کد خبر : 20829
تاریخ انتشار : 21 آگوست 2015 - 07:38
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 547 بازدید

حرم امامزاده محمد(ع) کوهدشت، میزبان همایش بزرگداشت امام زادگان لرستان

  همایش بزرگداشت امامزادگان استان لرستان در بقعه متبرکه امامزاده محمد شهرستان کوهدشت برگزار شد. به گزارش هومیان نیوز دراین همایش که ظهر پنجشنبه برگزارشد، حجت الاسلام  طهماسبی امام جمعه  شهرستان کوهدشت وجود امامزادگان رافرصتی برای آشنایی مردم با قرآن وفرهنگ اهل بیت علیهم السلام عنوان کرد و گفت : بقاع متبرکه وامامزادگان مکانهای معنوی […]

1

 

همایش بزرگداشت امامزادگان استان لرستان در بقعه متبرکه امامزاده محمد شهرستان کوهدشت برگزار شد.
به گزارش هومیان نیوز دراین همایش که ظهر پنجشنبه برگزارشد، حجت الاسلام  طهماسبی امام جمعه  شهرستان کوهدشت وجود امامزادگان رافرصتی برای آشنایی مردم با قرآن وفرهنگ اهل بیت علیهم السلام عنوان کرد و گفت : بقاع متبرکه وامامزادگان مکانهای معنوی وفرهنگی هستند که می توانند در فرهنگ سازی جامعه نقشی تعیین کننده ایفا کنند.

حجت الاسلام خاکباز مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان نیز در این همایش با بیان اینکه امامزادگان و بقاع متبرکه میتواند به مراکز اصلی فرهنگ دینی تبدیل شوند از وجود 100 بقعه وامامزاده در استان خبرداد و افزود :از این تعداد ده شاخص استانی و دو شاخص کشوری هستند که بقعه امامزاده محمد کوهدشت یکی از آنها ست. باقری مدیر کل حراست سازمان اوقاف و امور خیریه کشور امامزادگان راسدی محکم در برابر هجمه های فرهنگی نام برد و اظهار داشت :ما بايد اين امامزادگان را الگوی خود قرار دهیم تا از گمراهی و ضلالت نجات پیدا کنیم.

آیت الله نیازی از مدرسین برجسته حوزه علمیه قم در این همایش تعظيم و تکریم امامزادگان را از شعاعر الهی نام برد و گفت :احترام به امامزادگان احترام به اهل بیت علیهم السلام ورسول خداست.

در ادامه این مراسم از خادمین بقعه متبرکه امامزاده محمد درب گنبد کوهدشت با دادن لوح سپاس تجلیل شد
در پایان این همایش حاضران در این همایش با اهدای شاخه گل به مقام این امامزاده واجب التعظیم ادای احترام کردند.

دیدگاه ها

رضایی در گفته :

سلام برادر این همایش عکس نداشت ؟یا جمعیت نداشته.

[پاسخ]

بیان دیدگاه !

نام :