کد خبر : 25364
تاریخ انتشار : 19 فوریه 2016 - 04:16
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 673 بازدید

بزنگاه تاریخی اصلاحات / بیانیه تجمیعی انجمن اسلامی معلمان کوهدشت، رومشکان، کوهنانی و گراب در حمایت از محمد آزادبخت

  بسم الله الرحمن الرحیم «بزنگاه تاریخی اصلاحات» بیانیه تجمیعی انجمن اسلامی معلمان کوهدشت، رومشکان، کوهنانی و گراب این روزها، پوست اندازی مطالبات اصلاح طلبان؛ اعم از نوگونگی شاخص­های انتخاب و تلفیق سیاست ورزان کهنه کار با جوانان اندیشه ورز باعث شده است تا هر انسانی لیاقت و هویت خود را در یک کاریزمای جمعی […]

بیانیه

 

بسم الله الرحمن الرحیم

«بزنگاه تاریخی اصلاحات»

بیانیه تجمیعی انجمن اسلامی معلمان کوهدشت، رومشکان، کوهنانی و گراب

این روزها، پوست اندازی مطالبات اصلاح طلبان؛ اعم از نوگونگی شاخص­های انتخاب و تلفیق سیاست ورزان کهنه کار با جوانان اندیشه ورز باعث شده است تا هر انسانی لیاقت و هویت خود را در یک کاریزمای جمعی که محصول لایه ی جدیدی از اصلاح طلبی است بجوید.

کوهدشت با ظرفیت قابل توجهی از منابع انسانی چشمگیر و کارآمد، همواه  تعلقات اصلاح طلبی ویژه و تجدید شونده ای را در خود می پروراند. این ویژگی تجدید شوندگی امکان بروز و ظهور کاندیداهای اصیلی از شاخه­ی اصلاح طلبی را فراهم آورده است.

جناب آقای محمدی آزادبخت کاندیدای شاخص اصلاح طلبان در دهمین دوره­ی انتخابات مجلس شورای اسلامی، چینش و آرایشی از آسوگی در اخلاق، صداقت در رفتار، جسارت در جبهه گیری، شجاعت در بیان و فرهیخته ای تمام عیار است. انسان خردورز و خستگی ناپذیری که رفتار سیاسی اش را بر محور اخلاق مداری و صبوری متمرکز ساخته است. مسوولیت اجتماعی و فرهنگی جناب آقای آزادبخت بی آنکه بر مسند اجراییات و یا مصدر مدیریت بوده باشد،همواره زبانزد و موثر بوده است و در راست­رفتاریِ ایشان به ویژه در مواضع لغزان و پرخطر سیاست ورزی، شهره ی عام و خاص بوده و هست.

«انجمن اسلامی معلمان» شهرستان­های کوهدشت و رومشکان و بخش­های تابعه، همگام با سلیقه­ی روشن و راهبردی همشهریان فهیم و فرهیخته، ضمن اظهار خرسندی از حسن انتخاب آحاد و اصناف مردم در راستای همراهی با جناب آقای محمد آزادبخت، حضور حداکثری همشهریان را در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی خواستار است؛ چرا که احساس تکلیف همه جانبه و مسوولانه ی هر شهروندی به نوبه­ی خود ایجاب حضور چشمگیر و متکثر آحاد مردم را می طلبد و جز این نمیتواند باشد؛ صعود و سقوط یک شهر که در مسیر انتخاب احسن گام برداریم یا با انتخابی کورکورانه خطایی نابخشودنی مرتکب شویم.

 شورای اجرایی و هماهنگی انجمن اسلامی معلمان کوهدشت، رومشکان، کوهنانی و گراب

دیدگاه ها

علی (فرهنگی) در گفته :

بسم الله الرحمن الرحیم
ابوالقاسم لاهوتی شاعر آزادی خواه ومشروطه طلب :
این نکته بدان که بی عدیل است،
اسباب نجات تو وکیل است.
گر آن که وکیل از شما شد،
درد تو یقین بدان، دوا شد.
فرهنگیان عزیز ودوستان محترم آگاه شدیم که دکتر حاجی پور از چهره های علمی ودانش آموخته ی حقوق از دانشگاه سوربن فرانسه توانست مورد تایید شورای محترم نگهبان قرار گیرد .از اشتباهات گذشته درس عبرت گرفته وهمدل وهمرای پا به عرصه ی حضور بگذارید .فرهنگیان عزیز اوتنها کسی است که دربین کاندیدا های موجود به ضعف اساسی در حیطه ی آموزش وپرورش (ورود سیاسی بازی در عرصه آموزش وپرورش ) پرداخته است .او هم حقوق را خوب میداند وهم به مشکلات مردم آگاهی کامل دارد .از گذشته درس عبرت بگیرید وبه فکر آینده باشید .به شعار های پوپولیستی پایبند نباشید کسی نمیتواند در چهار سال مشکلات بیست ساله را حل کند .اصلا مجلس مجال وجولانگاه کار اجرایی نیست مجلس قانون دان وقانون گذار میخواهد دکتر حاجی پور قانون دان برجسته ای است اورا تنها نگذارید وبه او بپیوندید

نسیـــم دلفـان – جعفر طولابی در گفتگو با خبرنگار ما گفت: علی حاجی پور یکی از داوطلبان کاندیداتوری مجلس دهم در حوزه انتخابیه سلسله و دلفان ، پس از بررسی های مجدد شورای نگهبان مورد تایید قرار گرفت.

وی همچنین اظهار داشت : جناب آقای حجت اله سوری نماینده فعلی شهرستان در مجلس شورای اسلامی نیز از ادامه رقابت ها رسمأ کناره گیری کرد.
اسامی نهایی کاندیداها (۹ نفر از دلفان و ۹ نفر از سلسله)
دلفان : محمدامین رضوانی، علی چراغیان، علی حاجی پور، حمیدرضا فرخ‌شاهی، یدالله فلاحی، علی مرادی‌کاکاوندی ، علی رستمیان (عالی رستمی) ، رضا رضایی و حمید نظری
سلسله : هادی احمدی، محمد‌عظیم دادگر، وحید حسنوند، سجاد حقی‌آبی، حمیدرضا شیراوند، علی‌باقر طاهری‌نیا، منوچهر عبدی‌پور، ، علی نوریان، عبدالسعید حقیقی‌مقدم،

[پاسخ]

بیان دیدگاه !

نام :