کد خبر : 4456
تاریخ انتشار : 18 سپتامبر 2013 - 08:43
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 417 بازدید

توقف پرداخت تسهیلات مسکن مهر در کوهدشت/ متقاضیان به در بسته خوردند

   در حالی رئیس بنیاد مسکن کوهدشت از مسدود شدن پرداخت تسهیلات طرح مسکن مهر دراین شهرستان خبر می دهد که بسیاری از متقاضیان برای تکمیل واحدهای خود چشم به این تسهیلات دوخته‌اند. به گزارش خبرنگار مهر؛ برخی از متقاضیان تسهیلات مسکن مهر در روستاها و شهرای زیر 25 هزار نفر که برای دریافت این […]

 

 در حالی رئیس بنیاد مسکن کوهدشت از مسدود شدن پرداخت تسهیلات طرح مسکن مهر دراین شهرستان خبر می دهد که بسیاری از متقاضیان برای تکمیل واحدهای خود چشم به این تسهیلات دوخته‌اند.

به گزارش خبرنگار مهر؛ برخی از متقاضیان تسهیلات مسکن مهر در روستاها و شهرای زیر 25 هزار نفر که برای دریافت این تسهیلات به بانک مراجعه کرده بودند با خبر مسدود شدن پرداخت این تسهیلات مواجه شدند، موضوعی که موجب شد برای پرسیدن دلایل آن به سراغ رئیس بنیاد مسکن کوهدشت برویم.

بهمن امرایی در گفتگو با خبرنگار مهر در این رابطه گفت: بسیاری از مردم تشکیل پرونده داده و یک سری کارهای فیزیکی ساختمان خود را نیز انجام داده‌اند اما متاسفانه بانک مسکن که متولی پرداخت وام های طرح مهر است می گوید اعتبارات طرح مهر از مرکز مسدود شده است.

امرایی با بیان این که این معضلی ست که باید تکلیف آن مشخص شود، اظهار داشت: باید معلوم شود که بالاخره تکلیف در این زمینه چیست و آیا مردم نسبت به پرداخت تسهیلات امیدوار باشند یا نه؟!

رئیس بانک مسکن کوهدشت نیز در گفتگو با خبرنگار مهر در رابطه با مسدود شدن تسهیلات طرح مهر، گفت: ابتدا به ما اعلام کردند پرونده‌های متقاضیان را تحویل بگیریم و ما بلافاصله با بنیاد مسکن تماس گرفتیم و پرونده‌هایی را هم معرفی کردند، چند روز اول، کار برخی از متقاضیان را نیز راه انداختیم اما ناگهان از مرکز اعلام شد که سیستم طرح مهر مسدود شده است.

حسن امیری با بیان اینکه ما تابع اعلام و ابلاغ از مرکز هستیم، ادامه داد: از بالا به ما دستور دادند روند پرداخت تسهیلات طرح مسکن مهر را متوقف کنیم اما دقیقا از علت این امر اطلاع نداریم.

وی اظهار داشت: این اواخر اعتبارات طرح مسکن مهر در سراسر کشور تقریبا در حال اتمام است و فکر می کنم علت مسدود شدن سیستم این طرح، کمبود اعتبار باشد.

حشمت آزادبخت / خبرگزاری مهر

دیدگاه ها

مسكن شر نه مهر لطفا فرهنگ سازي زيادي جهت اپارتمان نشيني صورت گيرد

[پاسخ]

بیان دیدگاه !

نام :