کد خبر : 32358
تاریخ انتشار : 11 جولای 2017 - 19:20
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 312 بازدید

تأکید دکتر بیرانوندی: راه حل مقابله با آسیب‌های اجتماعی تکیه بر روشهای علمی است

نماینده مردم خرم‎ آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: راه برون‌رفت از تنگناها، مشکلات و آسیب‌های اجتماعی تکیه بر مسایل علمی و دانش‌بنیان است. خبرگزاری ایرنا نوشت: محمد بیرانوندی عصر سه‌شنبه در نشست علمی، تخصصی مدیران ارشد بهزیستی سراسر کشور در سالن جلسات اداره کل بهزیستی لرستان افزود: معلولیت، محرومیت نیست اگرچه […]

نماینده مردم خرم‎ آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: راه برون‌رفت از تنگناها، مشکلات و آسیب‌های اجتماعی تکیه بر مسایل علمی و دانش‌بنیان است.

خبرگزاری ایرنا نوشت:

محمد بیرانوندی عصر سه‌شنبه در نشست علمی، تخصصی مدیران ارشد بهزیستی سراسر کشور در سالن جلسات اداره کل بهزیستی لرستان افزود: معلولیت، محرومیت نیست اگرچه کمی محدودیت داریم اما در اهداف و خواسته‌های معلولان هیچ گونه محدودیتی وجود ندارد.

وی ادامه داد: با توجه به قول مساعد رئیس سازمان بهزیستی کشور به‌زودی یک مرکز اورژانس اجتماعی در شهرستان دوره چگنی ایجاد خواهد شد.

وی بیان کرد: باید برنامه ریزی لازم برای اجرای برنامه های علمی به صورت مستمر در جامعه صورت گیرد.

ارائه پنج هزار نفر خدمت فعالیت پیشگیرانه در سال گذشته

مدیرکل بهزیستی لرستان در این نشست با بیان اینکه ضریب پیشگیری از معلولیت در این استان روبه رشد است، گفت: سال گذشته برای پنج هزار نفر خدمت و فعالیت پیشگیرانه در سازمان بهزیستی ارایه شد.

اسدالله حیدری افزود: 90 درصد غربالگریی شنوایی و بینایی و همچنین 87 درصد آموزش مهارت‌ های زندگی در سال گذشته انجام شده است.

وی بیان کرد: در بخش توسعه نهادسازی اجتماعی بیش از 700 NGO کلینیک و مراکز توانبخشی را به بخش خصوصی واگذار کردیم تا برون ‌سپاری کیفیت کار را افزایش دهیم.

مدیر کل بهزیستی لرستان گفت: سه هزار و 187 واحد مسکونی را به مددجویان واگذار کرده ایم و یکهزارو 367 واحد دیگر را در دستور کار داریم.

در پایان این مراسم از تمبر یادبود همایش علمی تخصصی مدیران ارشد بهزیستی سراسر کشور با حضور آیت‌الله میرعمادی نماینده ولی فقیه در استان، استاندار لرستان و رئیس سازمان بهزیستی کشور رونمایی شد.

دیدگاه ها

حبيب اله بدري در گفته :

سلام
جناب آقاي اسداله حيدري از سال 84 بعد از روي كار آمدن دولت نهم به كرج فرار كردند و بعد از روي كار آمدن دولت يازدهم مجددا به لرستان برگشتند . در حاليكه در طي مدت فرار ايشان به كرج و شراكت با اسماعيل دوستي اصلاح طلبان زير چكمه هاي دلواپسان قرار داشتند.
متاسفانه اصلاح طلبان هم با وجود شعار تكثرگرايي و مشاركت اكثريت در بهره مندي از امتيازات اجتماعي همچون قدرت و ثروت همچنانن بر انحصار در مديريت ها اصرار مي ورزند. از دولت دوازدهم مي خواهيم كه به قولهايي كه به مردم در جريان انتخابات داده است وفادار بوده و موجبات ياس و نااميدي را در بين جامعه اي كه به ايشان اعتماد كرده اند فراهم نسازند كه اگر اين روند انحصار قدرت و ثروت تداوم يابد يقينا مردم عكس العمل نشان داده و به جريان مقابل روي خواهند آورد و دست رد بر سينه كساني خواهند زد كه جز به منافع اقوام و نزديكان خود به چيز ديگري فكر نمي كنند و به جاي مردم سالاري با عرض پوزش به مردم سواري مشغولند. عزل انحصارطلبان مهمترين مطالبه مردم از دولت دوازدهم است.

[پاسخ]

بیان دیدگاه !

نام :