کد خبر : 30883
تاریخ انتشار : 2 مارس 2017 - 14:02
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 457 بازدید

تبریک به مهندس نصراله بازوند

  جناب آقای مهندس حاج نصراله بازوند، انتصاب شما را به عنوان معاونت توسعه و مدیریت منابع انسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، که نشان از لیاقت و شایستگی جنابعالی است، به شما تبریک می گویم. امیداست در سایه توجه خداوند منان، همچنان سربلند و موفق باشید.   بابک امرایی / رییس اداره  تعاون، […]

 

جناب آقای مهندس حاج نصراله بازوند، انتصاب شما را به عنوان معاونت توسعه و مدیریت منابع انسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، که نشان از لیاقت و شایستگی جنابعالی است، به شما تبریک می گویم.

امیداست در سایه توجه خداوند منان، همچنان سربلند و موفق باشید.

 

بابک امرایی / رییس اداره  تعاون، کار و رفاه اجتماعی رومشکان

دیدگاه ها

میرزایی منش در گفته :

ضمن تبریک انشالله موفق باشند

[پاسخ]

روح اله بازوند در گفته :

جناب آقای مهندس نصراله بازوند
سلام علیکم
انتصاب بجا و شایسته جنابعالی را به سمت معاون وزارت کار که نشات گرفته از حسن تعهد، کارآمدی و شایستگی‌ های برجسته آن برادر گرامی و همچنین تخصص و تجربه بالای حضرتعالی در ادوار و مسولیتهای مختلف در نظام مقدس جمهوری اسلامی می باشد صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه خداوند بی همتا عزت ،سربلندی و سرافرازی و توفیقات روز افزون آن برادر گرامی را در سنگر جدید خدمت به مردم قدر شناس ایران اسلامی ،تحت عنایت توجهات حضرت عصر و زمان (عج) و رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب ( مدظله العالی) و سیاستها و اهداف دولت تدبیر و امید مسئلت دارم.
بی شک مدیریت تاثیرگذار و توانمند توأم با تجارب برجسته و ارزشمند حضرتعالی، موجبات رشد و ارتقاء مجموعه وزارت کار را در پی خواهد داشت ودر پی این انتخاب و انتصاب شایسته می توان افقی روشن و آینده ای پر از امید را برای این مجموعه متصور شد.
لذا شایسته است از جناب آقای دکتر ربیعی وزیر محترم کار به پاس این انتخاب مدبرانه، نهایت تشکر و قدردانی را داشته باشم.
روح اله بازوند

[پاسخ]

سعید نورعلی در گفته :

جناب آقای مهندس حاج نصر اله بازوند
با سلام و احترام
بدینوسیله اینجانب ، انتصاب شایسته ! جنابعالی را به سمت معاونت وزیر کار تبریک عرض نموده و آرزومندم در سایه تجارب ارزنده جنابعالی شاهد موفقیت و پیشرفت آن مجموعه باشیم.
با آرزوی توفیق،

[پاسخ]

مرادپور در گفته :

جناب آقاي مهندس بازوند از چهر ه هاي محبوب و توانمند مجموعه وزارت تعاون ، كار ورفاه اجتماعي هستند كه قطعاً در آينده اي نزديك اقدامات مؤثر و سازنده ايشان را شاهد خواهيم بود . از خداوند متعال آرزوي سلامتي و موفقيت روز افزون را براي ايشان خواستارم .

[پاسخ]

بیان دیدگاه !

نام :