کد خبر : 33336
تاریخ انتشار : 19 اکتبر 2017 - 11:55
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 391 بازدید

خانه احزاب و فرهنگ دوستی و برادری

  رئیس خانه احزاب ایران در جمع دبیران احزاب لرستان گفت:«فضای فعلی خانه احزاب ایران یک فضای دوستی، همکاری و برادری است». حسین کمالی که صبح روز پنجشنبه ۲۷ مهرماه، با حضور وی، انتخابات انتخاب شورای اجرایی خانه احزاب استان لرستان و افتتاح این خانه، کلید خورد، در سخنانی خطاب به دبیران احزاب اصلاح‌طلب، اصولگرا […]

 

رئیس خانه احزاب ایران در جمع دبیران احزاب لرستان گفت:«فضای فعلی خانه احزاب ایران یک فضای دوستی، همکاری و برادری است».

حسین کمالی که صبح روز پنجشنبه ۲۷ مهرماه، با حضور وی، انتخابات انتخاب شورای اجرایی خانه احزاب استان لرستان و افتتاح این خانه، کلید خورد، در سخنانی خطاب به دبیران احزاب اصلاح‌طلب، اصولگرا و مستقل‌های لرستان گفت:«این مهم است که احزاب در رویکرد منافع توسعه‌ای و مطالبات توسعه‌ای استان با همدیگر وحدت داشته باشند و همچنین تقویت منافع ملی، وحدت و همبستگی ملی، اولویت‌های نخست است».

او از توسعه متوازن دفاع کرد:

«توسعه باید متوازن و در همه جنبه‌ها باشد؛ اینکه بگوییم ابتدا فلان بخش، توسعه و بعد بخش‌ها بعدی توسعه یابند، این نادرست است؛ بلکه توسعه فرایندی است متوازن و همگون و همه ابعاد توسعه را باید مدنظر قرار داد».

وی حرف‌های اخیر رئیس‌جمهور آمریکا، ترامپ در مورد ایران را محکوم کرد.

در جلسه‌‌ی صبح پنجشنبه، فرمانداران استان نیز حضور داشتند که به گفته‌ی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان، حبیب‌اله خجسته‌پور نشان از اهمیت اصل تحزب و فعالیت حزبی قانونمند نزد دولتمردان دولت تدبیر و امید دارد.

گفتنی است استان لرستان هفتمین استانی است که با حضور رئیس خانه احزاب ایران، حسین کمالی، خانه احزاب آن که در خیابان شریعتی خرم‌‌آباد (خیابان فرعی روبه‌روی هتل شهرداری) قرار دارد، در ظهر روز پنجشنبه ۲۷ مهرماه افتتاح شد.

احزاب مجوز‌دار اصلاح‌طلب، اصولگرا و مستقل‌های اعتدالی سه فراکسیون خانه احزاب استان لرستان را تشکیل می‌دهند.

حسین کمالی هم‌چنین دبیرکل حزب اسلامی کار است.

بیان دیدگاه !

نام :