کد خبر : 34109
تاریخ انتشار : 3 ژانویه 2018 - 21:26
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 213 بازدید

تجمعات غیرقانونی اقدام مجرمانه است/ تلاش مسئولان برای رفع مشکلات

   رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: بی‌نظمی‌ها، تجمعات بدون مجوز، سردادن شعارهای هنجارشکنانه و خسارت به بیت‌المال ازنظر قانون اقدام مجرمانه شناخته می‌شود. به نقل از مهر، الهیار ملکشاهی در خصوص تجمعات روزهای اخیر مردم شهرهای مختلف در اعتراض به مشکلات اقتصادی و گرانی، گفت: مشکلات اقتصادی در هر جامعه‌ای […]

الهیار ملکشاهی - کراپ‌شده

 

 رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: بی‌نظمی‌ها، تجمعات بدون مجوز، سردادن شعارهای هنجارشکنانه و خسارت به بیت‌المال ازنظر قانون اقدام مجرمانه شناخته می‌شود.

به نقل از مهر، الهیار ملکشاهی در خصوص تجمعات روزهای اخیر مردم شهرهای مختلف در اعتراض به مشکلات اقتصادی و گرانی، گفت: مشکلات اقتصادی در هر جامعه‌ای طبیعی است و در کشور ما نیز برخی اقشار مشکلات بسیار معیشتی و اشتغال دارند البته دولت و سایر قوا با تمام توان به دنبال رفع مسائل و مشکلات مردم هستند.

نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه مردم حق‌دارند مطالبات خود را مطرح کنند، تصریح کرد: درخواست مطالبات باید از مجرای قانونی صورت گیرد، درواقع اگر بناست تا تجمعی برای طرح مشکلات مردم شکل گیرد باید از مقامات مسئول من‌جمله وزارت کشور مجوزها دریافت شود.

وی بابیان اینکه تجمعات قانونی قطعاً تأثیرگذارتر خواهد بود، افزودتجمعات بدون مجوز ازلحاظ  قانونی به جهت اخلال در نظم عمومی کشور غیرقانونی است، به‌ویژه اگر در این تجمعات هنجارشکنی صورت شود، که در این روزها هم شعارهای هنجارشکنانه سر داده‌شده و هم نسبت به تخریب اموال بیت‌المال و برخی اماکن عمومی اقداماتی صورت گرفته است.

ملکشاهی معتقد است: چنین تجمعات غیرقانونی با تحریک اجانب به‌وسیله برقراری ارتباط از طریق فضاهای مجازی شکل‌گرفته تا از احساسات پاک مردم سوءاستفاده شود.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، تأکید کرد: بی‌نظمی‌ها، تجمعات بدون مجوز، سردادن شعارهای هنجارشکنانه و خسارت به بیت‌المال ازنظر قانون اقدام مجرمانه شناخته می‌شود، بنابراین مردم باید خود را از افرادی که اقدام به اعمال مجرمانه می‌کنند، جدا کرده تا از حضور آن‌ها سوءاستفاده نشود.

رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: مسئولان امر چون نیروی انتظامی و دستگاه قضایی بر اساس قانون باید با جرائم ارتکابی برخورد قانونی داشته باشند، کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس هم در اسرع وقت چگونگی برخورد با این‌گونه تجمعات و بی‌نظمی‌ها را پیگیری خواهد کرد.

ملکشاهی در گفتگو با خانه ملت با اشاره به پیگیری تجمعات در اسرع وقت، گفت: تجمعات بدون مجوز، سردادن شعارهای هنجارشکنانه و تخریب بیت‌المال اقدام مجرمانه است.

دیدگاه ها

باسلام خدمت نماینده محترم شهرستان کوهدشت و رومشگان
شما به عنوان یک نماینده، خداوکیلی برای رفع معضل بیکاری این دو شهرستان چکار کرده ای؟ آیا دیروز مشاهده نکردی که رییس قرارگاه خاتم الانبیا مصاحبه کردند و گفتند حتی یک ریال اعتبار برای احداث سد معشوره اختصاص نیافته است، چه جوابی داری؟

[پاسخ]

رستمی در گفته :

جون خودتون ازاین مثلا انسان چیزی نذاریداین اقااگه قانونمداربودوپیروقانون که خیلی کارهاروانجام نمی داد

[پاسخ]

بیان دیدگاه !

نام :