15 میلیون تومان هزینه شده است و در بخش تعمیرات خطوط در همین منطقه 100 میلیون تومان هزینه داشته ایم.

معاون بهره برداری شرکت توزیع برق لرستان یادآور شد: در این منطقه و مناطق دیگر عشایری به دلیل کوچ رو بودن و وجود مسائل حاشیه ای، با مشکلاتی روبه رو بوده ایم اما درچند سال اخیر خوشبختانه این مشکلات بسیار کم شده اند.

بیان دیدگاه !

نام :