کد خبر : 33710
تاریخ انتشار : 23 نوامبر 2017 - 10:13
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 221 بازدید

دریکوند از مدیران خوش ذوق و فعال است

دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش، درباره‌ی مدیرکل آموزش و پرورش لرستان، گفت:«دریکوند، از مدیران خوش‌ذوق و فعال است». «مهدی نویداَدهم»، صبح روز پنجشنبه، دوم آذرماه در افتتاحیه‌ی اولین کنفرانس بین‌المللی آموزش و پرورش تطبیقی که در سالن آمفی تئاتر دانشکده علوم پایه دانشگاه لرستان برگزار شد، توضیح داد:«تأسیس انجمن آموزش و پرورش تطبیقی ایران، […]

دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش، درباره‌ی مدیرکل آموزش و پرورش لرستان، گفت:«دریکوند، از مدیران خوش‌ذوق و فعال است».

«مهدی نویداَدهم»، صبح روز پنجشنبه، دوم آذرماه در افتتاحیه‌ی اولین کنفرانس بین‌المللی آموزش و پرورش تطبیقی که در سالن آمفی تئاتر دانشکده علوم پایه دانشگاه لرستان برگزار شد، توضیح داد:«تأسیس انجمن آموزش و پرورش تطبیقی ایران، از نیازهای جدی کشور بوده است که انجام شده».

وی تشریح کرد:«اینکه اولین کنفرانس بین‌المللی آموزش و پرورش تطبیقی در استانی خارج از تهران برگزار می‌شود، یک رویداد نیکوست».

او بیان کرد:«آموزش و پرورش تطبیقی، یک نیاز مضاعف است و سند تحول بنیادین به‌دنبال بازخوانی و بازتولید و فعال و پویاکردن آموزش و پرورش است و یک نقشه‌ی راه است».

نویداَدهم اظهار داشت:«امروزه فقط تدوین و تصویب سیاستها مهم نیست بلکه مهم‌تر، هم تدوین هم اجرا و هم ارزیابی است و الان در مرحله‌ی اجرا و ارزشیابی سند تحول بنیادین هستیم».

وی تصریح کرد:«همه‌ی پژوهشها باید حول سند تحول بنیادین بچرخد و به تجربیات دیگر کشورها هم نیازمندیم».

دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش گفت:«در سند تحول بنیادین به دنبال بازخوانی و بازمهندسی نظام تعلیم و تربیت و ارتقاء کیفی این نظام هستیم».

اَدهم اظهار داشت:«هدف از سند بنیادین، اصلاحات عمیق، ریشه‌ای، آینده‌پژوهانه مبتنی بر آموزه‌های وحیانی و معارف اسلامی است».

گفتنی است این کنفرانس بین‌المللی با حضور مهمانان و محققان خارجی و داخلی، به مدت دو روز همراه پنلهای ارائه‌ی مقالات، در دانشگاه لرستان در حال برگزاری است.

تعداد ۴۲۸ مقاله به کنفرانس فرستاده شد. داوران، تعداد ۲۵ مقاله را برای ارائه به صورت شفاهی فارسی، و تعداد ۲۳ مقاله را برای ارائه به‌صورت شفاهی انگلیسی، انتخاب کردند. تعداد ۴۰ مقاله نیز در قالب پوستر پذیرفته شده است.

بیان دیدگاه !

نام :