کد خبر : 31136
تاریخ انتشار : 19 مارس 2017 - 08:02
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 553 بازدید

حمل زباله هر 24 ساعت برای اولین بار / در آینده شاهد کوهدشتی سرسبز خواهیم بود

  شهردارکوهدشت از حمل زباله های شهری  کوهدشت به طور منظم خبرداد. به گزارش هومیان نیوز، علی نجات نورعلی با بیان این که در راستای خدمات شهری، برای اولین باراست که شهرداری زباله های شهری را هر 24 ساعت یک بار از مقابل منازل و معابر جمع آوری و حمل می کند، گفت: کسی نمی […]

 

شهردارکوهدشت از حمل زباله های شهری  کوهدشت به طور منظم خبرداد.

به گزارش هومیان نیوز، علی نجات نورعلی با بیان این که در راستای خدمات شهری، برای اولین باراست که شهرداری زباله های شهری را هر 24 ساعت یک بار از مقابل منازل و معابر جمع آوری و حمل می کند، گفت: کسی نمی تواند ادعا کند جز در خیابان رهبری و چند خیابان منتهی به هسته ی مرکزی شهر کوهشت، بیشتر از 48 ساعت حمل زباله ها به تعویق افتاده است.

شهردار کوهدشت ادامه داد: خدا را شکر که مردم این شهرستان از اقدام شهرداری در رابطه با حمل زباله ها راضی هستند. وی اظهارداشت: با این وجود با کمبود سطل زباله ی شهری روبه رو هستیم اما از سازمان پسماند تهران قول و قراری گرفته ایم که 800 سطل زباله در اختیار کوهدشت قرار دهند و امیدوارم بتوانیم این تعداد را وارد شهرستان کرده و در جاهای مناسب نصب کنیم.

کوهدشت روزگاری سرسبز بود

شهردار کوهدشت با بیان کوهدشت زمانی سرسبز بود و امروز هرشهرداری قدم مثبتی برمی دارد او را به مرحوم دلیجانی مانند می کنند، ادامه داد: ما هم به روح این بزرگمرد درود می فرستیم به خاطر کارهای ماندگاری که در این شهرستان به یادگار گذاشته است. نورعلی گفت: در نیمه ی دوم سال 94 تعداد 5 بوستان کوچک را به شهر اضافه کردیم که انشاالله در روزهای نزدیک به طور کامل در اختیار مردم قرار خواهند گرفت.

وی بیان داشت: خداوند بزرگ را شاکرم که با وجود وضعیت کمبود آب در کوهدشت، توانسته ایم سرانه ی فضای سبز این شهرستان را 20 سانتی متر مربع اضافه کنیم. نورعلی افزود: این نوید را به مردم کوهدشت می دهم که با برنامه ریزی های شهرداری، در آینده شهری سرسبز را شاهد خواهیم بود کما این که همه باید در راستای رفع مشکل آب در این دشت تلاش کنیم.

دیدگاه ها

ويريار در گفته :

دراینکه شماازشهرداران قبل که ازبدنه شهرداری نبودند بهتر کارکردید شکی نیست اماچندمطلب
1.موزاییک فرش کردن بلوارهای سطح شهر……..بجای چمن وسرانه فضای سبز؟
2.بجای هزینه های گزاف ترمیم میادین شهر بهتر است به فکرایجادپل های غیر همسطح باشید
3.فکری بحال میدان امام حسین وترافیک روزهای پنج شنبه وپارکینگ برای بهشت زهرا

[پاسخ]

فریاد کوهدشت در گفته :

جناب آقای نورعلی خسته نباشید .بینی وبین الله عملکرد شما در طول دوران تصدی شهرداری خیلی خوب بود .تنها مشکل عدم صدور پروانه برای واحدهایی است که ساخته شده اند وبیش از 5سال است که این ساختمانها همچنان منتظر دستور استاندار هستند که به کلیه ساختمانهای فاقد پروانه یا پایان کار هم مجوز داده شود

[پاسخ]

بیان دیدگاه !

نام :