کد خبر : 28355
تاریخ انتشار : 19 سپتامبر 2016 - 21:09
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 284 بازدید

دبیر حزب اراده ملت شاخه‌ی لرستان در همایش پلدختر، اصل دموکراتیک «انتقاد از خود» را کلید زد

می‌توانستیم در انتخابات، بهتر عمل کنیم سه هزار میلیارد تومان فساد رخ نمی‌داد اگر فعالیت واقعی حزبی تقویت می‌شد به گزارش خبرنگار هومیان نیوز، حمیدرضا درویش‌‍‌پور که دبیر حزب اراده ملت شاخه‌ی استان لرستان است عصر دوشنبه 29 شهریورماه به سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پلدختر رفت تا در همایش اصلاح‌طلبان […]

%d8%af%d8%b1%d9%88%db%8c%d8%b4%e2%80%8c%d9%be%d9%88%d8%b1

می‌توانستیم در انتخابات، بهتر عمل کنیم

سه هزار میلیارد تومان فساد رخ نمی‌داد اگر فعالیت واقعی حزبی تقویت می‌شد

به گزارش خبرنگار هومیان نیوز، حمیدرضا درویش‌‍‌پور که دبیر حزب اراده ملت شاخه‌ی استان لرستان است عصر دوشنبه 29 شهریورماه به سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پلدختر رفت تا در همایش اصلاح‌طلبان و حامیان دولت تدبیر وامید که نماینده پلدختر، سیدحمیدرضا کاظمی نیز در آن حضور یافت شرکت کند.

درویش‌پور وقتی پشت تریبون قرار گرفت به انتقاد از خود دست زد و گفت:

«ما احزاب اصلاح‌طلب نیز در انتخابات اخیر به خوبی عمل نکردیم و باید بپذیریم که اشتباه کردیم و بهتر می‌توانستیم عمل کنیم؛ زیرا اگر بهتر عمل می‌کردیم به طور حتم نتایج بهتری هم در انتخابات عاید اصلاحات می‌شد».

درویش‌پور قومیت‌گرایی و منافع فردی را از آسیب‌های فعالیت سیاسی دانست و تأکید کرد:

«همه باید مراقبت کنیم هیچ‌گاه در فعالیت‌های سیاسی به قومیت‌گرایی و منافع‌گرایی فردی مبتلا نشویم».

دبیر حزب اراده ملت بازشدن فضای سیاسی کشور را از دستاوردهای مهم دولت تدبیر و امید دانست و تصریح کرد:

«نباید فراموش کنیم در دولت قبل اصلاً اجازه نمی‌دادند اصلاح‌طلبان این‌چنین همایش‌هایی برگزار کنندو همین که الان ما به راحتی و در چارچوب قانون می‌توانیم دور هم جمع شویم خود از دستاوردهای دولت تدبیر و امید محسوب می‌شود».

وی نقش احزاب را در جلوگیری از فسادها مهم دانست و توضیح داد:

«اگر فعالیت حزبی به معنی واقعی کلمه در جامعه گسترش یابد بی‌تردید از فسادهای اداری و اقتصادی دولتی هم کاسته می‌‌شود و اگر فعالیت حزبی واقعی تقویت می‌شد اصلاً شاهد فسادهای سه هزار میلیاردتومانی نمی‌بودیم».

توضیح داده می‌شود انتقاد از خود همیشه از اصول دموکراتیک احزاب دموکراتیک است.

اصل «انتقاد از خود» از مبانی شخصیت دموکراتیک محسوب می‌شود و درویش‌پور، صادقانه و شجاعانه در این همایش، زبان به «انتقاد از خود» گشود.

چند روز پیش نیز اصلاح‌طلبان دلفان همایشی با هدف اتحاد برگزار کردند.

در همایش دلفان و البته در همایش پلدختر بخشی از اصلاح‌طلبان این شهرستان‌ها شرکت نکردند و به نظر می‌رسد اختلافات انتخاباتی درون گفتمانی هم‌چنان تداوم داشته است.

خبر رسیده است آن اصلاح‌طلبانی که در همایش دوشنبه شرکت نکرده‌اند قصد دارند همایش دیگری البته با همان نام همایش اصلاح‌طلبان پلدختر، سه‌شنبه 30 شهریورماه ساعت 16 در سالن آمفی‌تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پلدختر برگزار کنند.

 

دیدگاه ها

داویرش در گفته :

آقای درویش پور به ظاهراصلاح طلب در دوره قبل شما تمام قد از یک اصولگرا در کوهدشت حمایت کردید وروز رای گیری از خرم آباد به کوهدشت آمدید تا دین خود را به آقای ……..اداکنی حالا دبیر شاخه ای از احزاب اصلاح طلب شده ای متاسفم

[پاسخ]

بیان دیدگاه !

نام :