کد خبر : 33596
تاریخ انتشار : 14 نوامبر 2017 - 17:35
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 238 بازدید

تلاش برای نام‌گذاری ۱۱ آذر به‌عنوان روز لرستان

تلاش آن است روز ۱۱ آذرماه به‌عنوان روز لرستان در تقویم ثبت ‌شود این خبری است که رئیس شورای سیاستگذاری «بنیاد بیعت و مردم‌سالاری»، محسن صادقی آن را در خرم‌آباد با خبرنگاران در میان گذاشت. صادقی، عصر روز سه‌شنبه ۲۳ آبان‌ماه، تشریح کرد:«حضرت امام (ره) در تاریخ ۱۱ آذرماه سال ۴۱ در مسجد اعظم قم […]

تلاش آن است روز ۱۱ آذرماه به‌عنوان روز لرستان در تقویم ثبت ‌شود

این خبری است که رئیس شورای سیاستگذاری «بنیاد بیعت و مردم‌سالاری»، محسن صادقی آن را در خرم‌آباد با خبرنگاران در میان گذاشت.

صادقی، عصر روز سه‌شنبه ۲۳ آبان‌ماه، تشریح کرد:«حضرت امام (ره) در تاریخ ۱۱ آذرماه سال ۴۱ در مسجد اعظم قم علیه سیاست‌های شاه سخنرانی کردند و این سخنرانی به‌دنبال بیعت کتبی مردم لرستان با حضرت امام (ره) بود».

صادقی تصریح کرد:«از دل بیعت کردن مردم با امام (ره)، انقلاب و نظام مردم‌سالاری دینی شکل گرفت؛ با این نگاه نام بنیاد را بیعت و مردم‌سالاری، انتخاب کردیم».

وی بیان کرد:«مردم استان لرستان از سال ۴۱ تاکنون همیشه مدافع آرمانهای امام (ره) و مقام معظم رهبری بوده‌اند و شایسته است در تقویم یک روز به نام روز لرستان نام‌گذاری شود».

او گفت:«لرستان چهره‌های بزرگ و تأثیرگذار مذهبی همچون آیت‌اله بروجردی و آیت‌اله کمالوند داشته است».

رئیس شورای سیاست‌گذاری بنیاد بیعت و مردم‌سالاری خبر داد برنامه‌ریزی‌ها در حال انجام است تا ۱۱ آذرماه امسال، اولین همایش تجدید میثاق با آرمانهای انقلاب و امام (ره) و مقام معظم رهبری با حضور اقشار مختلف استان در تهران برگزار شود.

محسن صادقی تبیین کرد:«بنیاد فراجناحی است و با تشکیل کمیته‌های مختلف، از همه‌ی فرهیختگان استان اقدام به جذب می‌کند تا به یک بنیاد قوی در جهت توسعه و عمران لرستان تبدیل شود».

وی از تقویت مطالبه‌محوری و حمایت از رسانه‌ها برای بیان مشکلات مردم دفاع و تشریح کرد:«رسانه‌ها چشم و گوش مردم هستند و اگر انتقاد نباشد فساد زیاد می‌شود».

گفتنی است محسن صادقی، برادر نماینده تهران در مجلس، محمود صادقی است.

عکاس: ایمان بیرانوند

بیان دیدگاه !

نام :