کد خبر : 34010
تاریخ انتشار : 20 دسامبر 2017 - 20:14
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 558 بازدید

برو کشکت را بساب !

  سید محمدصادق محمدی وفایی:  ✍️ …گفت کلنگ به دست گرفتم دیوار فرسوده ای که کنتور برق نیز بر سینه او نشسته بود تخریب کنم . دو تا سه ردیف از آجرهای دیوار را پایین ریختم . چشمم به کنتور برق و شیشه ی کله ی آن افتاد .ندایی از درون گفت قبل از این […]

نتیجه تصویری برای سید محمدصادق محمدی وفایی

 

سید محمدصادق محمدی وفایی: 
✍️ …گفت کلنگ به دست گرفتم دیوار فرسوده ای که کنتور برق نیز بر سینه او نشسته بود تخریب کنم . دو تا سه ردیف از آجرهای دیوار را پایین ریختم . چشمم به کنتور برق و شیشه ی کله ی آن افتاد .ندایی از درون گفت قبل از این که به شیشه ی آسیبی برسد کنتور را جدا کن . در حال پایین آمدن بودم که نوک کلنگ به آجری خورد و آجر به شیشه خورد و شیشه ی ریز شده بر زمین ریخت !
✍️به اداره برق زنگ زدم و از قصه ی کنتور برایشان گفتم . به عیادت کنتور آمدند و آن را چک کردند و کنتوری با شکل و شمایل جدید برایم آوردند !
✍️دلم گفت ادارات برای خودشان دلسوزی می کنند و ای بسا این کنتور دیجیتالی ماهانه قبضهای حالبر و جیب خالی کن را تولید کند. با نگرانی پرسیدم آیا این کنتور به ضرر من است ؟
فرمود این کنتور هوشمند است .اوج بار و …دارد .
به کلنگم نگاهی کردم اما چه می توانستم بکنم؟
✍️حال کنتورم دیجیتالی شده است !
ماهانه توسط قبضهای آب و گاز و … آبونمان دار شده ام !
او که یارانه را آفرید می گفت مردم را نگران نکنید دولت از سویی بنزین و ..‌.را گران می کند و از جیب مردم پول می برد و از سویی دیگر یارانه ای خوشحال کننده به جیب مردم سرازیر می کند.
آن احمدی نژاد فقط یک توصیه داشت که برای خرج کردن یارانه ها ، عجله نکنید!
اکنون او و دولتش رفته است و گویا هرگز بر نمی گردد .
این دولت هم به صراحت می گوید شب پرداخت یارانه شب مصیبت عظمای ماست! آنان می گویند ما با گران کردن حاملهای انرژی موافقیم ولی با دادن یارانه به همگان مخالفیم.
اکنون با شیبی ملایم یارانه سی و چهار میلیون نفر به خطر افتاده است تا ماهانه ، این مصیبت عظما، برای دولتیان تکرار نشود !
یارانه ها می روند
و
ظاهرا بنزین هزار و پانصدتومانی می آید!
و
عجب بازاری اصلا کوچک و بزرگ ندارد !
هنوز
بنزین هزار و پانصد هزاری تومانی در باکی ریخته نشده است ولی قیمت تخم مرغ از خود مرغ در حال سبقت گرفتن است و…!
از طرفی مدرسه عزیزان دانش آموزم ، از بی سرانه بودن می نالند و گلرخانم برای کمک به مدرسه مبلغ چند صد هزار تومانی طلب می کنند!
و
امروز رفتم بیش از ده صد هزارتومانی، قسط دادم و چه زیبا توسط بانکی که به ظاهر اسلامی است و نامش هم می درخشد در قالب پرداختهای پلکانی و دیر کرد جریمه شدم.
✍️گفتم علما این دیرکردها را حرام می دانند و آن بانکی پولم را برد و جیبهایم را بد حال کرد و در عمل گفت برو کشکت را بساب !

بیان دیدگاه !

نام :