کد خبر : 18735
تاریخ انتشار : 21 می 2015 - 23:06
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 1,430 بازدید

تقویت «موقعیت» معاون استاندار/ شاهرخی رئیس ستاد انتخابات استان شد

اختصاصی هومیان‌نیوز/گروه سیاسی: یک خبر موقعیت معاون سیاسی استاندار لرستان را محکم کرد: سیدسعید شاهرخی به عنوان رئیس ستاد انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در استان لرستان منصوب شد. متن حکم استاندار لرستان/ هوشنگ بازوند/ خطاب به شاهرخی چنین است: «جناب آقای سید سعید شاهرخی معاون محترم سیاسی، […]

سعید-شاهرخی

اختصاصی هومیان‌نیوز/گروه سیاسی: یک خبر موقعیت معاون سیاسی استاندار لرستان را محکم کرد: سیدسعید شاهرخی به عنوان رئیس ستاد انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در استان لرستان منصوب شد.

متن حکم استاندار لرستان/ هوشنگ بازوند/ خطاب به شاهرخی چنین است:

«جناب آقای سید سعید شاهرخی

معاون محترم سیاسی، امنیتی و اجتماعی

سلام علیکم

به موجب این حکم جنابعالی با حفظ سمت به عنوان رئیس ستاد انتخابات استان در برگزاری انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری منصوب می‌گردید.

امید است با اتکال به الطاف الهی و بهره گیری از رهنمودهای مقام معظم رهبری و سیاستهای دولت تدبیر و امید با برنامه‌ریزی و فراهم‌سازی همه تمهیدات لازم و استفاده از همه ظرفیتها و امکانات در برگزاری انتخاباتی که در آن حقوق انتخاب‌کنندگان و انتخاب‌شوندگان به عنوان حق الناس در فضایی امن و توأم با نشاط و آرامش، کاملاً رعایت گردد و در شأن و تراز ملت بزرگ ایران باشد، در انجام مسئولیت محوله موفق باشید».

ماه‌هاست شایعه برکناری معاون سیاسی استاندار به یک شایعه همیشگی در بین بخشی از نیروهای اصلاح‌‌طلب استان تبدیل شده و البته بخشی دیگر از اصلاح‌طلبان نیز حامی وی بوده‌اند. منتقدان او اعتقاد دارند وی نتوانسته است همگرایی بین نیروهای اصلاح‌طلب سراسر استان را فراهم کند و برخی انتصابات منتسب به وی آنچنان که باید و شاید مورد رضایت بخشی از اصلاح‌طلبان استان نبوده است.

اما موافقان شاهرخی نیز اعتقاد دارند شاهرخی یک اصلاح‌‌طلب حقیقی است و اگر شاهرخی برکنار شود خطر «قومیت‌گرایی منفی»، اصلاحات استان را فرا میگیرد؛ موافقان شاهرخی در شرایط فعلی حمایت از شاهرخی را واقع‌بینانه و مبتنی بر درک درست از شرایط سیاسی استان و در راستای عمل‌گرایی هوشمندانه تلقی می‌‌کنند.

عده‌ای هم دیدگاه میانه دارند و معتقدند معاون سیاسی باید اصلاحاتی در شیوه کاری‌اش ایجاد کند تا بتواند در حوزه مدیریتی‌اش موفق‌تر شود و بتواند همگرایی سیاسی را در بین همه نیروهای اصلاح‌طلب استان و همه نیروهای حامی تدبیر و امید استان فراهم نماید و به خوبی نماینده همه حلقه‌های اصلاح‌طلب و حامی تدبیر و امید استان لرستان باشد. همچنین معاون سیاسی استاندار در جایگاه حقوقی خود نیز بتواند به خوبی با همه جریانهای سیاسی اصلاح‌طلب و اصول‌گرا و مستقل/ تعامل منتج به تقویت موقعیت سیاسی دولت تدبیر و امید داشته باشد.

هومیان‌نیوز نیز بی‌طرفانه مهم‌ترین دلایل موافقان و مخالفان را منتشر کرده است.

دیدگاه ها

کشوری در گفته :

سید سعید حقش بیشتر از اینهاست . باید ان شالله در پستهای بالاتر ببینیم ایشون رو در قالب وزارت خانه ان شالله

[پاسخ]

بدون مرز در گفته :

ما که اصلاح طلبی ندیدیم جناب شاهرخی که سکان مدیریت اد ارات را بدست بگیرند شاید به اندازه انگشتان دست این تغییرات دیده نشده هرچه انتصاب بوده در چهارچوب و همگام با نمایندگان بوده

[پاسخ]

ملک اسا در گفته :

بسیار خوشحالیم . و از ایشان حمایت میکنیم

[پاسخ]

صادقی در گفته :

خدا رو شکر. ایشان با سابقه ۱۵ سال فرماندار بودن قطعا بهترین گزینه برای این امر هستند

[پاسخ]

هومیان نیوز پاسخ در تاريخ جمعه 22 می , 2015 12:14 ب.ظ:

از یک رایانه اگر چند نظر فرستاد شود صرفاً یکی تأیید می‌شود.

[پاسخ]

فرهنگی در گفته :

ماحسن انتخاب جناب استاندار محترم باعث مسرت دوستان دولت تدبیر و امید گشت .باید به استاندار محترم دست مریزاد گفت که با این انتخاب مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و مخالفان دولت تدییرو امید زد. احسنت که استاندار خوب می داند چگونه پاسخ این افراد ر که جو سیاسی را متشنج می کنند به موقع بدهد. و برای معاونت محترم سیاسی آرزوی توفیق و سلامتی داریم .

[پاسخ]

اردشیری در گفته :

جناب مهندس شاهرخی
انتصاب شایسته شمارا تبریک میگویم.
ارادتمندشما مهندس……{اردشیری}

[پاسخ]

پیام نور در گفته :

با سلام بعد از دیدار با آقای مهندس شاهرخی در دانشگاه پیام نور در روز استاد متوجه شایستگی ایشان شدیم و بسیار خرسندیم از این انتخاب شایسته

[پاسخ]

هومیان نیوز پاسخ در تاريخ جمعه 22 می , 2015 1:53 ب.ظ:

کامنتهایی که از یک رایانه و با یک آی پی آمده باشند فقط یکی‌شان تأیید میشود.

[پاسخ]

حسین مرادی در گفته :

سلام عرض پیکنم خدمت اقای شاهرخی عزیز و صمیمانه تبریک میگم .
مرادی

[پاسخ]

امیر صادقی در گفته :

با توجه به رزومه درخشان حضرتعالی انشاالله به فضل الهی این وظیفه جدید را هم به نحو احسنت انجام میدهید

[پاسخ]

نعمت پور در گفته :

سلام و تبریک میگم حضور سرور ارجمند جناب شاهرخی .

[پاسخ]

حسن بیرانوند در گفته :

تا کور شود هر انکس که نتواند دید من جمله شرفی و ازادبخت

[پاسخ]

رامین حسینی اصل در گفته :

جناب آقای مهندس سید سعید شاهرخی یادگار هشت سال دوران دفاع مقدس انتصاب شایسته حضرتعالی را که سوابق درخشانی در راه عدالت و توسعه داشته اید را بعنوان رئیس ستاد انتخابات استان تبریک عرض میکنم و از جناب آقای مهندس بازوند بخاطر این اقدام شایسته اشان تقدیر میکنم .

[پاسخ]

کرمی نوراباد در گفته :

جناب اقای سید سعید شاهرخی انتصاب بجا و شایسته حضرتعالی را بسمت مسئول ستاد انتخابات استان لرستان تبریک عرض مینمایم زیرکی سعه صدر تجربه ولایتمدار بودن داشتن روحیه تعامل از جمله ویزگی های مهمی است در وجود ان برادر قابل لمس است لذا برگزاری انتخابات مهمی چون مجلس شورای اسلامی با صبغه سلامت و جلب اعتماد مردم توسط ان جناب کاملا در دسترس خواهد بود موفق باشید

[پاسخ]

کسی که خوب می شناسیم. در گفته :

سید عزیز انتصابتان را تبریک میگویم.
امیدوارم تندرست و سربلند باشید. التماس دعا

[پاسخ]

بیداد در گفته :

عملکرد ایشان فوق العاده ضغیف است نمونه ان را در عدم توانایی لیشان درایجاد امنیت سخنرانی حاج حسن اقای خمینی نوه حضرت امام دیذیم که چه موجی از بدبینی نسبت به امنیت استان ایجاد کرد

[پاسخ]

آرمش پاسخ در تاريخ یکشنبه 24 می , 2015 7:02 ق.ظ:

معلوم است شما کاملا از برنامه بی خبرید وبا عدم آگاهی نظر می دهید اتفاقا بااین کار از امنیت استقبال وجلوی عده ای افراد سودجو وفرصت طلب که قصد بر هم زدن نظم عمومی را داشتند گرفته شد

[پاسخ]

سالار در گفته :

سید عزیز انتصاب شایسته شما را تبریک وبرایتان موفقیت را آرزو مندم

[پاسخ]

شهرداري در گفته :

جناب آقاي مهندس شاهرخي از مديران بسيار زحمت كش و شايسته اين استان هستند و دلسوزانه و به صورت شبانه روزي مشغول كار مي باشند , اين انتصاب بجا و شايسته رو به ايشان و هواداران محترمش تبريك مي گوييم و سلامتي و سربلندي هرچه بيشترش را از خداوند متعال خواستاريم.

[پاسخ]

امیر در گفته :

باسلام
قابل توجه آقای موسوی ، از نظر صداقت ، امانت داری ،پاک دستی ، درستکاری و مردمی بودن هیچ مدیر و مسئولی به پای آقای شاهرخی نمی رسد . سوال ما از آقای سیدمهدی موسوی اینست که عملکرد آقای شاهرخی در خصوص انتصاب فرمانداران و بخشداران که جز وظایف ایشان می باشد با توجه به اصلاح طلبیشان بسیار مثبت است .

[پاسخ]

ازادبخت در گفته :

آقای مهندس شاهرخی زمانی که مسئول انجمن اسلامی دانشگاه شیراز بود از آنچنان نبوغ و شجاعتی برخوردار بود که مسئولان وقتآموزش عالی و سیاسی کشور را در خصوص مطالبات دانشجویان و دانشگاهیان به چالش کشاندند. باید عرض کنم آقای شاهرخی اصلاح طلبی منطقی ، منصف ، باتدبیر و دانا می باشد .

[پاسخ]

اصله مرز در گفته :

جناب سید سعید شاهرخی انتصاب حضرتعالی را صمیمانه تبریک عرض میکنم
{محمد}

[پاسخ]

حسین پور از اردبیل در گفته :

انتخاب و انتصاب بجا و شایسته جناب آقای سیدسعید شاهرخی به رئیس ستادانتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در استان لرستان به مردم شریف و بزرگوار استان لرستان تبریک عرض نموده و آرزوی موفقیت و سربلندی دارم.%

[پاسخ]

بیان دیدگاه !

نام :