کد خبر : 27923
تاریخ انتشار : 22 آگوست 2016 - 17:15
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 151 بازدید

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر لرستان: 20 هزار معلم لرستان برای مبارزه با مواد مخدر آموزش دیدند

20 هزار معلم در استان لرستان را در سال تحصیلی 94/95 برای مبارزه با مواد مخدر آموزش دادیم. این گفته‌ی دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان لرستان، غلام‌رضا آقامیرزایی است که آنرا صبح دوشنبه اول شهریورماه با خبرنگاران در میان گذاشت و توضیح داد: «در همین حوزه‌ی فرهنگی مبتنی بر رویکرد پیشگیری و […]

آقامیرزایی

20 هزار معلم در استان لرستان را در سال تحصیلی 94/95 برای مبارزه با مواد مخدر آموزش دادیم.

این گفته‌ی دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان لرستان، غلام‌رضا آقامیرزایی است که آنرا صبح دوشنبه اول شهریورماه با خبرنگاران در میان گذاشت و توضیح داد:

«در همین حوزه‌ی فرهنگی مبتنی بر رویکرد پیشگیری و تمرکز روی آموزش پیشگیرانه توانستیم در سال 94 جزء استان‌های برتر کشور باشیم».

 

به گفته‌ی آقامیرزایی موفقیت استان لرستان باعث شده است برای سال تحصیلی جدید نیز به سراغ مقطع دوم متوسطه برویم و قرار است هفت هزار و 500 معلم این مقطع در استان لرستان با اعتباری فعلاً 350 میلیون تومانی آموزش داده شوند تا دانش‌آموزان نیز در حوزه‌ی آموزش پیشگیری از مواد مخدر آموز‌ش‌های لازم را ببینند.

وی با تأکید بر اینکه باید والدین دانش‌آموزان هم آموزش داده شوند گفت:

«در همین مقطع متوسطه‌ی دوم آموزش و پرورش استان لرستان تعداد 150 هزار والدین داریم که باید آموزش بدهیم و از والدین هم می‌خواهیم در کارگاه‌های آموزشی شرکت کنند زیرا موضوع دارای اهمیت فراوان است و یک مبارزه‌ی همگانی با رویکرد اجتماعی می‌تواند ما را در راه مبارزه و مقابله با مواد مخدر موفق کند».

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان لرستان مبارزه با این پدیده‌ی خانمان‌برانداز را در حوزه‌ي آموزش و پرورش در سه سطح دانست و تشریح کرد :

«در سطح معلمان، دانش‌آموزان و والدین دانش‌آموزان باید آموزش به جد تداوم داشته باشد و خوشبختانه در سال 94 توانستیم گام‌های خوبی در این راستا در حوزه‌ی آموزش و پرورش برداریم که البته موفقیت ما مرهون همکاری و کوشش‌های مدیرکل آموزش و پرورش لرستان {کریمی‌فر} نیز بوده است».

دیدگاه ها

شهروند در گفته :

من نمیدونم چه سریه برا هر موضوعی با برنامه حرکت کردیم جواب معکوس داد.

[پاسخ]

بیان دیدگاه !

نام :