کد خبر : 31390
تاریخ انتشار : 16 آوریل 2017 - 20:06
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 455 بازدید

تشکر و اعتذار خانواده ی خزایی

  بسم الله الرحمن الرحیم . تشکر وقدردانی: چو عضوی به درد آورد روزگار دگر عضوها را نماند قرار خدایا توشاهد باش که به درستی ما خانواده خزایی مصداق واقعی این عبارت را از نزدیک مشاهده کردیم .از نزدیک شاهد ابراز احساسات خالصانه وبرادرانه دوستان ونزدیکان وهمسایگان وفرهنگیان وکلیه ادارات ونهادها بودیم .آیا اگر این […]

 

بسم الله الرحمن الرحیم .
تشکر وقدردانی: چو عضوی به درد آورد روزگار دگر عضوها را نماند قرار

خدایا توشاهد باش که به درستی ما خانواده خزایی مصداق واقعی این عبارت را از نزدیک مشاهده کردیم .از نزدیک شاهد ابراز احساسات خالصانه وبرادرانه دوستان ونزدیکان وهمسایگان وفرهنگیان وکلیه ادارات ونهادها بودیم .آیا اگر این ابراز احساسات وهمدردی نبود می توانستیم در مقابل مصیبت از دست دادن عزیزمان یارای ایستادن داشته باشیم ؟ ما خانواده خزایی چون دیدیم که تنها نیستیم ودیگران نیز در غم ما شریکند با افتخار در مقابل این ضایعه دلخراش صبر پیشه کردیم واز اندوهمان کاسته شد. درود بر این مردانگی مردم شریفمان که ما را تنها نگذاشتند وغمخوارمان بودند. خانواده های محترمی که در حین مریضی در تهران باچهره ای گشاده ومهمان نوازی مثال زدنی میزبان خانواده خزایی بودند خانواده محترم زیدی که با وجود مسافت زیاد همواره در بیمارستان در کنارمان بودند و همچنین خانواده محترم باغبانی در شهرستان خرم آباد باوجود مشکلات، ماوا وسرپناه مناسبی برای همراهان مریضمان بودند ،خانواده طولابی که منزل مسکونی خویش را در اختیارمان گذاشتند. وکلیه کسانی که درایام ناراحتی این مرحوم باحضور یا با تماس تلفنی جویای حال ایشان بودند واز کلیه دوستان ،آشنایان وفرهنگیان واداره آموزش وپرورش شهرستان کوهدشت ،سایر ادارات،بانک ها،نیروهای نظامی وانتظامی ،کسبه ،بازاریان ،نهادهای دولتی وکسانی که از طریق رسانه های مجازی تلگرام واینستاگرام ،مطبوعات روزنامه های محلی ،سایت ها با ما ابراز همدردی نمودند وتمام همسایگان که منزل خویش را در اختیار مراسم قرار دادند وتمام کسانی که در مراسم تشیع جنازه ،تدفین ،خاکسپاری وهمچنین مراسم سوم وهفتم ایشان شرکت نمودند ،کسانی که با مداحی ،سخنرانی ،مویه خوانی واشعار ادبی التیام بخش زخممان بودند تشکر صمیمانه داریم .امید است خداوند عمری دهد که بتوانیم گوشه ای از این همه لطف ومحبت را در شادی هایتان جبران نماییم .

ازطرف خانواده خزایی

دیدگاه ها

نوشین پهلوانی در گفته :

ذوقی چنان ندارد بی دوست زندگانی….. دودم به سر برآمد زین آتش نهانی…… روحت شاد جانشین پدرم.
جناب آزادبخت ممنون از همدردی و لطفتان

[پاسخ]

امید در گفته :

روحش شاد.

[پاسخ]

فائزه خزایی در گفته :

سپاس فراوان ..پدرم که رفت تمام شهر خالی شد مگر تو چند نفر بودی پدر

[پاسخ]

عبدی در گفته :

با عرض تسلیت خدمت خانواده محترم خزایی
عروج روحانی مردی از تبار خوبان بی ادعا دوست داشتنی و بیسار مهربان برای خانواده فرهنگیان سخت جانکاه بود .خدواند روحش را همنشین صالحان و مومنان گرداند. و به خانواده محترم ایشان صبر و شکیبایی عطا فرمایند.

[پاسخ]

بیان دیدگاه !

نام :