کد خبر : 27681
تاریخ انتشار : 4 آگوست 2016 - 16:14
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 1,176 بازدید

خدانظر دریکوند در گفت‌وگو با خبرنگار هومیا‌ن‌نیوز: پیشرفت سازمانی با ارتقاء سطح کارآمدی مدیران به‌دست می‌آید

«این مهم است که توسعه‌ی مدیریت و پشتبانی آموزش و پرورش مدام تلاش کند سرمایه انسانی تقویت شود و سطح کارآمدی مدیران سازمان نیز افزایش یابد». به گزارش  هومیان نیوز، معاون جدید توسعه‌ی مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش لرستان، خدانظر دریکوند با در میان گذاشتن این مطلب با خبرنگار هومیان‌نیوز توضیح داد:«هرچقدر نیروی انسانی […]

خدانظر دریکوند

«این مهم است که توسعه‌ی مدیریت و پشتبانی آموزش و پرورش مدام تلاش کند سرمایه انسانی تقویت شود و سطح کارآمدی مدیران سازمان نیز افزایش یابد».

به گزارش  هومیان نیوز، معاون جدید توسعه‌ی مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش لرستان، خدانظر دریکوند با در میان گذاشتن این مطلب با خبرنگار هومیان‌نیوز توضیح داد:«هرچقدر نیروی انسانی آموزش و پرورش از نظر کارآمدی به سطح بالاتری ارتقا پیدا کنند به طور حتم دانش‌آموزان نیز در یادگیری موفق‌تر خواهند بود».

دریکوند تشریح کرد:«این مهم است که تلاش کنیم سرمایه اجتماعی و اعتماد به ویژه اعتماد به آموزش و پرورش را در جامعه بیش از پیش تقویت کنیم».

وی تأکید کرد توسعه‌ی مدیریت به معنی افزایش کارآمدی در سطح مدیران آموزش و پرورش است و اینکه همواره تلاش کنیم به اهداف توسعه‌ای آموزش و پرورش که در سند تحول بنیادین آمده است برسیم.

او بیان کرد:«اعتبارات ما از نوع ملی و استانی است و ما همواره برای جذب اعتبارات بیشتر بایستی با نمایندگان استان تعامل داشته باشیم تا بتوانیم منابع اعتباری آموزش و پرورش را هم افزایش بدهیم».

وی ادامه داد:«در سطح اعتبارات استانی نیز مهم است که با تعامل با آقای استاندار بتوانیم جذب بیشتری از اعتبارات استانی برای ارتقای شاخص‌های توسعه‌‌ای آموزش و پرورش لرستان داشته باشیم».

معاون توسعه‌ی مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش لرستان تصریح کرد:«هم‌چنین مهم است با توجه به اینکه منابع اعتباری آموزش و پرورش محدود است بتوانیم منابع جدید درآمدی برای آموزش و پرورش هم تعریف کنیم».

خدانظر دریکوند تأکید کرد مهم است که همیشه در کارهایمان، خداوند و منافع مردم را درنظر بگیریم.

گفتنی است با حکم مدیرکل آموزش و پرورش لرستان، گودرز کریمی‌فر، زین‌پس، خدانظر دریکوند معاون توسعه‌ی مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش لرستان خواهد بود.

دریکوند از نیروهای اصلاح‌طلب لرستان محسوب می‌شود و دانش‌آموخته‌ی جامعه‌شناسی است. قبل از او این علی‌محمد دریکوند بود که صندلی مدیریت توسعه مدیریت و پشتیبانی را اداره می‌کرد.

دریکوند 26 سال است در آموزش و پرورش مشغول به‌کار است و در کارنامه‌ی کاری خویش مدیریت کانون فرهنگی، کارشناس مسئول متوسطه و معاونت آموزش عمومی آموزش و پرورش ناحیه دو خرم‌آباد را دارد.

از معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش به‌عنوان شخص دوم این سازمان نام برده می‌شود.

دیدگاه ها

هنرمندلرستانی در گفته :

باتبریک به آقای دریکوند-ایشان فردا وتوانایی مدیریت ادارات کل را نیز دارد

[پاسخ]

شایان نادری در گفته :

درود
انتصاب بحق و شایسته استاد عزیز و شخصیت فرهیخته و مجرب جناب آقای دریکوند را تبریک عرض نموده و از خداوند برای ایشان توفیق روز افزون را خواستاريم.

[پاسخ]

پورسيف در گفته :

انتصاب بحق را تبريك عرض مي نمايم

[پاسخ]

حسنوند در گفته :

انتصاب شایسته وبجای دانشمندگرانقدرجناب آقای خدانظر دریکوند که انصافا خدانظرمثبت والهی بهش داده بعنوان معاونت مالی وپشتیبانی استان تبریک وتهنیت عرض میکنیم

[پاسخ]

شیخعلی در گفته :

باسلام و احترام مایه فخرو سرور است وافتخاری دیگر برای فرهنگیان لرستان که شایسته از تبار نیکان منتصب گردیده است .درود به لرستان و لرستانی ها و صد درود بر بزرگ مرد فرهنگی جناب آقای خدانظر دریکوند

[پاسخ]

بهرام شمس بیرانوند در گفته :

با سلام و تحنيت

انتصاب شايسته جنابعالي به عنوان مديركل آموزش و پرورش استان لرستان را تبريك عرض مي نمايیم و باور داریم که بی گمان حضور شما در اين مسئوليت به عنوان خادمي صديق و ولايتمدار با كوله بار گراني از تجربه ، نويد بخش نشاط و تحرك بيش از پيش خواهد گرديد.

اين انتصاب كه قطعاً نشأت گرفته از توانمنديهاي علمي و مديريتي و كارنامه درخشان حضرتعالي در خدمت رساني بوده را به شما تبريك و تهنيت عرض نموده و از خداوند متعال توفيق روز افزونتان را در تمامي مراحل زندگي مسئلت داريم .

[پاسخ]

بیان دیدگاه !

نام :