کد خبر : 30821
تاریخ انتشار : 22 فوریه 2017 - 05:09
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 247 بازدید

حمایت دولت تدبیر و امید از افزایش تعداد تشکلها و نشریات دانشجویی دانشگاه لرستان

خبرنگار هومیان‌نیوز: در ابتدای سال 92 تعداد انجمن‌های علمی دانشجویی دانشگاه لرستان 34 انجمن بود که با روی کارآمدن دولت تدبیر و امید، سیاست حمایت از افزایش تعداد این انجمن‌ها در دستور کار قرار گرفت. هشت ماه که از سال 95 گذشت تعداد این انجمن‌های علمی دانشجویی در دانشگاه لرستان به 46 انجمن علمی افزایش […]

خبرنگار هومیان‌نیوز: در ابتدای سال 92 تعداد انجمن‌های علمی دانشجویی دانشگاه لرستان 34 انجمن بود که با روی کارآمدن دولت تدبیر و امید، سیاست حمایت از افزایش تعداد این انجمن‌ها در دستور کار قرار گرفت.

هشت ماه که از سال 95 گذشت تعداد این انجمن‌های علمی دانشجویی در دانشگاه لرستان به 46 انجمن علمی افزایش یافت.

در ابتدای سال 92 تعداد کانون‌های فرهنگی دانشگاه لرستان هشت کانون بود که چند ماه گذشته از سال 95 این مقدار به 16 کانون فرهنگی افزایش یافت.

اما در بخش تعداد نشریات دانشجوی نیز شاهد یک رشد محسوس بوده‌ایم؛

در ابتدای سال 92 تعداد نشریات دانشجویی در دانشگاه لرستان 50 نشریه بود که با روی کارآمدن دولت تدبیر و امید، سیاست کاری حمایت از افزایش تعداد نشریات کلید خورد و هنگامی که به میانه‌ی سال 95 رسیدیم این تعداد به 72 نشریه افزایش یافت.

همچنین تا ابتدای سال 92 تعداد هفت کرسی آزاداندیشی در دانشگاه لرستان برگزار شد در حالی که هشت ماه از سال 95 که گذشت این عدد به 24 کرسی آزاداندیشی در دانشگاه لرستان رسید. رویکرد این است که تضارب آراء و تبادل دیدگاه رونق گیرد و فضای آزادی بیان، تقویت شود.

نیز در ابتدای سال 94 دفتر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه لرستان مجوز فعالیت گرفت و کار خویش در مسیر قانون شروع کرد. این انجمن در دوره‌ی قبل، تعطیل شده بود.

هم‌اینک سه تشکل دانشجویی بسیج دانشجویی، انجمن اسلامی دانشجویان و جامعه اسلامی، در چارچوب قانون و هرکدام با دارا بودن اتاق ویژه خویش، در دانشگاه لرستان فعالیت می‌کنند.

درحال حاضر، دانشگاه لرستان، 9 هزار و 300 دانشجو و 270 عضو هیئت علمی دارد.

دیدگاه ها

حبیب اله بدری در گفته :

سلام
روحانی به فکر اشتغال دانست
یان و جوانان باشد افزایش تشکلهای دانشجویی دردی از مردم را دوا نمی کند. دانشگاه باشگاه احزاب بیرون دانشگاه که نیست. شعار درمانی بس است بیکاری و فقر کمر مردم را خم کرده است.

[پاسخ]

حبیب اله بدری پاسخ در تاريخ جمعه 24 فوریه , 2017 11:34 ق.ظ:

تصحیح شود:
روحانی به فکر اشتغال دانشجویان و جوانان باشد

[پاسخ]

بیان دیدگاه !

نام :