کد خبر : 34251
تاریخ انتشار : 4 فوریه 2018 - 20:49
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 135 بازدید

درخشش الهی انقلاب برملت ایران/مزرعه فرهنگی انقلاب سراسر محصول است

   نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان و امام‌جمعه خرم‌آباد با تأکید بر اینکه انقلاب یک درخشش الهی بر ملت ایران بود، گفت: مزرعه فرهنگی انقلاب سراسر محصول است. به گزارش  هومیان نیوز، آیت الله سید احمد میرعمادی عصر یکشنبه در دیدار با اساتید دانشگاه علوم پزشکی لرستان با اشاره به اینکه در آیات مختلف قرآن […]

سید احمد میرعمادی - کراپ‌شده

 

 نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان و امام‌جمعه خرم‌آباد با تأکید بر اینکه انقلاب یک درخشش الهی بر ملت ایران بود، گفت: مزرعه فرهنگی انقلاب سراسر محصول است.

به گزارش  هومیان نیوز، آیت الله سید احمد میرعمادی عصر یکشنبه در دیدار با اساتید دانشگاه علوم پزشکی لرستان با اشاره به اینکه در آیات مختلف قرآن کردیم بر موضوع یادآوری نعمت ها تاکید شده است، اظهار داشت: اینکه انسان فراموش نکند و نعمت ها را به یاد بیاورد مهم است، به ویژه نعمت هایی که در سایه حکومت و انقلاب به دست آمده است.

وی با بیان اینکه دومین دستور خداوند متعال در برابر همه انسان که  برای همه متذکر شده اند، مسئله شکر نعمت ها است، تصریح کرد: مخصوصا شکر نعمت هایی که در سایه انقلاب به دست آمده است.

انقلاب یک درخشش الهی بر ملت ایران بود

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با تاکید بر اینکه بعد از ۱۴۰۰ سال امام بزرگوار ما آمد و یک حرکت عظیم استثنایی و بی نظیر را شروع کرد و آن انقلاب اسلامی ایران بود، تصریح کرد: انقلاب یک درخشش الهی بر ملت ایران بود.

آیت الله میرعمادی با اشاره به اینکه ایران در زمان رژیم شاهنشاهی در وضعیتی قرار گرفته بود که نه از نظر سیاسی، نه از نظر اجتماعی و نه از نظر دینی مشروعیتی نداشت، ادامه داد: دستاوردهای انقلاب چه بوده است، امروز برای نسل جدید ما این دستاوردها مهم است و باید آنها را بیان کرد.

استقلال و آزادی دو دستاورد مهم انقلاب

وی با بیان اینکه از نظر سیاسی مهم ترین دستاورد انقلاب ما استقلال بود، واقعا استقلال همه جانبه حاصل شد، تصریح کرد: دومین دستاورد سیاسی انقلاب آزادی بوده است، آزادی به معنای رهایی از ظلم و ستم، استکبار و استبداد؛ هرگز کسی نمی گوید آزادی یعنی بی بند و باری.

متاسفانه امروز برخی افراد بی بند و باری را آزادی می دانند، آزادی یک واژه مقدس است

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با تاکید بر اینکه متاسفانه امروز برخی افراد بی بند و باری را آزادی می دانند، آزادی یک واژه مقدس است و معنای مقدسی دارد، افزود: پیامبران آمدند انسان را از قید و بند ظلم و ستم آزاد کنند.

آیت الله میرعمادی به دستاورد فرهنگی انقلاب اشاره کرد و ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب فرهنگی بوده است و در برابر فرهنگ غرب ایستاده و مبارزه می کند.

وی ادامه داد: گاهی یک مزرعه ای است که سراسر گندم و برنج است اما لابه لای آن علف هرز است، گاهی این مزرعه سراسر علف هرز است و چند دانه ای گندم هم وجود دارد؛ در زمان شاه از نظر فرهنگی مزرعه فرهنگی ما علف هرز بود و چند دانه محصول در آن یافت می شد؛ امروز مزرعه فرهنگی انقلاب سراسر محصول است ولی درونش علف هرزی هم ممکن است وجود داشته باشد.

امروز خدمات درمانی و بهداشتی عمومیت پیدا کرده است

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد در ادامه سخنان خود به دستاورد علمی انقلاب اشاره کرد و گفت: دستاوردهای علمی ایران خیلی معلوم و محسوس است، ایران رتبه ۱۰ المپیادهای جهانی را دارد.

آیت الله میرعمادی با بیان اینکه دانشگاه های ما در گذشته فقط و فقط متون غربی بوده است، امروز خدمات درمانی و بهداشتی عمومیت پیدا کرده و فراگیر شده است؛ آن هم توسط متخصصان داخلی تصریح کرد: امروز پزشکان ما، متخصصین ما حرف اول را در دنیا می زنند؛ این نعمت های الهی را باید یادآور شویم و تجزیه و تحیلی کنیم.

وی با اشاره به اینکه عده ای چشم روی هم گذاشته اند و همه دستاوردهای انقلاب را زیر سوال می برند، این بی انصافی است، اظهار داشت: در برخی کشورهای متخصصان ایرانی ما دارند خدمت می کنند، آمریکا و اروپا مدیون ایرانیان هستند، پزشکی آنها را ایرانیان دارند انجام می دهند، صنعت و فناوری آنها را ایرانی ها دارند انجام می دهند.

انقلاب مسیر پیشرفت را باز کرده است

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با تاکید بر اینکه ایران به غرب خدمت فراوانی کرد اما غرب هیچ خدمتی به ما نکرد بلکه خیانت کرد، افزود: دستاوردهای اقتصادی ما هم کم نیست، ۴۰ سال ملتی با تحریم اقتصادی بتواند استقلال اقتصادی داشته باشد، کدام کشور را سراغ دارید؟

آیت الله میرعمادی با بیان اینکه انقلاب مسیر پیشرفت را باز کرده است، دستاوردهای انقلاب را بازگو کنیم و از روی انصاف و عقل آنها را تجزیه و تحلیل کنیم، شکر نعمت های انقلاب را به جا بیاوریم، تصریح کرد: شکر علملی این دستاوردها به دو شکل است، نخست آنکه به تولید علم و ابتکارات و خلاقیت ها بپردازیم.

شکر عملی دستاوردهای انقلاب به دو روش

وی با تاکید بر اینکه دانشگاه ها باید مرکز خلاقیت ها و ابتکارات باشد، دانشگاه علوم پزشکی باید مهم ترین و برترین آزمایشگاه را اختیار داشته باشد تا فضای شکوفایی خلاقیت ها فراهم شود، افزود: در جلسات هیئت رئیسه تاکید بر این باشد که به تولید علم و فناوری بپردازیم.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه دومین وظیفه ای که امروز برعهده ماست این است که گفتمان عدالت را باید گسترس دهیم، این گفتمان از بسیاری از فسادها جلوگیری می کند، ادامه داد: در جمهوری اسلامی پوشیدن خطا معنی ندارد، تبعیض، فساد و ظلم باید جلویش گرفته شود.

آیت الله میرعمادی خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب چقدر مسئله مبارزه با فساد را تاکید کردند، فرد و گروه تعیین کردند برای رسیدگی، علت عدم موفقیت آنها این بود که گفتمان عدالت در جامعه گسترش پیدا نکرد.

وی یادآور شد: ما از گسترش گفتمان عدالت واهمه ای نداریم، هرکس اشتباهی کرده باید جوابگو باشد.

مهر لرستان

دیدگاه ها

ناصر در گفته :

امام جمعه تبریز برای اولین بار بعد از ۳۹ سال دستور برچیده شدن نرده های نماز جمعه را داد. آل هاشم که با این فرمان دیگر امامان جمعه را هم به این فکر انداخت تا تجدید نظری در روابط شان با مردم داشته باشند با رفتارهایی مانند به استادیوم رفتن و فوتبال تماشا کردن و یا با اتوبوس تردد کردن از خود یک امام جمعه مردمی ساخت.

[پاسخ]

بیان دیدگاه !

نام :