کد خبر : 21567
تاریخ انتشار : 22 سپتامبر 2015 - 11:56
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 1,073 بازدید

«برکناری» به فرمانداری پلدختر رسید/ فرماندار دوره چگنی به پلدختر رفت

  گروه سیاسی: فرماندار شهرستان پلدختر برکنار و فرماندار دوره چگنی جایگزین وی شد. ترمیم کابینه استاندار لرستان همچنان ادامه دارد و چنانچه هومیان نیوز پیش بینی کرده بود این ترمیم به برخی فرمانداریها هم رسید. در این راستا نورالدین درمنان که فرماندار شهرستان دوره چگنی بود به عنوان فرماندار جدید شهرستان پلدختر منصوب شد […]

استانداری لرستان

 

گروه سیاسی: فرماندار شهرستان پلدختر برکنار و فرماندار دوره چگنی جایگزین وی شد.

ترمیم کابینه استاندار لرستان همچنان ادامه دارد و چنانچه هومیان نیوز پیش بینی کرده بود این ترمیم به برخی فرمانداریها هم رسید. در این راستا نورالدین درمنان که فرماندار شهرستان دوره چگنی بود به عنوان فرماندار جدید شهرستان پلدختر منصوب شد و قدرت اله ترابی نژاد از فرمانداری شهرستان پلدختر خداحافظی کرد. ترابی‌نژاد از نیروهای سیاسی اصلاح‌طلب میانه‌روست و درمنان نیز از نیروهای حامی تدبیر و امید شمرده می‌شود.

پیش بینی هومیان نیوز این است که ترمیم کابینه استاندار همچنان ادامه خواهد داشت. پیش تر فرماندار شهرستان سلسله تغییر کرد و قدرت اله فلاح نژاد به عنوان فرماندار جدید این شهرستان معرفی شد. در شمال مرکز استان یعنی شهرستان سلسله قدرت اله فلاح نژاد بر صندلی تکیه زد اما در جنوب مرکز استان یعنی شهرستان پلدختر قدرت اله ترابی نژاد از صندلی مدیریت فرمانداری خداحافظی کرد.

ترابی نژاد اردیبهشت ماه 93 به عنوان فرماندار پلدختر منصوب شد و بدین ترتیب دوران فرمانداری وی 16 ماه طول کشید نه بیشتر. به این ترتیب در این دولت چهار فرماندار تغییر کرده اند: فرمانداری دلفان/ فرمانداری سلسله/ فرمانداری پلدختر و فرمانداری دوره چگنی.

هر چهار فرماندار هم در این دولت منصوب شدند و در همین دولت نیز برکنار یا جابجا شدند. مخالفان برکناری اعتقاد دارند در ابتدا باید انتصابات به گونه ای کلید بخورد که خیلی دوباره مجبور نشویم نیروها را بعد از چند ماه برکنار یا جابجا کنیم و همین برکناری یا جابجایی خودش نشانه بی‌ثباتی مدیریتی است. اما موافقان اعتقاد دارند طبیعی است کابینه استاندار براساس ارزیابی شاخصهای عملکردی و دیگر مصالح سیاسی استان و دولت ممکن است دچار ترمیم کابینه شود و این ترمیمها هم همیشه در راستای رضایت نیروهای حامی اعتدال و اصلاحات بوده است و باید به فال نیک گرفته شود.

دیدگاه ها

دالوند در گفته :

انتصاب آقای درمنان را تبریک می گوییم و برای ایشان آرزوی موفقیت داریم

[پاسخ]

حکمت ستاری در گفته :

انشاالا مبارک باشدمایه افتخاراصلاح طلبان است

[پاسخ]

بیرانوند در گفته :

جناب درمنان
انتصاب شمارا به سمت فرماندار پلدختر تبریک عرض میکنم.
امید که موج تغییرات به شهرستان بروجردهم برسد.

[پاسخ]

عبداله در گفته :

بجای این سیاسی کاریها بفکر خدمت باشید مردم خوب میفهمند با حلوا حلوا دهن شیرین نمی شود

[پاسخ]

اگر راست می گوییید فکری بحال مدیریت اداره کل تامین اجتماعی و برق کنید.

[پاسخ]

ناشناس در گفته :

آقای یا خانم عبدالله از قدیم گفتن صلاح مملکت خویش خسروان دارن و سلام

[پاسخ]

بیرانوند در گفته :

باآرزوی موفقیت برای مهندس درمنان

[پاسخ]

بیان دیدگاه !

نام :