کد خبر : 27431
تاریخ انتشار : 21 جولای 2016 - 16:15
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 574 بازدید

خبرنگاران لرستان آزمون دادند

لرستان اولین آزمون خبرنگاری مرکز مطالعات رسانه‌های وزارت ارشاد اسلامی را به خود دید. ظهر پنجشنبه 31 تیرماه مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی خرم‌آباد میزبان خبرنگاران بود تا از آن‌ها آزمون گرفته شود. این آزمون برای آنهایی بود که چند ماه پیش در کلاس‌های آموزشی خانه مطبوعات استان لرستان شرکت جسته بودند. مدیرعامل خانه مطبوعات […]

مطبوعات

لرستان اولین آزمون خبرنگاری مرکز مطالعات رسانه‌های وزارت ارشاد اسلامی را به خود دید.

ظهر پنجشنبه 31 تیرماه مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی خرم‌آباد میزبان خبرنگاران بود تا از آن‌ها آزمون گرفته شود.

این آزمون برای آنهایی بود که چند ماه پیش در کلاس‌های آموزشی خانه مطبوعات استان لرستان شرکت جسته بودند.

مدیرعامل خانه مطبوعات استان لرستان، کیانوش رستمی می‌گوید:«برای آنهایی که از این آزمون سربلند بیرون بیایند گواهی معتبر از طرف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صادر می‌شود».

به گفته‌ی رستمی آنهایی نیز که در آزمون رد شوند می‌توانند در کلاس‌های شهریورماه شرکت کنند و دوباره آزمون برای کلاس‌های شهریورماه نیز برگزار خواهد شد. خبرنگاران شهرستان‌های استان نیز شهریورماه فرصت خواهند داشت در کلاس‌های آموزشی شرکت جویند.

معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، ماشاءاله امان‌الهی‌بهاروند نیز به هنگام برگزاری آزمون راهی مرکز علمی‌کاربردی جهاد دانشگاهی خرم‌آباد شد تا چند دقیقه‌ای از اجرای آزمون بازدید کند.

محتوای پرسش‌های آزمون حول گزارش‌نویسی در مطبوعات، ویراستاری در مطبوعات، مصاحبه، انواع سبک‌های خبرنویسی و روابط عمومی بود.

بیش از 40 نفر از خبرنگاران استان که در کلاس‌های آموزشی به طور مرتب شرکت کرده بودند در این آزمون شرکت جستند.

بیان دیدگاه !

نام :