کد خبر : 33897
تاریخ انتشار : 12 دسامبر 2017 - 05:45
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 640 بازدید

جشن دانش آموختگی سومین دوره دانشجویان مرکز آموزش عالی کوهدشت با حضور معاون دانشجویی دانشگاه لرستان

جشن دانش‌آموختگی سومین دوره دانشجویان مرکز آموزش عالی کوهدشت با حضور معاون دانشجویی دانشگاه لرستان، دکتر حجت‌اله یونسی، برگزار شد. به گزارش هومیان نیوز، مجتمع فرهنگی، هنری امید، متعلق به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کوهدشت، عصر روز دوشنبه ۲۰ آذرماه، میزبان این جشن بود. دکتر یونسی در سخنانی گفت:«فارغ‌التحصیل شدن دانشجویان را از […]

جشن دانش‌آموختگی سومین دوره دانشجویان مرکز آموزش عالی کوهدشت با حضور معاون دانشجویی دانشگاه لرستان، دکتر حجت‌اله یونسی، برگزار شد.

به گزارش هومیان نیوز، مجتمع فرهنگی، هنری امید، متعلق به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کوهدشت، عصر روز دوشنبه ۲۰ آذرماه، میزبان این جشن بود.

دکتر یونسی در سخنانی گفت:«فارغ‌التحصیل شدن دانشجویان را از طرف ریاست محترم دانشگاه لرستان، جناب آقای دکتر عزیزی، شادباش می‌گویم».

وی تصریح کرد:«علم انسانی، به‌دنبال خدمت کردن به جامعه است و هر شخصی در هر جایگاهی، به مردم خدمت کند، او معلم است و معلمی، شغل انبیاست».

او خطاب به دانش‌آموختگان، بیان کرد:«این مرحله، پایان راه نیست بلکه آغاز راه است و ایران را همین جوانان می‌سازند و مهم است که برای ساختن و پیشرفت و آبادانی کشور، به نیروهای این مرز و بوم، بیش از پیش، تکیه کنیم».

معاون دانشجویی دانشگاه لرستان، بر سه خواسته‌ی مقام معظم رهبری از جوانان تأکید کرد:«تحصیل، ورزش و تهذیب».

رئیس مرکز آموزش عالی کوهدشت، دکتر شهرام ملکی نیز در سخنانی، از اهمیت روز دانشجو گفت و تشریح کرد:«مرکز آموزش عالی کوهدشت به مدت شش سال است که فعالیت می‌کند و تاکنون تعداد ۱۵۰ دانشجو از این مرکز، فارغ‌التحصیل شده‌اند».

دکتر ملکی، فارغ‌التحصیل‌شدن سومین دوره دانشجویان مرکز آموزش عالی کوهدشت را به دانش‌آموختگان، شادباش گفت.

مرکز آموزش عالی کوهدشت دارای دو رشته‌ی تحصیلی زبان و ادبیات انگلیسی و ریاضیات و کاربردهاست.

جشن، با برنامه‌های متنوع از قبیل موسیقی، نمایش‌های شاد،مسابقه و پخش کلیپ‌های تصویری، همراه بود.

از نفرات اول تا سوم دوره‌های ورودی سال‌های اخیر نیز تجلیل شد. اسامی دانش‌آموختگان خوانده شد و به آنها هم، لوح تقدیرهایی اعطاء شد.

مسئول پیگیری امور مراکز اقماری وابسته به دانشگاه لرستان، ایرج بیرانوند و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کوهدشت، عزت جعفری نیز در این جشن حضور داشتند.

همچنین، مصطفی عزیزی، دکتر مسعود رحمتی، احسان احمدی و چراغی، دکتر یونسی را در این برنامه، همراهی کردند.

بیان دیدگاه !

نام :