کد خبر : 22096
تاریخ انتشار : 20 اکتبر 2015 - 17:20
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 732 بازدید

تأکید مدیرکل روابط عمومی استانداری در جلسه شورای روابط عمومی: هیچ مدیری بدون هماهنگی با شورای اطلاع‌رسانی حق شکایت از رسانه‌ها را ندارد

  گروه رسانه: جلسه شورای روابط عمومی لرستان به ریاست مدیرکل روابط عمومی استانداری تشکیل شد تا بهرام رشیدی‌نیا بگوید:«هیچ مدیری بدون هماهنگی با شورای اطلاع‌رسانی استان حق ندارد از رسانه‌ها به دادگاه شکایت کند». رشیدی‌نیا یک روز پس از جلسه شورای اطلاع‌رسانی استان لرستان جلسه شورای روابط عمومی‌های ادارات استان را صبح سه‌شنبه 28 […]

رشیدی نیا

 

گروه رسانه: جلسه شورای روابط عمومی لرستان به ریاست مدیرکل روابط عمومی استانداری تشکیل شد تا بهرام رشیدی‌نیا بگوید:«هیچ مدیری بدون هماهنگی با شورای اطلاع‌رسانی استان حق ندارد از رسانه‌ها به دادگاه شکایت کند».

رشیدی‌نیا یک روز پس از جلسه شورای اطلاع‌رسانی استان لرستان جلسه شورای روابط عمومی‌های ادارات استان را صبح سه‌شنبه 28 مهرماه تشکیل داد که البته در این جلسه اصحاب رسانه نیز حضور داشتند و این جلسه با استقبال روبه‌رو شد به‌گونه‌ای صندلی‌های سالن جلسات استاندار جای خالی را نشان نمی‌داد.

رشیدی‌نیا که دبیر شورای اطلاع‌رسانی استان است ادامه داد:«روابط عمومی‌های ادارات استان باید در ارائه‌ی آمارهای عملکردی به مقایسه رو بیاورند تا مخاطب عملکرد دوره را در مقایسه با دوره‌های قبلی بسنجد و چه خوب است که روابط عمومی‌های دستگاه‌های دولتی استان هم‌چنین از شیوه‌های گرافیکی نیز برای نمایش دادن عملکردها و گزارش‌های کاری استفاده کنند».

وی افزود:«بهتر است حداکثر هر 6 ماه یک‌بار گزارشهای مقایسه‌ای توسط روابط عمومی‌های ادارات ارائه شود و همه روابط‌عمومی‌ها باید هم از طریق پیامک و هم ایمیل و هم فضای مجازی اطلاع‌رسانی مناسبی داشته باشند».

مدیرکل روابط عمومی استانداری لرستان تشریح کرد:«ما روابط عمومی‌ها باید از فضاهای مجازی مدرن هم در جهت کاری خودمان استفاده کنیم و نباید در این زمینه عقب بمانیم و باید به‌روز باشیم».

بهرام رشیدی‌نیا تصریح کرد:«این به نفع روابط عمومی هاست که انتقادپذیر باشند و البته رسانه‌ها هم در نوشته‌هایشان اخلاق را رعایت کنند».

گفتنی است دولت تدبیر بخشنامه کرده است هرگونه شکایت دستگاه‌های اداری باید از راه شورای اطلاع‌رسانی باشد که مسئولیت آن در استانها برعهده‌ی معاون سیاسی استانداران است و دبیر آن نیز بردوش مدیرکل روابط عمومی استانداری‌ها.

رشیدی‌نیا می‌گوید:«هدف از این بخشنامه‌ی دولت آن است که شکایت‌کردن از رسانه‌ها سخت بشود که خود گامی است در جهت صیانت از آزادی بیان منتها رسانه‌ها نیز باید همیشه اخلاق‌مدار باشند».

یک روز قبل در جلسه‌ی شورای اطلاع‌رسانی استان نیز رئیس شورا که معاون سیاسی استاندار(شاهرخی) است گفت:«مدیرانی که بدون هماهنگی با شورای اطلاع‌رسانی استان خودشان رأساً از رسانه‌ها شکایت کنند پرونده‌شان به هیئت تخلفات اداری فرستاده می‌شود».

بیان دیدگاه !

نام :