کد خبر : 12248
تاریخ انتشار : 18 آگوست 2014 - 22:03
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 598 بازدید

تقدیر از دوتن از آزاداگان و جانبازان کوهدشتی

از سوی بخشدار مرکزی کوهدشت از دوتن از آزاداگان و جانبازان هشت سال دفاع مقدس تقدیرشد. به گزارش هومیان نیوز، صبح دوشنبه از از سوی بخشدارمرکزی کوهدشت از دوتن از آزادگان و جانبازان هشت سال دفاع مقدس با اهدای لوح تقدیر و هدایای نقدی تقدیرشد. محمدرضا آزادبخت و عزیزاله قبادی از جانبازان و آزادگان سرافراز […]

2

از سوی بخشدار مرکزی کوهدشت از دوتن از آزاداگان و جانبازان هشت سال دفاع مقدس تقدیرشد.

به گزارش هومیان نیوز، صبح دوشنبه از از سوی بخشدارمرکزی کوهدشت از دوتن از آزادگان و جانبازان هشت سال دفاع مقدس با اهدای لوح تقدیر و هدایای نقدی تقدیرشد.

محمدرضا آزادبخت و عزیزاله قبادی از جانبازان و آزادگان سرافراز جنگ تحمیلی، درحال حاضر درفرمانداری کوهدشت مشغول به خدمت هستند.

محمدضرورنی، بخشدار مرکزی کوهدشت، درگفتگو با هومیان نیوزهدف از این تقدیر را ارج نهادن به مقام بلند آزادگان عنوان کرد و گفت: همزمان با سالروز ورود آزادگان به میهن، برخود دانستیم از دوتن از پرسنل آزاده ی فرمانداری تقدیر کنیم. وی ادامه داد: آرامش و امنیت امروز کشور مدیون جانبازی ها و رشادت های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است و این تقدیرها نمی تواند تحمل رنج سال ها اسارت آزادگان را پاسخ گوباشد اما به هرحال وظیفه ی ماست به هرنحوممکن به یاد این عزیزان باشیم.

3

 

دیدگاه ها

افرین بر بخشدار مرکزی . بجای فرمانداری اینکار رو کرد. ادم باید جوهر داشته باشه

[پاسخ]

هادي محمدي نژاد در گفته :

درود بر ضروري عزيز وقدرشناس پاينده باشيد

[پاسخ]

بیان دیدگاه !

نام :