کد خبر : 26578
تاریخ انتشار : 17 می 2016 - 05:46
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 797 بازدید

برکناری مسئول امور مطبوعات ارشاد اسلامی لرستان/ انتصاب اولین رئیس ارشاد اسلامی دوره چگنی

براساس اطلاعات رسیده به ما مسئول امور مطبوعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان، مصطفی جهان‌بخت که دی‌ماه 93 بر این منصب تکیه زد برکنار و کوکب بیرانوند به‌عنوان مسئول جدید امور مطبوعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان منصوب شده است. هنوز علت این برکناری به صورت شفاف و روشن […]

انتصاب

براساس اطلاعات رسیده به ما مسئول امور مطبوعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان، مصطفی جهان‌بخت که دی‌ماه 93 بر این منصب تکیه زد برکنار و کوکب بیرانوند به‌عنوان مسئول جدید امور مطبوعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان منصوب شده است.

هنوز علت این برکناری به صورت شفاف و روشن از سوی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان، حجت‌الاسلام و المسلمین حمیدرضا حنان اعلام نشده است اما شایعه شده بود علت برکناری جهان‌بخت اعتراض برخی اهالی مطبوعات استان لرستان به عدم رعایت نوبت آگهی‌های مطبوعاتی از جانب وی بوده است. حنان در گفت‌وگوی تلفنی با خبرنگار هومیان‌نیوز این شایعه را تکذیب کرد و البته توضیح روشنی نیز درباره علت برکناری جهان‌بخت ارائه نداد.

هم‌چنین در انتصابی دیگر با حکم حنان رئیس اداره ارشاد اسلامی شهرستان دوره‌چگنی منصوب و معارفه شد. سیده لیلا موسوی که شاغل در آموزش و پرورش بوده است و هیچ‌گونه تجربه مدیریتی در حوزه مدیریت ارشاد اسلامی ندارد با حکم حنان به‌عنوان اولین رئیس اداره ارشاد اسلامی شهرستان دوره‌چگنی منصوب و معارفه شد. شهرستان دوره‌چگنی تاکنون دارای نمایندگی ارشاد اسلامی بود و زین پس به سطح اداره ارتقا یافته است.

گفتنی است خبرنگار ما از روابط عمومی ارشاد اسلامی استان پرسید که آیا رئیس جدید اداره ارشاد اسلامی شهرستان دوره چگنی دارای تجربه مدیریتی در مجموعه ارشاد اسلامی بوده است؟ و آنجا به ما پاسخ دادند: خیر.

دیدگاه ها

گمنام در گفته :

در خبر مذکور امده است که مدیر جدید اداره ارشاد اسلامی شهرستان دوره هیچگونه تجربه مدیریتی ندارد یعنی این انتصاب باب میل نگارنده خبر و مدیریت سایت نیست قدری در انتصاب ها مدیران را ازاد بگذاریم

[پاسخ]

هنرمندلرستانی در گفته :

البته بهتراینست که انتصاب از درون اداره مربوطه باشداما خیلی از فرهنگیان که رشته تحصیلی مرتبط با ارشاداسلامی یا سایرادارات مقصد داشتند مسئولیت داشتند وموفق هم دارند وحتی خیلی بهتراز مدیران درون سیستم بوده اند.نکته دیگراینکه ادارات ارشاد نیروی رسمی برای مدیریت کم دارندواکثرا”شرکتی وقراردادی هستند این محدودیت ایجاد میکند برای مسئولین بالادستی.

[پاسخ]

مرشد در گفته :

اگر این منتصب فامیل یا رفیق یکی از شماها بود الان همیان نیوز این انتصاب بجا و شایسته رو تو بوق و کرنا تبریک میگفت

حناتون دیگه رنگی نداره، رو فکر رنگ دیگر از چنگ نیک تر باش

[پاسخ]

ناشناس در گفته :

ریئس شهرستان کامیاران هم از فرهنگیان محترمه

[پاسخ]

لرستانی در گفته :

نخیر ارشاد نیروی زیاد دارد ولی تصمیم گیرنده مدیران فرهنگ و ارشاد خارج از اداره اند

[پاسخ]

آشنا در گفته :

با سلام خدمت متولیان سایت.ظاهرا بااین عنوان انتصابی که شما توسایت زدیداتفاق مهمی افتاده چراکه این انتخاب هابا هماهنگی تصمیم گیران استان که از یک طیف وشهر خاص صورت می گیرد نبوده ویا مدیرقبلی ازایل وتبارشمابوه که با بوق وکرنا موضوع را بزرگ جلوه دادید.چرا درانتخاب مدیران ارشداستانی چنین بدنبال تجربه وسوابق افراد نمی گردیدکه ازکجا وچگونه یک شبه مدیردستگاههای عریص ض وطویل استان شدند.

[پاسخ]

کوهدشتی در گفته :

البته معاون اداری مالی ارشادلرستان هم عزل شد جناب مجیدسوری

[پاسخ]

منوچهری در گفته :

با تشکر از مدیر کل فرهیخته جناب دکتر حنان بخاطر تعغییرات اخیر خصوصا انتصاب جناب فلاح معاونت محترم اداری ومالی که از خانواده معظم شهدا می باشد .

[پاسخ]

بیان دیدگاه !

نام :