کد خبر : 20850
تاریخ انتشار : 21 آگوست 2015 - 10:04
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 835 بازدید

دبیراجرایی کنفرانس آموزش فیزیک:44 مقاله علمی ارائه می‌شود/ از 30 استان تقاضای شرکت داشته‌ایم

گروه اجتماعی: در شانزدهمین کنفرانس آموزش فیزیک 44 مقاله علمی و 121 پوستر ارائه می‌شود. دبیر اجرایی شانزدهمین کنفرانس علمی آموزش فیزیک با اشاره به درخواست 30 استان برای شرکت در این کنفرانس گفت: «بالاترین آمار متقاضیان مربوط به استان‌های تهران،لرستان، خراسان رضوی، خوزستان و اصفهان است». سیده منصوره شاهرخی افزود: «در ارزیابی نهایی کمیته […]

منصوره شاهرخی

گروه اجتماعی: در شانزدهمین کنفرانس آموزش فیزیک 44 مقاله علمی و 121 پوستر ارائه می‌شود.

دبیر اجرایی شانزدهمین کنفرانس علمی آموزش فیزیک با اشاره به درخواست 30 استان برای شرکت در این کنفرانس گفت: «بالاترین آمار متقاضیان مربوط به استان‌های تهران،لرستان، خراسان رضوی، خوزستان و اصفهان است».

سیده منصوره شاهرخی افزود: «در ارزیابی نهایی کمیته داوران 44مقاله علمی و  121 پوستر پذیرفته شده که در مدت 3 روز برگزاری کنفرانس ارائه می‌شود».

شاهرخی در ادامه به تسهیلات ارائه شده به دبیران لرستانی فیزیک اشاره کرد و توضیح داد: «با توجه به اتمام زمان ثبت‌نام جهت حضور دبیران فیزیک در این همایش و به‌منظور کیفیت‌بخشی به آموزش درس فیزیک، آشنایی با روش‌های نوین تدریس و استفاده هر چه بیشتر دبیران فیزیک استان لرستان از برنامه‌های ارائه شده در کنفرانس، دبیران فیزیک استان لرستان به‌صورت رایگان پذیرش می‌شوند».

او در ادامه به استقرار ایستگاه خبرنگاری در محل کنفرانس اشاره کرد و گفت: «به‌منظور سهولت در اطلاع‌رسانی و انعکاس اخبار و رویدادهای کنفرانس،ایستگاه خبرنگاری در محل کنفرانس در نظر گرفته شده است.»

شاهرخی به ارسال اخبار لحظه به لحظه‌ی کنفرانس از طریق بلوتوث اشاره کرد و توضیح داد: «سامانه‌ای راه‌اندازی شده که اخبار و رویدادهای کنفرانس را به تلفن همراه مدعوین در کنفرانس ارسال می‌کند».

نمایشگاه کتاب، غرفه آزمایشگاه فیزیک، مسابقات جذاب آزمایشگاه فیزیک، جُنگ شگفتی‌های فیزیک هم از جمله برنامه‌های دیگری است که دبیر اجرایی شانزدهمین کنفرانس فیزیک به آنها اشاره کرد و اظهار داشت: «جُنگ شگفتی‌های فیزیک در غروب روز نهم شهریورماه در زیباکنار خرم‌آباد برگزار خواهد شد و به شرکت‌کنندگان در این جنگ هم به قید قرعه جوایزی اهدا می‌شود».

کنفرانس فیزیک

سیده منصوره شاهرخی تشریح کرد:«44 مقاله برای سخنرانی و 121 پوستر برای ارائه داریم؛ همچنین از 441 مقاله9/9 درصدشان سخنرانی،27 درصد به‌صورت پوستر پذیرفته و62/6 درصد مقالات هم  رد شد».

شاهرخی تشریح کرد:«تعداد 120 مقاله که در حیطه‌ی آموزش فیزیک نبودند ولی در رابطه با ارتباط علوم فیزیک با سایر رشته‌هاست به‌صورت پوستر پذیرفته شده و در سالن به‌طور جداگانه در معرض دید قرار می‌گیرد و توسط صاحبان آنها توضیحات کافی داده می‌شود».

گفتنی است این کنفرانس از هشتم تا یازدهم شهریورماه در خرم‌آباد(دانشگاه لرستان) برگزار می‌شود.

دیدگاه ها

ناشناس در گفته :

سرکارخانم شاهرخی
مشاور محترم اجرایی مدیرکل آموزش وپرورش لرستان
برخودلازم دانستم مراتب تشکر وامتنان خود را از زحمات بی شایبه
و مجدانه شما ابراز داشته و برایتان در راه خدمت و سربلندی نظام
مقدس جمهوری اسلامی ایران آرزوی توفیق و موفقیت میکنم.
ضیا

[پاسخ]

سید از پلدختر پاسخ در تاريخ چهارشنبه 9 سپتامبر , 2015 10:56 ق.ظ:

سلام فن بیانت خیلی خوبه آفرین

[پاسخ]

سید از پلدختر در گفته :

باسلام وخسته نباشید خانم شاهرخی زحمت زیادی میکشید دست شما درد نکنه .شما خواهر یا دختر عموی سید سعید شاهرخی هستید .ممنون میشم جوابمو بدید تورو خدا جوابموبده

[پاسخ]

سید مهدی کاظمی در گفته :

سلام وتقدیر وتشکر میکنم ازخانم شاهرخی به خاطر زحماتی که میکشند تا سرزمین غیور لر را آباد سازند .سیده خانم تورا به جدت قسم میدم جواب سیداز پلدختر رو بده خب از شما سادات هست

[پاسخ]

سید مهدی کاظمی پاسخ در تاريخ جمعه 11 سپتامبر , 2015 9:36 ب.ظ:

سید بابا کی جواب ما رو میده

[پاسخ]

بیان دیدگاه !

نام :