کد خبر : 30783
تاریخ انتشار : 16 فوریه 2017 - 13:08
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 628 بازدید

دفاع نماینده خرم‌آباد و چگنی از حقوق زنان خطاب به وزیر ورزش و جوانان

خبرنگار هومیان‌نیوز: نماینده خرم‌آباد و چگنی، دکتر محمد بیرانوندی خطاب به وزیر ورزش و جوانان گفت اگرچه نیمی از جمعیت یک میلیون و هشتصدهزار نفری استان لرستان را بانوان تشکیل می‌دهند اما هیچ «امکان و امکاناتی برای ورزش» ندارند. وزیر ورزش و جوانان صبح پنجشنبه 28 بهمن‌ماه وارد خرم‌آباد تا چند پروژه از جمله استخر […]

خبرنگار هومیان‌نیوز: نماینده خرم‌آباد و چگنی، دکتر محمد بیرانوندی خطاب به وزیر ورزش و جوانان گفت اگرچه نیمی از جمعیت یک میلیون و هشتصدهزار نفری استان لرستان را بانوان تشکیل می‌دهند اما هیچ «امکان و امکاناتی برای ورزش» ندارند.

وزیر ورزش و جوانان صبح پنجشنبه 28 بهمن‌ماه وارد خرم‌آباد تا چند پروژه از جمله استخر شهرستان پلدختر را افتتاح کند.

مسعود سلطانی‌فر بعدازظهر همین روز راهی استانداری لرستان و در سالن اجتماعات استانداری لرستان با حضور مدیران استان سخنرانی کرد.

دکتر بیرانوندی نیز وقتی پشت تریبون رفت از حقوق زنان دفاع کرد و از وزیر ورزش خواست توقعات و مطالبات زنان لرستان درباره‌ی ایجاد زیرساختهای ورزش بانوان را محقق کند.

وی از وزیر ورزش و جوانان خواست به تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد هم توجه مالی کند چرا که مدتهاست نه با پول بلکه این تیم با فداکاری و خرج کردن از حیثیت افراد، روی پای خویش ایستاده است و نیازمند حمایت‌کردن است.

نماینده خرم‌آباد و چگنی از وزیر خواست به این مطالبه توجه کند که جوانانی به او گفته‌اند که سالن تنیس ندارند و در این زمینه هم باید زیرساختهای لازم فراهم شود.

بیان دیدگاه !

نام :