کد خبر : 33902
تاریخ انتشار : 12 دسامبر 2017 - 08:34
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 3,320 بازدید

تجمع معلمان حق التدریسی مقابل خانه ملت / فیلم تجمع

  بسیاری از معلمان حق‌التدریسی صبح امروز و در جریان برگزاری جلسه علنی مجلس شورای اسلامی در مقابل خانه ملت تجمع کردند. معلمان حق‌التدریسی برای چندمین بار با حضور در مقابل ساختمان مجلس شورای اسلامی خواستار رسیدگی مسئولان به مشکلات و مطالبات خود شدند. این گروه از تجمع‌کنندگان از صبح امروز با در دست داشتن […]

 

بسیاری از معلمان حق‌التدریسی صبح امروز و در جریان برگزاری جلسه علنی مجلس شورای اسلامی در مقابل خانه ملت تجمع کردند.

معلمان حق‌التدریسی برای چندمین بار با حضور در مقابل ساختمان مجلس شورای اسلامی خواستار رسیدگی مسئولان به مشکلات و مطالبات خود شدند.

این گروه از تجمع‌کنندگان از صبح امروز با در دست داشتن پلاکاردهایی در محوطه مقابل ساختمان پارلمان تجمع کرده و با سردادن شعارهایی خواستار تعیین تکلیف وضعیت استخدامی خود شدند.

بر این اساس، در حالی که تعدادی از مراجعه‌کنندگان به ساختمان مجلس امروز نیز همچون روزهای قبل با حضور در مقابل ساختمان مجلس، خواهان ورود به پارلمان و ملاقات با نمایندگان خود در خانه ملت شده بودند، مسئولان حاضر به تحویل وسایل آن‌ها نشدند و این در حالی است که مراجعه‌کنندگان بنابر روال عادی ملاقات‌های مردمی باید کیف و وسایل غیرضروری همراه این افراد را پیش از ورود به مجلس شورای اسلامی تحویل داده و سپس با انجام هماهنگی‌های لازم با مسئولان حراست، وارد ساختمان بهارستان شوند.

 

 

با تمام این موارد و با درنظرگیری قوانین مربوط به ملاقات مردم با نمایندگان مجلس، امروز مسئولان بهارستان علاوه بر عدم دریافت وسایل مراجعه‌کنندگان و معلمان معترض، از ورود آن‌ها به‌منظور ملاقات با نمایندگان تا پیش از ساعت ۱۲ یعنی زمان پایان جلسه علنی مجلس ممانعت به عمل آوردند.

درپی حمله تروریستی خردادماه امسال به مجلس شورای اسلامی که به شهادت تنی چند از کارکنان قوه مقننه انجامید، تغییراتی در نحوه ورود و خروج به ساختمان بهارستان و برگزاری تجمعات مردمی مقابل مجلس شورای اسلامی اعمال شد که این امر در پاره‌ای از موراد موجبات نارضایتی ملاقات‌کنندگان مردمی و تجمع‌کنندگان را فراهم آورده است

خبرگزاری وزارت اموزش و پرورش اعلام کرد اما خبرگزاری خانه ملت همچنان سکوت کرده است

معلمان حق التدریس سه سال است به صورت حق التدریس و یک سال در لباس نیروی خریدخدماتی مشغول تدریس هستند و طبق مصوبه ی مجلس شورای اسلامی قرار بود امسال تعیین تکلیف شوند اما وزارت آموزش و پرورش هنوز اقدامی دراین مورد انجام نداده و خواهان به کار گیری این نیروها از طریق آزمون استخدامی است. این درحالی است که پیش از این و در دولت های قبلی معلمان حق التدریس پس از چندسال تدریس استخدام می شدند.

 

بیان دیدگاه !

نام :