کد خبر : 33779
تاریخ انتشار : 1 دسامبر 2017 - 19:27
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 372 بازدید

جهت اطلاع شورای ترافیک کوهدشت / معضل خیابان اصلی را دریابید

  به گزارش هومیان نیوز، کافی ست به میدان امام کوهدشت و مقابل داروخانه ی شبانه روزی اش سری بزنی تا با معضلی به نام ترافیک و راه بندان روبه رو شوی. اما تنها عامل به وجود آمدن این ترافیک سنگین، ماشین هایی است که به عنوان مسافرکشان روستایی، آنجا را برای دادزدن و جمع […]

 

به گزارش هومیان نیوز، کافی ست به میدان امام کوهدشت و مقابل داروخانه ی شبانه روزی اش سری بزنی تا با معضلی به نام ترافیک و راه بندان روبه رو شوی. اما تنها عامل به وجود آمدن این ترافیک سنگین، ماشین هایی است که به عنوان مسافرکشان روستایی، آنجا را برای دادزدن و جمع کردن مسافران خود انتخاب کرده اند. این مسافرکشان اهل کونانی(کورونی) از میدان امام تا میدان شهدا را قرق کرده و با جمع شدن در این مکان، علاوه بر به وجودآوردن راه بندان در ساعات شلوغ شهر، مزاحم کسب و کار مغازه ها شده اند به گونه ای که صدای اعتراض و انتقاد کاسب ها به شدت بلندشده است.

این ناهنجاری درحالی گریبان مرکز شهر کوهدشت را سخت چسبیده است که ترمینال کونانی و روستاهایش در میدان امام حسین کوهدشت سال هاست در حال فعالیت روزانه است و تمام کار حمل و نقل روستاها و مناطق تابعه ی کوهدشت در آن مکان انجام می شود و جز مسافرکش های شهرکونانی، کار مسافرکشی مناطق دیگر در این ترمینال صورت می گیرد.

مسافرکش های اهل کونانی می گویند ما دوست نداریم باعث ایجادمزاحمت برای مرکز کوهدشت شویم اما رفتن به ترمینال باید از جانب همه ی ما صورت گیرد. آن ها مدعی اند گاهی با جریمه شدن از سوی راهنمایی و رانندگی به ترمینال می رویم اما متوجه بازگشتن عده ای می شویم که می آیند و در میدان امام مسافرها را سوار می کنند و ما هم مجبوریم برگردیم.

گفتنی ست در فاصله ی بسیار کوتاه میدان امام تا میدان شهدای کوهدشت، روزانه نزدیک به ۳۰خودروی سواری مسافرکش کونانی توقف می کند و راهنمایی و رانندگی با متوسل شدن به جریمه و ایجاد درآمد برای خویش نمی تواند با این معضل برخورد درست و منطقی داشته باشد و بی گمان این امر از دید شورای ترافیک این شهرستان پنهان نمانده که این چنین دست روی دست گذاشته است…

 

دیدگاه ها

مطلع در گفته :

شورای شهر ضعیف است

[پاسخ]

فضلی در گفته :

دوست عزیز بنده به نمایندگی از راهنمایی ورانندگی به شما وبقیه دوستان که اطلاع ندارند یادآوری میکنم،حتی یک ریال از وجوه جریمه به جیب راهورنمیرود،وبه حساب خزانه واریزوپس از طی مراحل اداری پیش بینی شده،به شهرداری ها و ادارات راه تخصیص داده میشود.

[پاسخ]

لر در گفته :

کسی که نمیداندگناهی ندارد…پس شورای شهر بیگناه است…اگرشهرترافیک نداشته باشد که شهر نیست …واگرچنین نباشد شورای شهراحساس دلتنگی میکند …دلمرده میشود …غمگین میشود .واحساس میکندبه روستای محل زندگی خودتبعید شده …..شهرباید شوروهیجان داشته باشد …شلوغ باشد …ترافیک داشته باشد اگرچنین نباشد جلسه راهبردی مشکل ترافیک برگزارنمیشودوهم ولایتیها ازروستابه شهر آمده وازشورامیخواهندچرا رای آنها راگرفته وهیچ خبری ازجلسات وتصاویرهمایشها دررسانه ها نیست ….آخراینجاهم دهکده ی جهانی شده واخبارسریعاجابجا میشود…..

[پاسخ]

فلاح در گفته :

حیف برای این شهر .حیف برای زادگاهی که همیشه وقتی ازش دورم دلم تنگ می شود اما وقتی در آن هستم خیلی چیزها باعث آزار می شود .در کل قانون در آن رعایت نمی شود .بیشتر به یک شهر بی کلانتر شبیه است .افسوس به خاطر این شهر عزیز کم آب کم قانون دوست داشتنی

[پاسخ]

بیان دیدگاه !

نام :