کد خبر : 32962
تاریخ انتشار : 13 سپتامبر 2017 - 07:28
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 553 بازدید

خادمی با تصویب هیئت دولت استاندار لرستان شد

سیدموسی خادمی با تصویب هیئت دولت استاندار لرستان شد. به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی دولت، در جلسه امروز هیئت وزیران که به ریاست حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رئیس جمهوری تشکیل شد، فریدون همتی، عبدالمحمد زاهدی، موسی خادمی، محمد مهدی مروج الشریعه، اسماعیل تبادار، محمد احمدی و محمدعلی نجفی به ترتیب به […]

سیدموسی خادمی با تصویب هیئت دولت استاندار لرستان شد.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی دولت، در جلسه امروز هیئت وزیران که به ریاست حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رئیس جمهوری تشکیل شد، فریدون همتی، عبدالمحمد زاهدی، موسی خادمی، محمد مهدی مروج الشریعه، اسماعیل تبادار، محمد احمدی و محمدعلی نجفی به ترتیب به عنوان استانداران استان های هرمزگان، قزوین، لرستان، خراسان جنوبی، فارس، کهگیلویه و بویراحمد و البرز رای اعتماد گرفتند.
هیئت دولت همچنین از زحمات استانداران قبلی تشکر کرد.

توضیحات:

هوشنگ بازوند از مهرماه 92 تاکنون به مدت سه سال و یازده‌ماه استاندار لرستان بود.

در طول چهل سال گذشته فقط سیدمحمد جهرمی (دوران دفاع مقدس) و احمد انتظاری (دوران دولت اول زنده یاد آیت اله هاشمی رفسنجانی) به مدت بیش از چهار سال، استاندار لرستان بوده‌اند و دوران استانداری سایر استانداران، کمتر از چهار سال بوده است.

سیدموسی خادمی دکترای مدیریت استراتژیک دارد و در دولت اول دکتر روحانی استاندار استان کهگیلویه و بویر احمد بوده است و نیروی بومی این استان محسوب می‌شود.

وی در دوران دولت اصلاحات نیز کارنامه کاری معاونت برنامه‌ریزی استانداری در استانهای بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد را دارد. او متولد 1347 است.

جابجایی بخشی از استانداران، سیاست کلی دولت تدبیر و امید است.

دیدگاه ها

امروز را بخاطر داشته باشيد ، اينده در مورد عملكرد بازوند قضاوت خواهد كرد ولي چه فايده كه ما اشتباه كرديم و مديري از جنستلاش و سازندگي را از دست داديم ، روزي بازوند را كه چندين استان خواهان حضورش بودند رو با خواهش و التماس اورديم . مطمئن باشيد مقصر ماييم نه بازوند . در اينده اين جمله رازياد خواهيم شنيد : خدا بيامرزد پدر بازوند را اي كاش مي ماند .

[پاسخ]

شکوهی یاسوج در گفته :

.ولی الله شکوهی فعال سیاسی در کهگلویه
بسمه تعالی . ضمن قدردانی ازتلاشهایی بی شائبه جناب دکتر خادمی استاندار محبوب استان کهگلویه وبویراحمد که حقا با ایده دینی ومکتبی و ولائی برای استان درهمه عرصه هاتلاش ماندگار کرد .بنده ازباب ظایفم میدانم هرچند تفکری جدا ازایشان دارم که حال مهم ترین و کلیدی ترین خصوصیات این بزرگوار را به طور کلی بیان کنم .وبه مردم لرستان تبریک بگویم
دکتر خادمی
در عرصه تخصص، دارا بودن از علم و دانش، تجربه کاری، حسن تدبیر،سعه صدر، شایستگی و کفایت ، نظم وانضباط، حسن تدبیر، پشتکار، پاکی و صلاحیت خانوادگی،قدرت تشخیص و تجزیه و تحلیل،استقامت در برابر مشکلات،قاطعیت و شجاعت از اهمیت برخوردار است.
ومعیارهای ارزشی این سید بزرگوار سخاوت،تواضع،فروتنی، تسلط بر خشم،نصاف و عدالت، گشاده رویی،میانه رویی،امانت داری، عنایت به کارکنان،صبر و بردباریری، طرد سخن چین، طرد چاپلوس، خوش بینی نسبت به دیگران،عیب‌پوشی و پرهیز از عیب جویی،پرهیز از غرور و تکبر،وفای به عهد،صداقت،اعتماد به نفس،مشورت کردن،احتیاط و دقت در قضاوت را دارند
وازخصوصیات مکتبی این سید محبوب . تقوی،امید به پاداش الهی،توانایی در کنترل نفس،توکل به خدا،قیام به وظیفه،حق گرایی،مسئولیت در قبال جامعه،مهربانی با ضعیفان و قاطعیت با قدرتمندان،خیرخواهی،داشتن آرمان،اهمیت دادن به نماز،عبرت از گذشتگان،یاور ظالمان نبودن،امتیاز ندادن به خویشان و اطرافیان،صرفه جویی در اموال عمومی،عدم همکاری در اعمال خلاف،پرهیز از سوء استفاده از مقام را دارند جادارد انتصاب به جا وشایسته این بزرگوار را بعنوان استاندار لرستان را که بیانگرتعهد کارامدی لیاقت وشایستگی های برجسته ایشان را درصحنه های خدمت صادقانه به نظام ومیهن اسلامی است تبریک عرض نموده .موفقیت و سربلندی این عزیر را از درگاه خداوند منان مسئلت دارم.اگه لطف کنید انتشار دهید ممنون میشم

[پاسخ]

بیان دیدگاه !

نام :