کد خبر : 21557
تاریخ انتشار : 20 سپتامبر 2015 - 21:23
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 1,021 بازدید

تداوم ترمیم کابینه استاندار/ «احتمال» تغییر برخی فرمانداران و بخشداران!

  گروه سیاسی: یک منبع آگاه به هومیان‌نیوز گفت:«احتمال دارد برخی فرمانداران و بخشداران تغییر کنند». این منبع اگاه که نخواست نامش نوشته شود بیان داشت:«در راستای تداوم ترمیم کابینه استاندار احتمال دارد برخی فرمانداران نیز تغییر کنند». براساس اطلاعات این منبع، احتمالاً تعدادی از بخشداران نیز تغییر می‌کنند. پیش‌تر فرمانداران شهرستانهای سلسله و دلفان […]

میز مدیریت

 

گروه سیاسی: یک منبع آگاه به هومیان‌نیوز گفت:«احتمال دارد برخی فرمانداران و بخشداران تغییر کنند».

این منبع اگاه که نخواست نامش نوشته شود بیان داشت:«در راستای تداوم ترمیم کابینه استاندار احتمال دارد برخی فرمانداران نیز تغییر کنند».

براساس اطلاعات این منبع، احتمالاً تعدادی از بخشداران نیز تغییر می‌کنند.

پیش‌تر فرمانداران شهرستانهای سلسله و دلفان تغییر کردند. جعفر طولابی که از نیروهای نزدیک به اعتدال و اصلاحات است فرماندار شهرستان دلفان شد. پس از آن بود که قدرت‌اله فلاح‌نژاد دیگر نیروی حامی اعتدال به‌عنوان فرماندار شهرستان سلسله منصوب شد.

حالا خبر می‌رسد که احتمالاً برخی دیگر از فرمانداران و بخشداران تغییر می‌کنند. واژه‌ی احتمال به معنی «قطعیت خبر» نیست و در سطح «احتمال» است.

 

دیدگاه ها

اسدالهی در گفته :

افکار عمومی از وضعیت انتصابات در سطح مدیران استان رضایت ندارند و در این زمینه انتقادهای زیادی نسبت به آقای استاندار دارند متاسفانه توجهی به افکار عمومی نمی شود و مسئولان فراموش کردند که برای خدمت به افکار عمومی و پاسخ به مطالات آنها مسئولیت قبول نمودند

بجز بخشداران و فرمانداران ، مدیران کلی هستند که علی رغم نارضایتی از عملکرد آنها در طول سالیان متعدد اما شخص استاندار تاکنون نتوانسته مطالات مردم در این زمینه ها را جواب دهد که همین بحث انتصابات باعث نارضایتی طیفی زیادی از سیاسیون استان و شهرستانها شده / متاسفانه مدیرانی هم که توسط شخص بازوند منتصب گردیدند نتوانستند پاسخ اعتماد ایشان را بدهند بعنوان مثال دستگاهی که سروکار مستقیم با جوانان دارد و مدیر تازه نفسی در حال کار می باشد 80 درصد اهالی آن حوزه از وضع موجود نگران هستند و برخی ها نیز اعتراضات خود را مستقیم به وزارت خانه مربوطه اعلام می کنند که این یعنی قطع امید از رسیدگی مسئولان استانی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

یا در زمینه مدیران با سالیان متمادی تجربه که توفیقی نداشتند و انتظار می رفت در دولت تدبیر و امید مدیران باانگیزه و تفکر و ایده نو به سیستم ترزیق شود که متاسفانه تاکنون این اتفاق رخ نداده است بعنوان نمونه شرکت توزیع برق استان لرستان که انگار او هم تا بازنشسته نشود خدشه ای به جایگاهش وارد نمی شود که این روند در قیاس با دیگر استانها قابل قیاس نیست.
خلاصه اینکه در خصوص انتصابات مدیران نارضایتی وجود دارد و نیاز به ترمیم خواهد داشت

[پاسخ]

نظري كوشكي در گفته :

پلدختر تغيير كرد آقاي مهندس درمنان كه قبلا فرماندار دوره چگني بود به سمت فرماندار شهرستان پلدختر منصوب شد .

[پاسخ]

مخابراتی در گفته :

ازجناب استاندارانتظارداریم ازمدیران توانای بومی نظیرمهندس ناصرمحمودونددرمخابرات استفاده کنه..بخداحیفه این همه‌نیروی بومی که ماداریم ولی ایشونمیره‌ ازاراک‌نیرومیاره

[پاسخ]

بیان دیدگاه !

نام :